In het begin vond ik het 'wel aardig', maar na een paar keer luisteren...quote:
Ja.quote:
Alexis Jordan.quote:
quote:
Ouwe lullen muziek (de echte rock dus)quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:17 schreef kenserkabouter het volgende:
Alexis Jordan.Als aids muziek was...
Je maakt me nog harder aan het huilen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Ouwe lullen muziek (de echte rock dus)
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je maakt me nog harder aan het huilen...
Zie post nummer 52 van dit topic.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Ouwe lullen muziek (de echte rock dus)
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Viper86 het volgende:
Het komt wel goed. Je hoeft je niet te schamen dat je als man huilt. Overkomt je het vaker dat je ogen bevochtigd worden door traanvocht?
Ik wil hem niet leuk vinden, maar stiekem..quote:
Dat wordt 'm. Op zeker.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:08 schreef kenserkabouter het volgende:
Waarom wordt er echt alleen maar kutmuziek hier gepost. Zoals bio al zegt: Een zomerhit moet een leuk maar simpel deuntje hebben en dito tekst. Daarom zomerhits = Oost-Europese muziek.
en uiteraard zo'n beetje alles van Inna () is een zomerhit.
Thanks, deze is wel lekker. Doet me een beetje denken aan de stijl van een paar jaar geleden, met Rank1 enzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dit hielp mij door de zware periode heen:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |