quote:Op zondag 3 april 2011 19:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Trouwens, ik had dinsdag een boete gekregen, en toen ik m'n ouders 'm op 1 april liet zien wisten ze niet of het echt was of niet
Lachen joh, ik dacht, een beter moment komt er niet
Dat moet ik weer een keer maken!!quote:Op zondag 3 april 2011 19:26 schreef DaMart het volgende:
En toen waren we weer een bord rijst met kip en kerrie
Ik moet gewoon weer werken, niks stakingquote:Op zondag 3 april 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ohja morgen die staking, ben benieuwd of er wat mensen van onze school gaan staken...
quote:Op zondag 3 april 2011 19:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarvoor heb jij dan een boete gekregen jongeman
quote:
Met z'n drietjes naast elkaar, gessellie tochh?quote:
SFquote:
Ja maar ja maar jij had het ook niet gezegdquote:Op zondag 3 april 2011 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had dat gezegd, dan had je mee kunnen eten.
Dat doe je toch niet zodra je politie zietquote:Op zondag 3 april 2011 19:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met z'n drietjes naast elkaar, gessellie tochh?
Maar we delen de boete, dus niks aan het handje, ¤10,- p.p dus
Klopt, ik had alleen gezegd dat ik eten ging makenquote:Op zondag 3 april 2011 19:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar ja maar jij had het ook niet gezegdof ik had het in ieder geval niet gezien
jij hebt ogen in je achterhoofd?quote:Op zondag 3 april 2011 19:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet zodra je politie ziet
door een stel luie pubers via hyves, facebook etc opgezet, ze willen dat iedereen op 4 april massaal gaat staken op het malieveld, maar niemand neemt het serieus en alle scholen die zeggen dat als je er voor wegblijft je alsnog moet nablijven, dus het gaat totaal floppenquote:
Wat een baasquote:Op zondag 3 april 2011 19:26 schreef TheFamousMan het volgende:
http://www.sinn-frei.com/pyros-flammenwerfer-posaune_14643.htm![]()
Dat dusquote:Op zondag 3 april 2011 19:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom staken? Omdat "boehoe we willen geen huiswerk" ?quote:Op zondag 3 april 2011 19:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
door een stel luie pubers via hyves, facebook etc opgezet, ze willen dat iedereen op 4 april massaal gaat staken op het malieveld, maar niemand neemt het serieus en alle scholen die zeggen dat als je er voor wegblijft je alsnog moet nablijven, dus het gaat totaal floppen
bij ons zitten ze de godganse dag in de bosjes af te wachten totdat er een onschuldig jochie langskomt, en dan schrik je je de pleuris als ze er half schreeuwend als een ware klapjosti uit komt stormenquote:Op zondag 3 april 2011 19:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
zoiets ja, geen idee wat het idee er precies achter is.quote:Op zondag 3 april 2011 19:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarom staken? Omdat "boehoe we willen geen huiswerk" ?
Ik zou alle werkschuwe leerlingen die gaan staken gewoon weigeren voor hun eindproefwerk dit jaar, zodat ze het schooljaar allemaal nog eens over mogen doen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
door een stel luie pubers via hyves, facebook etc opgezet, ze willen dat iedereen op 4 april massaal gaat staken op het malieveld, maar niemand neemt het serieus en alle scholen die zeggen dat als je er voor wegblijft je alsnog moet nablijven, dus het gaat totaal floppen
Jonguh, je was aan het inhalenquote:Op zondag 3 april 2011 19:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met z'n drietjes naast elkaar, gessellie tochh?
Maar we delen de boete, dus niks aan het handje, ¤10,- p.p dus
quote:Op zondag 3 april 2011 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou alle werkschuwe leerlingen die gaan staken gewoon weigeren voor hun eindproefwerk dit jaar, zodat ze het schooljaar allemaal nog eens over mogen doen.
Als je toch weet dat ze daar zitten dan doe je het toch nietquote:Op zondag 3 april 2011 19:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bij ons zitten ze de godganse dag in de bosjes af te wachten totdat er een onschuldig jochie langskomt, en dan schrik je je de pleuris als ze er half schreeuwend als een ware klapjosti uit komt stormen
Ik kreeg 27x deze mail:quote:Op zondag 3 april 2011 19:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarom staken? Omdat "boehoe we willen geen huiswerk" ?
quote:STAKEN! Oproep aan alle leerlingen en leraren, Op maandag 4 april 2011 is er weer een landelijke leerlingen staking georganiseert tegen de lesurennorm en de inkorting van de zomervakantie. Hierbij worden niet alleen de leerlingen maar ook de leraren opgeroepen om te gaan staken!! Het plan is dat geen één leerling in nederland naar school gaat, zet dit bericht in je www om de staking een succes te laten worden, hopen dat het lukt?
Wat? Ze willen een dagje ongeoorloofd wegblijven? Prima toch, halen ze het hele jaar maar in!quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je toch weet dat ze daar zitten dan doe je het toch niet
Iets van verkorting zomervakantie dacht ikquote:Op zondag 3 april 2011 19:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zoiets ja, geen idee wat het idee er precies achter is.
ze zitten er 1x in de vijf maanden ofzeauwhquote:Op zondag 3 april 2011 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je toch weet dat ze daar zitten dan doe je het toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |