Je gaat me niet vertellen dat jij niet wat inspiratie bij de andere antwoorden op deed.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 20:03 schreef Doff het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat jij niet wat inspiratie bij de andere antwoorden op deed.
Die jaquote:
Ik heb hem nu nog opstaanquote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef Doff het volgende:
Heb de Criterion daar laatst van gekocht, maar ben nog niet aan herzien toegekomen. Wat vind je ervan?
Jupquote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef Michelangelo2 het volgende:
Zie nu pas dat die mensen uit dat eerste plaatje de ooggetuigen zijn![]()
Hoe je van die film kan genieten en ondertussen kan fokken is me een raadsel trouwens.quote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb hem nu nog opstaan
Maar tot nu toe wel een sterke film en dat met zo weinig dialoog (ziet er heel stijlvol uit)
Hop-fan+1quote:
Dan kan ik ook!quote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef Doff het volgende:
[..]
Hoe je van die film kan genieten en ondertussen kan fokken is me een raadsel trouwens.
Dit dus Doffquote:Op maandag 4 april 2011 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan kan ik ook!
Lang leve 2 schermen
Ik denk dat Doff vooral verbaasd is over dat je het doet ipv hoequote:Op maandag 4 april 2011 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan kan ik ook!
Lang leve 2 schermen
Ik kan niet onafgebroken 3 uur naar een film kijken. Meestal doe ik ook een halve dag over 1 filmquote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik denk dat Doff vooral verbaasd is over dat je het doet ipv hoe
Ik kan in ieder geval niet even goed genieten van een goede film als ik andere dingen aan het doen ben.
Oh dat probleem heb ik nietquote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik denk dat Doff vooral verbaasd is over dat je het doet ipv hoe
Ik kan in ieder geval niet even goed genieten van een goede film als ik andere dingen aan het doen ben.
Valt me een beetje tegen van je!quote:Op maandag 4 april 2011 21:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Gelukkig houdt me twilight kennis hier op, dus voor iemand anders dan maar
Die jaquote:
Lijkt er erg op de naam, maar kan ik nog niet goedkeuren... je mag ook 2 namen uit de film noemen, omdat je dicht in de buurt zit (dus acteurs, actrices, regisseurs)quote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef serge.pol het volgende:
Is dat die Hiatchy? Hele rare hondennaam iig?
Nog beterquote:
Hehe idd, ik zag het aan het einde van de filmquote:Op maandag 4 april 2011 22:20 schreef Sands het volgende:
Ken de film niet, maar de hond dan weer wel die heeft een standbeeld net als Balto
Ik denk niet dat Lamers er is... dus be my guestquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:17 schreef picodealion het volgende:
Aangezien ik toch al op IMDb heb opgezocht hoe hij heet, kan ik bevestigen dat lamers het punt gaat krijgen. Kunnen we vast weer verder spelen,.
Idd niets te zien...quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:42 schreef picodealion het volgende:
Prima, simpel opwarmertje dan:
Welke film is dit?
[ afbeelding ]
quote:When César goes to Sofia's apartment and starts to rip down her photos on the wall, there is a picture of "The Sandman," a popular comic book that deals with the world of dreams, created by Neil Gaiman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |