Ik ook niet, net zo min als HIVes en andere dagboeksites.quote:Op zondag 3 april 2011 20:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb niet eens facebook om iets op te melden
Dat jij het nu niet snapt?quote:
Ik heb wel hyvesquote:Op zondag 3 april 2011 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, net zo min als HIVes en andere dagboeksites.
Bij Toutatis! Moge de hemel niet op onze hoofd vallen. Idefix, apporteer de menhir!quote:
ik snap het best maar ik ben het er niet mee eens, dat mag toch gewoonquote:
Hier, een kusjequote:
Was ooit een geintje bij Engels in de 3e of zo. Eigenlijk staat er "Oh Harry, here's a go! Forty buses in a row!"quote:
Uiteraard! Maar dat maakt het niet direct tot onzin.quote:Op zondag 3 april 2011 20:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik snap het best maar ik ben het er niet mee eens, dat mag toch gewoon
Two to the Loo?quote:Op zondag 3 april 2011 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was ooit een geintje bij Engels in de 3e of zo. Eigenlijk staat er "Oh Harry, here's a go! Forty buses in a row!"
Gewoon!quote:
Oeh, dankjequote:
jawel want er staat dat iets moet wat dus niet moet maar kan ergo onzinquote:Op zondag 3 april 2011 20:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar dat maakt het niet direct tot onzin.
Stom zegquote:Op zondag 3 april 2011 20:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon!
Deze is stuk
[..]
Oeh, dankje
Verdomme kerel, dit is een ad cirkelredenatie ten top.quote:Op zondag 3 april 2011 20:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel want er staat dat iets moet wat dus niet moet maar kan ergo onzin
Zullen we een nieuwe halen dan?quote:Op zondag 3 april 2011 20:10 schreef Trevland het volgende:
Stom zegik kan er ook nog wel eentje gebruiken
Niet met volle mond praten!quote:Op zondag 3 april 2011 20:11 schreef sararaats het volgende:
Zo, chips op en twee handen vrij om te typen
En dan het hele nieuwe weekend slapen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |