quote:Op zondag 3 april 2011 18:13 schreef YellowBlacks het volgende:
Noem 10 buitenlandse remakes, die later in Hollywood zijn gemaakt? Hierbij wil ik beide regisseurs en de originele titels.
quote:
Dat zijn er nu 4.quote:Op zondag 3 april 2011 18:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
interview - theo van gogh![]()
interview - steve buscemi?![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 18:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
bangkok dangerous - pang broers![]()
bangkok dangerous - pang broers![]()
Dat zijn er nu 6quote:Op zondag 3 april 2011 18:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
mou gaan dou - andrew lau en nog iemand![]()
the departed - martin scorsese![]()
De regisseurs?quote:Op zondag 3 april 2011 19:01 schreef Dopekoe het volgende:
Ringu
The ring
En ook nog iets met the grunge...
Ik reken hem toch goed. Nog 3.quote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef lamers het volgende:
Moet nog gemaakt worden maar
Loft, Eric van looy![]()
Loft, Eric van Looy![]()
Ja...al vanaf het beginquote:Op zondag 3 april 2011 19:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
zat je de hele tijd te wachten om die te kunnen posten?
die hebben echt niks met elkaar te maken en zijn beide geen hollywood filmsquote:Op zondag 3 april 2011 19:46 schreef picodealion het volgende:
L4y3r Cake - ?
Lock, Stock & Two Smoking Barrels - Guy Ritchie
(toch?)
quote:Op zondag 3 april 2011 19:55 schreef Doff het volgende:
Dan zou dus niet Sands, maar Sam het puntje hebben.
quote:Op zondag 3 april 2011 19:31 schreef Sands het volgende:
The Man Who Knew To Much- Alfred Hitchcock![]()
The Man Who Knew To Much-Alfred Hitchcock![]()
Shichinin No Samurai-Akira Kurosawa![]()
The Magnificent Seven-John Sturges![]()
Hmm, dan zal het wel een sch**tfilm zijnquote:Op zondag 3 april 2011 20:24 schreef Sands het volgende:
Patch zou zeggen
Sands, je vragen zijn altijd te makkelijk!!!!!!!!!!
Dat zou ook mijn volgende gok zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 20:26 schreef FireFox1 het volgende:
Volgens mij zijn dat de handen van John Candy
Plane, trains en automobils
Oh, dat dacht ik.quote:Op zondag 3 april 2011 19:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
die hebben echt niks met elkaar te maken en zijn beide geen hollywood films
Het was de meest duidelijke hint die ik kon gevenquote:Op zondag 3 april 2011 20:25 schreef DragonFodder het volgende:
Uncle buck?
En je moet iets doen aan je Patchfixatie, Sands!
quote:Op zondag 3 april 2011 20:26 schreef FireFox1 het volgende:
Volgens mij zijn dat de handen van John Candy
Plane, trains en automobils
2 Damn easyquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 23:19 schreef Robby87 het volgende:
Bekende kop, doet me denken aan een of andere gast die iemand erin luist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op maandag 4 april 2011 11:10 schreef picodealion het volgende:
2. Epic Movie? (Stukken ouder)
5. District 9?
quote:Op maandag 4 april 2011 11:12 schreef Asap het volgende:
9 Total Recall?
5 Transformers 2?
1 Three fugitives?
2 Disaster Movie?
3 Billy Bob in Bandits?
Armageddon is scene van Steve Buscemi dat is de meteoriet zelf kapot wil schietenquote:
Ja ik meende die gigantische gun te zien waarmee ze gaten in de komeet schieten om de nuke erin te zetten, maar ik kan mij natuurlijk heel goed vergissenquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 11:25 schreef Asap het volgende:
1 --> 48 hours dan?
5 --> Terminator 4?
2 --> Loaded Weapon?
Ben ik niet mee eens, dit zijn weer eens wat andere vragen dan initialen of noem 10 van Pietje Puk etc. Ok duurt wat langer, maar is een stuk leuker.quote:
fuck off, klassieker is hetquote:
quote:
quote:
Ik wou nog deel 2 zeggen, maar niet meer op gelet... en daarna niet meer naar gekeken...quote:Op maandag 4 april 2011 14:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
En daar gaat Asaps puntje
Dopekoe +1
4 Sands
4 SamuelofSEK
3 Dopekoe
2 picodealion
2 Asap
1 Gillingham
1 Michelangelo2
1 ShaoliN
1 victorinox
1 Patch
1 Tem
1 Doff
1 lamers
1 YellowBlacks
1 FireFox1
Ik gokte maar wat, wist niet eens dat er een film zo heette, laat staan een 2e deelquote:Op maandag 4 april 2011 14:39 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik wou nog deel 2 zeggen, maar niet meer op gelet... en daarna niet meer naar gekeken...
Zelfs 4 delen, wel vermakelijk overigensquote:Op maandag 4 april 2011 14:40 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik gokte maar wat, wist niet eens dat er een film zo heette, laat staan een 2e deel
Geen idee, EdTV?quote:Op maandag 4 april 2011 14:44 schreef Dopekoe het volgende:
Welke film zoek ik nav de karakternamen:?
Liz
Ed
Dianne
David
quote:Op maandag 4 april 2011 14:49 schreef Asap het volgende:
[..]
Geen idee, EdTV?
Hebben de namen geen achternamen?
Is een film zonder achternamenquote:
quote:
SamuelofSEK + 1quote:
Een film voor jou, Alien Apocalypse, met Bruce Campbellquote:
Pff, nou my name is bruce trok ik slecht, net als the man with the screaming brainquote:Op maandag 4 april 2011 15:35 schreef Asap het volgende:
[..]
Een film voor jou, Alien Apocalypse, met Bruce Campbell(ok, ok, hij was uberslecht, maar wel met Bruce!)
Hehe, dan wordt het wel erg makkelijk:quote:
Danny Glover speelt Captain Ahab en het is het verhaal van Moby Dick (Witte Walvis), alleen hebben ze andere beesten gebruikt (en nee de titel lijkt niet op Moby Dickquote:
Dat is het spel, alleen is de titel van de film net iets anders gehutseld, mist er een voegwoord, een lidwoord en nog meervoud van het beest... (even Sam terugpak-modus)quote:
Nee Vinnie Jonesquote:Op maandag 4 april 2011 15:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die eerste is Butler... toch? Wat doen die allemaal in dit soort troep
Eigenlijk Age of the Dragons, maar hij is goedquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 19:15 schreef Sands het volgende:
Requiem For a Dream?
Oh nvm zal hem wel niet zijn
quote:
Belangrijkste scène speelt zich wel af op een vliegveld.quote:
Aaaah dus zo kwam ik erbijquote:Op maandag 4 april 2011 19:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
maar geen gekke gedachte, want volgens imdb is de strand scene van Requiem geinspireerd door een gelijksoortige scène uit Dark City, die is geinspireerd door zo'n scène uit deze film.
Die staan op de juist plek.quote:Op maandag 4 april 2011 19:54 schreef Doff het volgende:
Tim Robbins
Will Smith
Russell Crowe
Samuel L. Jackson
Kevin Spacey
Johnny Depp
Eddie Murphy
Sylvester Stallone
Bruce Willis
Tom Cruise
quote:Op maandag 4 april 2011 19:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tim Robbins
Samuel L. Jackson
Russell Crowe
Sylvester Stallone
Eddie Murphy
Will Smith
Bruce Willis
Kevin Spacey
Johnny Depp
Tom Cruise
10 acteurs. Sorteer ze van lang naar kort.
Lengtes komen van IMDb, voor degenen die willen opzoeken
quote:Op maandag 4 april 2011 19:54 schreef Sands het volgende:
Geen flauw idee
Kevin Spacey
Russel Crowe
Eddie Murphy
Bruce Willis
Tom Cruise
Tim Robinson
Sylvester Stallone
Johnny Depp
Samuel L. Jackson
Will Smith
quote:Op maandag 4 april 2011 19:55 schreef Michelangelo2 het volgende:
Russell Crowe
Tim Robbins
Bruce Willis
Samuel L. Jackson
Sylvester Stallone
Will Smith
Kevin Spacey
Johnny Depp
Eddie Murphy
Tom Cruise
Listig.quote:Op maandag 4 april 2011 19:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Tim Robbins
Samuel L. Jackson
Will Smith
Bruce Willis
Russell Crowe
Johnny Depp
Kevin Spacey
Sylvester Stallone
Eddie Murphy
Tom Cruise
Je gaat me niet vertellen dat jij niet wat inspiratie bij de andere antwoorden op deed.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 20:03 schreef Doff het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat jij niet wat inspiratie bij de andere antwoorden op deed.
Die jaquote:
Ik heb hem nu nog opstaanquote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef Doff het volgende:
Heb de Criterion daar laatst van gekocht, maar ben nog niet aan herzien toegekomen. Wat vind je ervan?
Jupquote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef Michelangelo2 het volgende:
Zie nu pas dat die mensen uit dat eerste plaatje de ooggetuigen zijn![]()
Hoe je van die film kan genieten en ondertussen kan fokken is me een raadsel trouwens.quote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb hem nu nog opstaan
Maar tot nu toe wel een sterke film en dat met zo weinig dialoog (ziet er heel stijlvol uit)
Hop-fan+1quote:
Dan kan ik ook!quote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef Doff het volgende:
[..]
Hoe je van die film kan genieten en ondertussen kan fokken is me een raadsel trouwens.
Dit dus Doffquote:Op maandag 4 april 2011 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan kan ik ook!
Lang leve 2 schermen
Ik denk dat Doff vooral verbaasd is over dat je het doet ipv hoequote:Op maandag 4 april 2011 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan kan ik ook!
Lang leve 2 schermen
Ik kan niet onafgebroken 3 uur naar een film kijken. Meestal doe ik ook een halve dag over 1 filmquote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik denk dat Doff vooral verbaasd is over dat je het doet ipv hoe
Ik kan in ieder geval niet even goed genieten van een goede film als ik andere dingen aan het doen ben.
Oh dat probleem heb ik nietquote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik denk dat Doff vooral verbaasd is over dat je het doet ipv hoe
Ik kan in ieder geval niet even goed genieten van een goede film als ik andere dingen aan het doen ben.
Valt me een beetje tegen van je!quote:Op maandag 4 april 2011 21:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Gelukkig houdt me twilight kennis hier op, dus voor iemand anders dan maar
Die jaquote:
Lijkt er erg op de naam, maar kan ik nog niet goedkeuren... je mag ook 2 namen uit de film noemen, omdat je dicht in de buurt zit (dus acteurs, actrices, regisseurs)quote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef serge.pol het volgende:
Is dat die Hiatchy? Hele rare hondennaam iig?
Nog beterquote:
Hehe idd, ik zag het aan het einde van de filmquote:Op maandag 4 april 2011 22:20 schreef Sands het volgende:
Ken de film niet, maar de hond dan weer wel die heeft een standbeeld net als Balto
Ik denk niet dat Lamers er is... dus be my guestquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:17 schreef picodealion het volgende:
Aangezien ik toch al op IMDb heb opgezocht hoe hij heet, kan ik bevestigen dat lamers het punt gaat krijgen. Kunnen we vast weer verder spelen,.
Idd niets te zien...quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:42 schreef picodealion het volgende:
Prima, simpel opwarmertje dan:
Welke film is dit?
[ afbeelding ]
quote:When César goes to Sofia's apartment and starts to rip down her photos on the wall, there is a picture of "The Sandman," a popular comic book that deals with the world of dreams, created by Neil Gaiman.
bedoel je niet de nieuwe met Jason Momoaquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:37 schreef Asap het volgende:
Oeps hij was goed, uhm doe maar van Conan the Destroyer en Conan the Barbarian 2 namen per film, elke naam mag maar 1 x genoemd worden (dus in totaal 4 verschillende namen):
Wel de oude Conans overigens, niet die binnenkort komt met Ron Perlman
Perlman speelt iemand anders dan Conan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:22 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
bedoel je niet de nieuwe met Jason Momoa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |