Soep hoort toch vloeibaar te zijn?quote:Op zondag 3 april 2011 20:30 schreef Toverheks het volgende:
is toch een lekkere maaltijdsoep en vult de maag........
Eenschquote:Op zondag 3 april 2011 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Eerlijk is eerlijk; Ik moet toegeven dat ik Joanna aardig sterk vind overkomen nu...
Kuddo's wat mij betreft.
Roep wat je wilt, knagsje, maar een goed gevuld soepje, zeg ik geen nee tegenquote:
soep v(m) -en vloeibaar gerecht, gewoonlijk getrokken vanquote:
ze is niet verdrietig genoeg.quote:Op zondag 3 april 2011 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Eerlijk is eerlijk; Ik moet toegeven dat ik Joanna aardig sterk vind overkomen nu...
Kuddo's wat mij betreft.
Maar in soep hoort toch ook wat vocht?quote:Op zondag 3 april 2011 20:30 schreef Toverheks het volgende:
is toch een lekkere maaltijdsoep en vult de maag........
FF bij Mo tussen d1r benen kijken ........goed gevult soepje daarquote:Op zondag 3 april 2011 20:32 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Roep wat je wilt, knagsje, maar een goed gevuld soepje, zeg ik geen nee tegen
die moeten ook niet zeurenquote:Op zondag 3 april 2011 20:32 schreef ZaZoe het volgende:
De portugeze cameramannen hebben nog nooit zo'n natte spaghetti gezien
mn koffie wat doe jequote:Op zondag 3 april 2011 20:33 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
FF bij Mo tussen d1r benen kijken ........goed gevult soepje daar
Ik wil ook ledevede. Goed voor de lijn.quote:Op zondag 3 april 2011 20:31 schreef Mita het volgende:
Jo kan nog eten, zo erg is het dus niet. Met ledevede kon ik niet eten, dagen niet. Ze is eerder opgelucht
Heb jij er niet voor gezorgd dat het misging?quote:Op zondag 3 april 2011 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Kuddo's wat mij betreft.
Oh damn die zag ik niet aankomenquote:Op zondag 3 april 2011 20:33 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
FF bij Mo tussen d1r benen kijken ........goed gevult soepje daar
is ook niet zo moelijk in een toneelstukje toch?quote:Op zondag 3 april 2011 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Kuddo's wat mij betreft.
Overkomen idd, goeie actrice is ze zeker. Kudo's daarvoor!quote:Op zondag 3 april 2011 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Kuddo's wat mij betreft.
Mjah, ze heeft zelf meegeholpen met het bedenken van het script....quote:Op zondag 3 april 2011 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Kuddo's wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |