Had je 2 kinderen geleend?quote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vandaag huis schoongemaakt, vervolgens drie kinderen in huis en tuin losgelaten en nu moet het weer schoongemaakt
Bezigheidstherapiequote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vandaag huis schoongemaakt, vervolgens drie kinderen in huis en tuin losgelaten en nu moet het weer schoongemaakt
quote:Op zondag 3 april 2011 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ja, je kan ook 1100 kilometer naar Parijs en weer terug rijden, ben je nog steeds waar je een dag eerder ook al wasKloteleven
nee joh, ik kon ze moeilijk met 300.000 kattenharen aan zich gekleefd weer naar huis sturenquote:
wel een ervaring rijkerquote:Op zondag 3 april 2011 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ja, je kan ook 1100 kilometer naar Parijs en weer terug rijden, ben je nog steeds waar je een dag eerder ook al wasKloteleven
Nee, nichtjes kwamen met ouders en alquote:
Nou, ik kan wel leukere dingen verzinnen om steeds weer te doen hoorquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik kan wel leukere dingen verzinnen om steeds weer te doen hoor
ja wel gewoon zegggen dart ze verkleed als tijgers zijnquote:Op zondag 3 april 2011 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee joh, ik kon ze moeilijk met 300.000 kattenharen aan zich gekleefd weer naar huis sturen
Daar is hij zelf bij... Hij had in Parijs best een stokbrood kunnen kopen.quote:Op zondag 3 april 2011 20:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel een ervaring rijker
je koopt er geen brood voor maar toch
hoezo datquote:Op zondag 3 april 2011 20:57 schreef sararaats het volgende:
Ik moet steeds heel hard denken voor ik iets post anders irriteer ik mensen
Ik ook welquote:Op zondag 3 april 2011 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik kan wel leukere dingen verzinnen om steeds weer te doen hoor
Ik lees je posts in het Belgischquote:Op zondag 3 april 2011 20:57 schreef sararaats het volgende:
Ik moet steeds heel hard denken voor ik iets post anders irriteer ik mensen
quote:Op zondag 3 april 2011 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wel gewoon zegggen dart ze verkleed als tijgers zijn
Ik zou ook denken dat "Ik moet heel hard denken" best pijn kan doen. Voor een Belgquote:
Ik ookquote:
Ik weet nooit of m'n posts goed overkomen. Ik flap er meestal gewoon iets uit zonder te denken.quote:
niks mis meequote:Op zondag 3 april 2011 21:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik weet nooit of m'n posts goed overkomen. Ik flap er meestal gewoon iets uit zonder te denken.
Muck.quote:
als me een routebeschrijving geeft, toppiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |