sjipsquote:

ga op je liksteen zitten domme knagerquote:

Ja nee, dan kan ik net zo goed achter haar aan blijven lopen. Dan heb ik nog vrouwelijk contact.quote:Op zondag 3 april 2011 19:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je zulke tips nog nodig hebt ben je in feite al niet meer te redden en dus kansloos
Ja, maar pas nadat me als een ezel aan de steen stoot.quote:Op zondag 3 april 2011 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doet hij toch! Hij geeft je nu al tips voor de volgende keer!

Dat paard heeft 'm nog niet teruggebrachtquote:

Doritos de uuh zwarte zakquote:

ik ben geen dating site hoorquote:Op zondag 3 april 2011 19:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja nee, dan kan ik net zo goed achter haar aan blijven lopen. Dan heb ik nog vrouwelijk contact.Dan zijn jullie tips nog meer contraproductief.
[..]
Ja, maar pas nadat me als een ezel aan de steen stoot.

Nog wat paprika, wokkels paprika en vage niet lekkere chips(vind ik dan)quote:Op zondag 3 april 2011 19:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Doritos de uuh zwarte zakDie pittige
![]()
En jij?

Jammer, want ik wil me wel op jou inschrijvenquote:

Huhu, zeg dat maar tegen je fobo.quote:

Hiero naturel met een aantal potjes met sauzen, gekregen van een vriend op m'n verjaardagquote:Op zondag 3 april 2011 19:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Doritos de uuh zwarte zakDie pittige
![]()
En jij?

Zegt het hem maar waar het op staatquote:Op zondag 3 april 2011 19:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Huhu, zeg dat maar tegen je fobo.

Dat zijn de goeie vriendenquote:Op zondag 3 april 2011 19:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hiero naturel met een aantal potjes met sauzen, gekregen van een vriend op m'n verjaardag

quote:Op zondag 3 april 2011 19:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Jammer, want ik wil me wel op jou inschrijven![]()
heh watquote:Op zondag 3 april 2011 19:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Huhu, zeg dat maar tegen je fobo.

Wanneer dan?quote:Op zondag 3 april 2011 19:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Soms komen er mooie dingen uit Vlamingenland.

zo'n wereldwinkel pakket, met sausjes van over de hele wereldquote:

Dat je fobo een sletterig geheel is.quote:

Wat is er in het weekend van 18 mei?quote:Op zondag 3 april 2011 19:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zegt het hem maar waar het op staat![]()
Ben jij er trouwens in het weekend van 18 mei?

Je lijkt wel een vrouw.quote:

jaloers krengquote:Op zondag 3 april 2011 19:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat je fobo een sletterig geheel is.

Naast de meet in de OP ook nog Hallequote:Op zondag 3 april 2011 19:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat is er in het weekend van 18 mei?

keiharde batsseks tijdens de KSC gf-meet.quote:Op zondag 3 april 2011 19:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat is er in het weekend van 18 mei?

Ja verdomme, ik dacht dat jij en ik niet te breken waren.quote:

pure pure pure chocoladequote:Op zondag 3 april 2011 19:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een ongestelde als het op chocola aankomt

Oh! Ik denk dat ik een middagje mee kom prikken ja.quote:

Dus je gaat spontaan bonkjes en sliertjes uitscheiden?quote:Op zondag 3 april 2011 19:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een ongestelde als het op chocola aankomt

sex met ditquote:Op zondag 3 april 2011 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
keiharde batsseks tijdens de KSC gf-meet.

I hope zoquote:Op zondag 3 april 2011 19:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh! Ik denk dat ik een middagje mee kom prikken ja.

Chips in mijn neus van het lachenquote:Op zondag 3 april 2011 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je gaat spontaan bonkjes en sliertjes uitscheiden?

Het is dan toch SM-avond?quote:

wij waren nooit wij, slechts ik en jij en niet mijn rechterhand op jou linkerdeiquote:Op zondag 3 april 2011 19:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja verdomme, ik dacht dat jij en ik niet te breken waren.

bloed uit mijn snee en niet meer helder kunnen zienquote:Op zondag 3 april 2011 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je gaat spontaan bonkjes en sliertjes uitscheiden?

Rare manier van chips etenquote:

op watquote:Op zondag 3 april 2011 19:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ha! Ze post nu opeens haar planning op facebook om duidelijk te maken dat ze het echt heel druk heeft.

Moet ik mijn auto veilig wegzetten?quote:

Het gebeurde pas na/tijdens het etenquote:

Hee, je verwart ons met mensen die er wel wat om gevenquote:Op zondag 3 april 2011 19:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ha! Ze post nu opeens haar planning op facebook om duidelijk te maken dat ze het echt heel druk heeft.

fecesboek.quote:

Sletjesquote:Op zondag 3 april 2011 19:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
wij waren nooit wij, slechts ik en jij en niet mijn rechterhand op jou linkerdei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |