Speciaal voor jou!quote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef Pablolaatje het volgende:
Wat erg, ik merk dat ik gewoon geniet van Gerard horen rondscharrelen op de streams. Zo is t net of ie thuis is...
Hij heeft vanmiddag een 4 uur durende cursus gehad.quote:Op zondag 3 april 2011 20:25 schreef Niki.P het volgende:
Alex doet het echt goed in dit gesprek, ben ik niet van hem gewend...
Ahquote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef Pablolaatje het volgende:
Wat erg, ik merk dat ik gewoon geniet van Gerard horen rondscharrelen op de streams. Zo is t net of ie thuis is...
Betekent wel dat je je eigen echte man ziet zoals hij is, en dat lijkt me dan toch wel prettig denk ikquote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef Pablolaatje het volgende:
Dennis had gewoon de ballen moeten hebben om de relatie te verbrekenquote:Op zondag 3 april 2011 20:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
tuurlijk is dit wel gek. ze had gewoon haar koffers moeten pakken en naar huis gaan om haar zaakjes te regelen...dat is toch normaal na een relatiebreuk??
Het duurt ook al evenquote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef Pablolaatje het volgende:
Als ik Gerard zie in dat huis,maakt hij zich niet de geringste zorgen dat hij voor zo`n feit komt te staanquote:Op zondag 3 april 2011 20:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat ie z'n spullen kan komen ophalen...?
quote:Op zondag 3 april 2011 20:26 schreef Anneloortje het volgende:
http://www.looovetinkebell.com/pages/sam
Hier Djoon, foto van je hond
quote:Op zondag 3 april 2011 20:26 schreef Anneloortje het volgende:
Heb je het nou over Sharon?quote:Op zondag 3 april 2011 20:26 schreef akveor het volgende:
Tja zo wordt een van de meest saaie bewoners van het huis ongemerkt held.
Ik zou ook geen 6 weken wachten ze sprak alleen maar over hem of die een klein kind is vooral in de eerste weken. Vanaf vorige week was dat wel anders was het een fijne vent.quote:Op zondag 3 april 2011 20:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dennis had gewoon de ballen moeten hebben om de relatie te verbreken
na het programma, dan ben je pas een kerel.
2000 fakking % zeker wetenquote:Op zondag 3 april 2011 20:27 schreef Ransjih het volgende:
oh, nog een uurtje en jo heeft het zelf uitgemaakt
Dat laatste kunnen we voorlopig wel vergeten ben ik bang, dat ze haar mond gaat houdenquote:Op zondag 3 april 2011 20:27 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Nou Beppie Breipen pak je breiwerkje en hou nu maar ff je kop dicht
dat is ook weer waarquote:Op zondag 3 april 2011 20:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dennis had gewoon de ballen moeten hebben om de relatie te verbreken
na het programma, dan ben je pas een kerel.
Had gekund maar ik bedoelde Falex. Sorry.quote:
Toch ook wel namens mij geschud, Greys?quote:Op zondag 3 april 2011 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah
Jullie zijn echt heel erg dol op elkaar, dat merk je aan alles.
(Leuk om je even de hand geschud te hebben in de studio donderdag!)
Da's wel heeel erg optimistischquote:Op zondag 3 april 2011 20:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Had gekund maar ik bedoelde Falex. Sorry.
Namens heel FOK!quote:Op zondag 3 april 2011 20:28 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Toch ook wel namens mij geschud, Greys?
wat misselijk zeg!quote:Op zondag 3 april 2011 20:26 schreef Anneloortje het volgende:
Verrassend weer pasta . Alleen nu in de soep.quote:Op zondag 3 april 2011 20:28 schreef Niki.P het volgende:
Mag je dit nog soep noemen...
[ afbeelding ]
Ik duik gewoon in die pan, en als het te lang duurt, haal je me der maar uitquote:Op zondag 3 april 2011 20:28 schreef Niki.P het volgende:
Mag je dit nog soep noemen...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 april 2011 20:29 schreef IGotNoName het volgende:
Volgens mij is dit al een keer gegeten...
Ik zie voor me wat jij denktquote:Op zondag 3 april 2011 20:30 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik zeg niet waar het op lijkt, ik zeg het gewoon niet
Het ziet er niet echt uit als soepquote:Op zondag 3 april 2011 20:30 schreef Toverheks het volgende:
is toch een lekkere maaltijdsoep en vult de maag........
Het is gewoon ballen en vermicelli met een beetje soepquote:Op zondag 3 april 2011 20:30 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Dat op zeker...quote:Op zondag 3 april 2011 20:30 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 20:30 schreef Toverheks het volgende:
Soep hoort toch vloeibaar te zijn?quote:Op zondag 3 april 2011 20:30 schreef Toverheks het volgende:
Eenschquote:Op zondag 3 april 2011 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Eerlijk is eerlijk; Ik moet toegeven dat ik Joanna aardig sterk vind overkomen nu...
Kuddo's wat mij betreft.
Roep wat je wilt, knagsje, maar een goed gevuld soepje, zeg ik geen nee tegenquote:
soep v(m) -en vloeibaar gerecht, gewoonlijk getrokken vanquote:
ze is niet verdrietig genoeg.quote:Op zondag 3 april 2011 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Eerlijk is eerlijk; Ik moet toegeven dat ik Joanna aardig sterk vind overkomen nu...
Kuddo's wat mij betreft.
Maar in soep hoort toch ook wat vocht?quote:Op zondag 3 april 2011 20:30 schreef Toverheks het volgende:
FF bij Mo tussen d1r benen kijken ........goed gevult soepje daarquote:Op zondag 3 april 2011 20:32 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Roep wat je wilt, knagsje, maar een goed gevuld soepje, zeg ik geen nee tegen
die moeten ook niet zeurenquote:Op zondag 3 april 2011 20:32 schreef ZaZoe het volgende:
De portugeze cameramannen hebben nog nooit zo'n natte spaghetti gezien
mn koffie wat doe jequote:Op zondag 3 april 2011 20:33 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
FF bij Mo tussen d1r benen kijken ........goed gevult soepje daar
Ik wil ook ledevede. Goed voor de lijn.quote:Op zondag 3 april 2011 20:31 schreef Mita het volgende:
Jo kan nog eten, zo erg is het dus niet. Met ledevede kon ik niet eten, dagen niet. Ze is eerder opgelucht
Heb jij er niet voor gezorgd dat het misging?quote:Op zondag 3 april 2011 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Kuddo's wat mij betreft.
Oh damn die zag ik niet aankomenquote:Op zondag 3 april 2011 20:33 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
FF bij Mo tussen d1r benen kijken ........goed gevult soepje daar
is ook niet zo moelijk in een toneelstukje toch?quote:Op zondag 3 april 2011 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Kuddo's wat mij betreft.
Overkomen idd, goeie actrice is ze zeker. Kudo's daarvoor!quote:Op zondag 3 april 2011 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Kuddo's wat mij betreft.
Mjah, ze heeft zelf meegeholpen met het bedenken van het script....quote:Op zondag 3 april 2011 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Kuddo's wat mij betreft.
quote:Op zondag 3 april 2011 20:32 schreef Toverheks het volgende:
we gaan niet overal op letten he, de soep is eetbaar en ziet er best lekker uit
de regenwormen spaghetti van roald dahl?quote:Op zondag 3 april 2011 20:30 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo weinig vocht in de soep doet dat je poeder vreetquote:Op zondag 3 april 2011 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar in soep hoort toch ook wat vocht?
Oh, Jo heeft geen zin meer in haar prednisonkuurtje. Lekker handig.
Maar volgens mij neemt ze haar medicijnen al een paar dagen niet meer.
dit heet lepelrechtopindesoep, maakte me oma zaliger ook altijd vroeger en ik kan me herrineren dat ik het altijd heerlijk vondquote:Op zondag 3 april 2011 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar in soep hoort toch ook wat vocht?
Oh, Jo heeft geen zin meer in haar prednisonkuurtje. Lekker handig.
Maar volgens mij neemt ze haar medicijnen al een paar dagen niet meer.
Good for her, zo'n kloothommel die z'n moeder de relatie laat beeindigen door haar spullen uit huis te zetten is wat mij betreft ook geen knip voor de neus waard. Ik ben geen fan van Joanna, maar zo'n kerel verdiend niemand...quote:
let maar op morgen is dat bij iedereen heel vloeibaarquote:
Lekker hoor!!! maar ze spetterd niet,meer klonten die er uitvallenquote:
Gun de nachtstreamers ook wat.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 20:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
let maar op morgen is dat bij iedereen heel vloeibaar
Ik weet er alles van. Toneelspel dus.quote:Op zondag 3 april 2011 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
Jo zit lekker te smullen, nou ik zou geen hap door mijn keel kunnen krijgen.
Ik wilde net zeggen het gaat niet goed met je tot ik besefte dat het fenneke was die dit postte.quote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef Pablolaatje het volgende:
lekker soepsmurrie op je stukje stokbrood scheppenquote:Op zondag 3 april 2011 20:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit heet lepelrechtopindesoep, maakte me oma zaliger ook altijd vroeger en ik kan me herrineren dat ik het altijd heerlijk vond
Mijn oma had er een andere naam voor, maar hetzelfde recept, volgens mijquote:Op zondag 3 april 2011 20:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit heet lepelrechtopindesoep, maakte me oma zaliger ook altijd vroeger en ik kan me herrineren dat ik het altijd heerlijk vond
Jouw naam is dubieus...wat heb je met Dennis?quote:Op zondag 3 april 2011 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Kuddo's wat mij betreft.
quote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Mijn oma had er een andere naam voor, maar hetzelfde recept, volgens mij
quote:Op zondag 3 april 2011 20:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
let maar op morgen is dat bij iedereen heel vloeibaar
En hoe zou ik dat gedaan hebben dan?quote:Op zondag 3 april 2011 20:33 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heb jij er niet voor gezorgd dat het misging?![]()
![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 20:36 schreef Toverheks het volgende:
nou genoeg over de soep weer terug naar beppie en haar relatie die geen relatie meer is
quote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Jouw naam is dubieus...wat heb je met Dennis?
ja ja vertel ji lellebelquote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Jouw naam is dubieus...wat heb je met Dennis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |