quote:
da's een goede comboquote:
Volgens mij is iedereen hier moe nuquote:Op zondag 3 april 2011 20:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Steetje![]()
![]()
![]()
Ja, was gezellig.![]()
Wel erg moe nu![]()
Moet je ook niet zo veel zuipenquote:
Ikke welquote:Op zondag 3 april 2011 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen hier moe nu![]()
![]()
PriemBabequote:
nee hoorquote:Op zondag 3 april 2011 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Heb jij nog wat gedaan vandaag?quote:Op zondag 3 april 2011 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Trusten Fhaquote:Op zondag 3 april 2011 20:49 schreef Fha het volgende:
Ik ga hoofdpijn wegwerken en lui doen in bed. Fijne avond nog allemaal![]()
![]()
slaap zequote:Op zondag 3 april 2011 20:49 schreef Fha het volgende:
Ik ga hoofdpijn wegwerken en lui doen in bed. Fijne avond nog allemaal![]()
![]()
Vandaag huis schoongemaakt, vervolgens drie kinderen in huis en tuin losgelaten en nu moet het weer schoongemaaktquote:Op zondag 3 april 2011 20:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb jij nog wat gedaan vandaag?
Of vooral gisteren lekker genoten van het weer?
verkeerde volgorde mopquote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vandaag huis schoongemaakt, vervolgens drie kinderen in huis en tuin losgelaten en nu moet het weer schoongemaakt
neverending storyquote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vandaag huis schoongemaakt, vervolgens drie kinderen in huis en tuin losgelaten en nu moet het weer schoongemaakt
Wat heeft het leven ook knalweinig zin als je het zo bekijkt allemaalquote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |