Had je 2 kinderen geleend?quote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vandaag huis schoongemaakt, vervolgens drie kinderen in huis en tuin losgelaten en nu moet het weer schoongemaakt
Bezigheidstherapiequote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vandaag huis schoongemaakt, vervolgens drie kinderen in huis en tuin losgelaten en nu moet het weer schoongemaakt
quote:Op zondag 3 april 2011 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ja, je kan ook 1100 kilometer naar Parijs en weer terug rijden, ben je nog steeds waar je een dag eerder ook al wasKloteleven
nee joh, ik kon ze moeilijk met 300.000 kattenharen aan zich gekleefd weer naar huis sturenquote:
wel een ervaring rijkerquote:Op zondag 3 april 2011 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ja, je kan ook 1100 kilometer naar Parijs en weer terug rijden, ben je nog steeds waar je een dag eerder ook al wasKloteleven
Nee, nichtjes kwamen met ouders en alquote:
Nou, ik kan wel leukere dingen verzinnen om steeds weer te doen hoorquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik kan wel leukere dingen verzinnen om steeds weer te doen hoor
ja wel gewoon zegggen dart ze verkleed als tijgers zijnquote:Op zondag 3 april 2011 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee joh, ik kon ze moeilijk met 300.000 kattenharen aan zich gekleefd weer naar huis sturen
Daar is hij zelf bij... Hij had in Parijs best een stokbrood kunnen kopen.quote:Op zondag 3 april 2011 20:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel een ervaring rijker
je koopt er geen brood voor maar toch
hoezo datquote:Op zondag 3 april 2011 20:57 schreef sararaats het volgende:
Ik moet steeds heel hard denken voor ik iets post anders irriteer ik mensen
Ik ook welquote:Op zondag 3 april 2011 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik kan wel leukere dingen verzinnen om steeds weer te doen hoor
Ik lees je posts in het Belgischquote:Op zondag 3 april 2011 20:57 schreef sararaats het volgende:
Ik moet steeds heel hard denken voor ik iets post anders irriteer ik mensen
quote:Op zondag 3 april 2011 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wel gewoon zegggen dart ze verkleed als tijgers zijn
Ik zou ook denken dat "Ik moet heel hard denken" best pijn kan doen. Voor een Belgquote:
Ik ookquote:
Ik weet nooit of m'n posts goed overkomen. Ik flap er meestal gewoon iets uit zonder te denken.quote:
niks mis meequote:Op zondag 3 april 2011 21:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik weet nooit of m'n posts goed overkomen. Ik flap er meestal gewoon iets uit zonder te denken.
Muck.quote:
als me een routebeschrijving geeft, toppiequote:
ik zal doorgeven dat jij dat ook vindt.quote:
Nein Mann.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:02 schreef MPG het volgende:
Godverdomme....
Zit ik ONZ-radio te luisteren, begin ik Sjiek is miech dat mee te bleren, is het het origineel.
quote:Op zondag 3 april 2011 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou ook denken dat "Ik moet heel hard denken" best pijn kan doen. Voor een Belg
Oh nou. Sjiek is mich datquote:Op zondag 3 april 2011 21:02 schreef MPG het volgende:
Godverdomme....
Zit ik ONZ-radio te luisteren, begin ik Sjiek is miech dat mee te bleren, is het het origineel.
luister je nu pas ?quote:Op zondag 3 april 2011 21:02 schreef MPG het volgende:
Godverdomme....
Nee, al vanaf 8 uurquote:
quote:
quote:
Symphquote:
kunnen we niet gewoon dit weekend opnieuw doen ?quote:
is het ook maar het kreng springt ineens steeds uitquote:Op zondag 3 april 2011 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop gewoon normaal spul man, idioot.
Goed plan.quote:Op zondag 3 april 2011 21:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kunnen we niet gewoon dit weekend opnieuw doen ?
Dan wordt het er hier niet beter op, ben druk geweestquote:Op zondag 3 april 2011 21:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kunnen we niet gewoon dit weekend opnieuw doen ?
ik ookquote:Op zondag 3 april 2011 21:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Goed plan.
Ik doe gisteravond en vannacht graag nog een keer over![]()
Ik heb je gemistquote:Op zondag 3 april 2011 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan wordt het er hier niet beter op, ben druk geweest
ok hahaquote:Op zondag 3 april 2011 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan wordt het er hier niet beter op, ben druk geweest
Dan is het geen normaal spul hequote:Op zondag 3 april 2011 21:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is het ook maar het kreng springt ineens steeds uit
Ja! Eens!quote:Op zondag 3 april 2011 21:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Goed plan.
Ik doe gisteravond en vannacht graag nog een keer over![]()
Hoe was duitslang flessiequote:Op zondag 3 april 2011 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het geen normaal spul he![]()
Of je zit teveel op sites met blote vrouwen. Wat me van jou toch wel een beetje zou verbazen eerlijk gezegd
quote:Op zondag 3 april 2011 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb je gemistwat heb je gedaan dit weekend?
naaisquote:Op zondag 3 april 2011 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..], gisteren op het paintball veld geklust, later nog even gevist en toen hier lekker gezeten en vandaag lekker gepaintballd
, heb maar 1 blauwe plek
Schat heb je een genre voor me?quote:
woesjquote:Op zondag 3 april 2011 21:11 schreef Symphonic het volgende:
Nog wat gemist hier?
We kwamen vandaag Koen nog tegen in Nemo
kende ik alquote:
huppelmuts!quote:
spontaan of stiekem toch geplanned??quote:Op zondag 3 april 2011 21:11 schreef Symphonic het volgende:
Nog wat gemist hier?
We kwamen vandaag Koen nog tegen in Nemo
elloquote:
we wisten dat hij ook zou gaanquote:
Hallo, ben weer weg. Had lola even nodigquote:
Pzuquote:
Hey Trevquote:
me skoenen zijn er hehquote:
ohh heb je mevrouw Koen ook gezien??quote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we wisten dat hij ook zou gaan
Maar elkaar in die mensenmassa tegenkomen is wel toeval
We Zijn weggegaan door de drukte
Hai lieve meneerquote:
Die hebben we ook gezien jaquote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh heb je mevrouw Koen ook gezien??
ik had al geantwoordquote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo, ben weer weg. Had lola even nodig
Ik heb me wel vermaakt jaquote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PzuHoe ist?
[..]
Hey TrevLeuk weekend gehad las ik?
Marijke uit zwollequote:Op zondag 3 april 2011 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieve meneer![]()
[..]
Die hebben we ook gezien ja
quote:
quote:
mja typisch gympen hehquote:Op zondag 3 april 2011 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
tof!
lopen ze ook nog een beetje okee?
Hai liefquote:
Hoi lief meisjequote:
Haiquote:
quote:
Mooiquote:
als ik minder moe ben en meer tijd heb..ik denk nooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
niet lullig bedoeld maar zij is hier nog nooit geweestquote:
Dankjequote:Op zondag 3 april 2011 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lief![]()
Ik heb de paasschaal al klaar
Met eitjes en kuikentjes en eitjes
[..]
Hoi lief meisje![]()
Hoe is het met jou?
[..]
HaiHoe is het met Sander?
[..]
[..]
Mooi
quote:Op zondag 3 april 2011 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lief![]()
Ik heb de paasschaal al klaar
Met eitjes en kuikentjes en eitjes
binnen 5 minuten zo'n rugpijn dat je er nooit meer op wilt lopen?quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik minder moe ben en meer tijd heb..ik denk nooit
Alleen mag ook wat jij wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Gekke meneerquote:
Woah! COOL!quote:
Jullie komen binnenkort naar Zwolle toch? Dat is denk ik makkelijker te regelen dan ST bij julliequote:
er zijn toch wel eitjes he?quote:Op zondag 3 april 2011 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb de paasschaal al klaarMet eitjes en kuikentjes en eitjes
het is zondag, dan loop ik nooit langer dan 5 minutenquote:Op zondag 3 april 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
binnen 5 minuten zo'n rugpijn dat je er nooit meer op wilt lopen?
leuke foto's weer flesquote:
Wat is er dan met Sander gebeurt?quote:Op zondag 3 april 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuke foto's weer fles![]()
@marijke Sander gaat wel, is vanmiddag toch weer ingestort zeg maar, gelukkig waren we al op weg naar huis.. Heb jij mijn smsjes nog gekregen?
Morgen even aankijken of hij naar school gaat of niet..
Uhu, plastic eitjes met bloemetjes en choco-eitjesquote:
Jah heerlijk weekend gehadquote:Op zondag 3 april 2011 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gekke meneerAlles goed? Lekker weekend gehad?
ah, zondagsschoenen dusquote:Op zondag 3 april 2011 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is zondag, dan loop ik nooit langer dan 5 minuten
Ik had je geantwoordquote:Op zondag 3 april 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuke foto's weer fles![]()
@marijke Sander gaat wel, is vanmiddag toch weer ingestort zeg maar, gelukkig waren we al op weg naar huis.. Heb jij mijn smsjes nog gekregen?
Morgen even aankijken of hij naar school gaat of niet..
ook leukquote:Op zondag 3 april 2011 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja het was echt gekkenhuis, we Zijn maar lekker de stad in gegaan
Dat is waar maar wij hebben Lushquote:Op zondag 3 april 2011 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jullie komen binnenkort naar Zwolle toch? Dat is denk ik makkelijker te regelen dan ST bij jullie![]()
Jups, zo druk dat de meisjes na een uur naar buiten wildenquote:
Mooiquote:Op zondag 3 april 2011 21:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah heerlijk weekend gehad
en jij dan met Symp ?
koorts en flink ookquote:
Ik heb helemaal niks ontvangenquote:Op zondag 3 april 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had je geantwoordNiets ontvangen?
En sip van Sander, hopen dat ie snel weer helemaal beter is
ja en het was heerlijk weerquote:
Dus de stad maar in, was dat ook leuk?quote:Op zondag 3 april 2011 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jups, zo druk dat de meisjes na een uur naar buiten wilden![]()
En
Dammmmquote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
koorts en flink ookbegon gisterochtend al met 39.7 en savonds was hij vast al over de 40, vanmorgen stukken minder maar vanmiddag liep het weer op
[..]
Ik heb helemaal niks ontvangen![]()
KUIKENTJES!!!!quote:Op zondag 3 april 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uhu, plastic eitjes met bloemetjes en choco-eitjesEn kuikentjes in 6 verschillende kekke kleurtjes
![]()
dat zat erinquote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hilde steelt kuikentjes en hengelt eitjes!Gggrrrrrr....
Ik heb van Peter Lush gehadquote:
Hoiquote:
hier ook best welquote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja en het was heerlijk weer
Owww en als je nog fristi wil die 4 maanden over datum is weet ik nog een leuke tent
quote:Op zondag 3 april 2011 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het geen normaal spul he![]()
Of je zit teveel op sites met blote vrouwen. Wat me van jou toch wel een beetje zou verbazen eerlijk gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |