Ik heb geen idee waar je het over hebt vrouwmensch!quote:Op zondag 3 april 2011 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahahahahaha goeie grap pheno hahahaha
Hé mijn ex als je sletjes door players vervangt en jongens door meisjesquote:Op zondag 3 april 2011 19:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Sletjes
Ik heb zo'n hekel aan sletjes
Ze denken dat ze alles zijn
Denken dat iedereen hun leuk vind
En doen de anderen pijn
Sletjes,
Zijn verliefd op wel 5 jongens
En zoenen met de hele school
En als ze iemand dumpen
Intresseerd het ze geen hol
Sletjes,
Denken bij elke jongen
Dat het de ware is
Denken alleen aan zichzelf
Maar het gaat altijd mis
Sletjes,
Haten standaard school
Zijn op hun vroegst ontmaagd
Bereiken niets met het leven
En raken aan alles verslaafd
Sletjes,
Zijn niet mijn vrienden
Zoek maar lekker iemand anders
Om tegen ze te zieken
Over hun en de aanranders
Aan al mijn vrienden
Please, wordt absoluut geen slet
Want dan krijg ik een hekel aan je
En dat wil je niet, ik meen het!
Maakt niet uit, ik post het zodat ik later kan teruglezen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hee, je verwart ons met mensen die er wel wat om geven
hoe treurigquote:Op zondag 3 april 2011 19:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik post het zodat ik later kan teruglezen.
Al mijn posts vormen eigenlijk één groot dagboek.
En jij bent een open boekquote:Op zondag 3 april 2011 19:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik post het zodat ik later kan teruglezen.
Al mijn posts vormen eigenlijk één groot dagboek.
In feite is dit in het geheel een heel treurig topic met de dagelijkse beslommeringen van de mensen hier.quote:
En jij gaat het nog verder de wereld in gooien met facebook!quote:Op zondag 3 april 2011 20:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In feite is dit in het geheel een heel treurig topic met de dagelijkse beslommeringen van de mensen hier.
Ik zet inderdaad elk topic op mijn facebook onder de noemer lief dagboek!quote:Op zondag 3 april 2011 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
En jij gaat het nog verder de wereld in gooien met facebook!
Sterkte en alvast gecondoleerdquote:Op zondag 3 april 2011 20:03 schreef Pheno het volgende:
Maar om mezelf superieur te voelen kijk ik even Oh Oh Tirol. Voor het eerst. En ik snap er geen reet van dat die mensen ondertussen niet aangereden zijn omdat ze het principe van een stoplicht niet eens kunnen snappen met twee keer de helft van hun herseninhoud.
Jij hebt geen Oh Oh Tirol nodig om je superieur te voelen toch?quote:Op zondag 3 april 2011 20:03 schreef Pheno het volgende:
Maar om mezelf superieur te voelen kijk ik even Oh Oh Tirol. Voor het eerst. En ik snap er geen reet van dat die mensen ondertussen niet aangereden zijn omdat ze het principe van een stoplicht niet eens kunnen snappen met twee keer de helft van hun herseninhoud.
obsequium amicos, veritas odium paritquote:Op zondag 3 april 2011 20:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In feite is dit in het geheel een heel treurig topic met de dagelijkse beslommeringen van de mensen hier.
Intellectueel hoogtepunt!quote:
Ficta voluptatis causa sint proxima veris.quote:
ja hoor al 3 dagenquote:
He, ik ben het treurigst hier hoor! Ik heb niet eens een dagbesteding om op facebook te melden!quote:Op zondag 3 april 2011 20:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij hebt geen Oh Oh Tirol nodig om je superieur te voelen toch?
wat een onzinquote:Op zondag 3 april 2011 20:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ficta voluptatis causa sint proxima veris.
Ik heb niet eens facebook om iets op te meldenquote:Op zondag 3 april 2011 20:06 schreef Pheno het volgende:
He, ik ben het treurigst hier hoor! Ik heb niet eens een dagbesteding om op facebook te melden!
Al negen dagen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |