Lijkt er erg op de naam, maar kan ik nog niet goedkeuren... je mag ook 2 namen uit de film noemen, omdat je dicht in de buurt zit (dus acteurs, actrices, regisseurs)quote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef serge.pol het volgende:
Is dat die Hiatchy? Hele rare hondennaam iig?
Nog beterquote:
Hehe idd, ik zag het aan het einde van de filmquote:Op maandag 4 april 2011 22:20 schreef Sands het volgende:
Ken de film niet, maar de hond dan weer wel die heeft een standbeeld net als Balto
Ik denk niet dat Lamers er is... dus be my guestquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:17 schreef picodealion het volgende:
Aangezien ik toch al op IMDb heb opgezocht hoe hij heet, kan ik bevestigen dat lamers het punt gaat krijgen. Kunnen we vast weer verder spelen,.
Idd niets te zien...quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:42 schreef picodealion het volgende:
Prima, simpel opwarmertje dan:
Welke film is dit?
[ afbeelding ]
quote:When César goes to Sofia's apartment and starts to rip down her photos on the wall, there is a picture of "The Sandman," a popular comic book that deals with the world of dreams, created by Neil Gaiman.
bedoel je niet de nieuwe met Jason Momoaquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:37 schreef Asap het volgende:
Oeps hij was goed, uhm doe maar van Conan the Destroyer en Conan the Barbarian 2 namen per film, elke naam mag maar 1 x genoemd worden (dus in totaal 4 verschillende namen):
Wel de oude Conans overigens, niet die binnenkort komt met Ron Perlman
Perlman speelt iemand anders dan Conan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:22 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
bedoel je niet de nieuwe met Jason Momoa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |