Wat?quote:Op zondag 3 april 2011 18:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met iemand gaan die een relatie heeft, kan z'n voordelen hebben. Al denk ik niet dat jij daar voor in bent
Ik wil de enige zijn. De onbetwiste nummer 1.quote:Op zondag 3 april 2011 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie het als een diploma dat ik gewoon echt in staat ben om langere tijd een vrouw te boeien.
Nee, deze week ga ik naar Burgers heb ik met iemand afgesproken, alleen lijkt er niet echt een dag te komen waarop het heel lekker weer is.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 18:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil de enige zijn. De onbetwiste nummer 1.
Daarom kan ik toch nog wel Munster zeggen?quote:Op zondag 3 april 2011 18:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, deze week ga ik naar Burgers heb ik met iemand afgesproken, alleen lijkt er niet echt een dag te komen waarop het heel lekker weer is.
Boks maar eens op tegen z'n mammiequote:Op zondag 3 april 2011 18:39 schreef L-E het volgende:
[..]
mooi, dan is t veilig om te gaanquote:
Jij.quote:Op zondag 3 april 2011 18:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik adviseer een maandag. En ga niet op een vrijdag.quote:
Donderdag is de mooiste dag, morgen kan ik zelf nietquote:Op zondag 3 april 2011 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik adviseer een maandag. En ga niet op een vrijdag.
En terecht!quote:
Ook primaquote:Op zondag 3 april 2011 18:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Donderdag is de mooiste dag, morgen kan ik zelf niet
Jaaa, Kindernet!quote:Op zondag 3 april 2011 18:42 schreef xFriendx het volgende:
In ieder geval kan L-E vanaf maandag nu met de kleine weer genieten van Kindernet wat op de plek van TMF komt. Van een portie Wickie de Viking zal de kleine niet slechter worden
hhmm, goed idee, dat wil ik inderdaad nietquote:Op zondag 3 april 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook primaVrijdag was bij ons altijd schoolreisjesdag. Dat wil je ook niet
Nee idd, daar ben ik ook erg strikt inquote:
Dear Lord..quote:Op zondag 3 april 2011 18:46 schreef Samzz het volgende:
Dode bij protest tegen vrouwenrechten Bangladesh
Middeleeuwse idioten
Rechten voor vrouwen, nergens goed voor.quote:Op zondag 3 april 2011 18:46 schreef Samzz het volgende:
Dode bij protest tegen vrouwenrechten Bangladesh
Middeleeuwse idioten
Artis gaat niet weg en staat altijd voor je open.quote:
Dit.quote:Op zondag 3 april 2011 18:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Kies er een zonder moeder, veel beter.quote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde eerste plek wel delen met zijn moeder, tot op zekere hoogte
Dat is ook een optie. Maar wel een moeder hebben is geen deal breker.quote:
Ik wil je wel aan wat moeders voorstellen hoorquote:Op zondag 3 april 2011 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook een optie. Maar wel een moeder hebben is geen deal breker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Peu: de score van dit weekend:
1 shirtje voor ventje (vrijdag)
1 korte broek (zat)
2 shirts (zat)
2 sweaters (zon)
3 effen t-shirts (zon)
2 effen longsleeves (zon)
1 gestreept longsleeve (zon)
2 overhemden (zon)I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Graag. Vereiste is dat ze erg lekker kan koken en een toffe auto heeft.quote:Op zondag 3 april 2011 18:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil je wel aan wat moeders voorstellen hoor
quote:Op zondag 3 april 2011 18:52 schreef JoeBravo het volgende:
ik zie dat ik nog niet afgeschreven ben![]()
Damn, jij bent vandaag nog ff los gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Peu: de score van dit weekend:
1 shirtje voor ventje (vrijdag)
1 korte broek (zat)
2 shirts (zat)
2 sweaters (zon)
3 effen t-shirts (zon)
2 effen longsleeves (zon)
1 gestreept longsleeve (zon)
2 overhemden (zon)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
zoals ik al zei: ik had een gat in m'n hand vandaagquote:Op zondag 3 april 2011 18:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damn, jij bent vandaag nog ff los gegaan
Dan vallen alle moeders waar ik je aan wilde voorstellen afquote:Op zondag 3 april 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Graag. Vereiste is dat ze erg lekker kan koken en een toffe auto heeft.
Dude
hahaquote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zoals ik al zei: ik had een gat in m'n hand vandaag
niet beginnen met zoeken naar lange broeken scheelt ook een hoop, dan raak ik niet meteen zo depressief.
Waarom niet?quote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zoals ik al zei: ik had een gat in m'n hand vandaag
niet beginnen met zoeken naar lange broeken scheelt ook een hoop, dan raak ik niet meteen zo depressief.
Ik zou denken dat de vereiste is dat ze een leuke zoon heeftquote:Op zondag 3 april 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Graag. Vereiste is dat ze erg lekker kan koken en een toffe auto heeft.
Dude
Peu deed vervelend, ik deed even mee.quote:Op zondag 3 april 2011 18:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou denken dat de vereiste is dat ze een leuke zoon heeft
ga maar eens op zoek naar broeken in de maat 30/36. En probeer daarna er eens één te vinden dat geen spijkerbroek isquote:
Oh nee, vaders vinden mij altijd wel tof, moeders daarentegen...quote:Op zondag 3 april 2011 18:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind vaders vaak moeilijker dan moeders.
Ik noem een Piet Zoomersquote:Op zondag 3 april 2011 18:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ga maar eens op zoek naar broeken in de maat 30/36. En probeer daarna er eens één te vinden dat geen spijkerbroek is
Ik ben altijd dolblij met schoonouders. Ze vinden mij altijd leuk, en ik kan wel wat ouderlijke figuren gebruiken.quote:Op zondag 3 april 2011 18:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind vaders vaak moeilijker dan moeders.
ga nog even door hier, ik heb nog geen argument gehoord dat tegen me gebruikt kan wordenquote:Op zondag 3 april 2011 18:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou denken dat de vereiste is dat ze een leuke zoon heeft
En dat. Al heb ik met moeders ook weinig problemen, vaders vinden mij vaak meteen leuk, moeders moeten nog even de kat uit de boom kijkenquote:Op zondag 3 april 2011 18:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee, vaders vinden mij altijd wel tof, moeders daarentegen...
Jij begrijpt hoe het werkt.quote:Op zondag 3 april 2011 18:55 schreef Q. het volgende:
[..]
En daarom zit Artis wel tussen jouw tieten..
succes!quote:
Ja JB, vlakbij mij ook nog, gezelligquote:
Hier in t centrum zit die ookquote:Op zondag 3 april 2011 18:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja JB, vlakbij mij ook nog, gezellig
Je hoeft er niet emotioneel om te worden hoorquote:
Shhht, stil jijquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 18:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja JB, vlakbij mij ook nog, gezellig
Redelijkquote:
Daar ga je, JB.quote:Op zondag 3 april 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
Oh en de zoon moet ABSOLUUT GEEN kinderen hebben. Dat is een deal breker pur sang
Hij is gewoon even de reactie testen, zien of hij die opmerking ook in de discotheek kan gebruikenquote:Op zondag 3 april 2011 18:58 schreef missbehavin het volgende:
Oh die metro-zoon van me 'wow, mooie rode nagels mam!'
bij piet zoomers heb ik nog nooit een passende (en ok, betaalbare) broek gevondenquote:Op zondag 3 april 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft er niet emotioneel om te worden hoor
Maar serieus, de betere modehuizen hebben die maat.
Hehe, ik vrees het nietquote:Op zondag 3 april 2011 18:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hij is gewoon even de reactie testen, zien of hij die opmerking ook in de discotheek kan gebruiken
Je zei kinderenquote:Op zondag 3 april 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
Oh en de zoon moet ABSOLUUT GEEN kinderen hebben. Dat is een deal breker pur sang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo-een heb ik hier ook ja.quote:Op zondag 3 april 2011 18:58 schreef missbehavin het volgende:
Oh die metro-zoon van me 'wow, mooie rode nagels mam!'
verzuurd lieverd, verzuurdquote:Op zondag 3 april 2011 18:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zegt dat het tegen jou was, oude verstokte vrouw
Ik heb twee hele rare schoonvaders gehad, en ook twee hele rare schoonmoeders.quote:Op zondag 3 april 2011 18:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee, vaders vinden mij altijd wel tof, moeders daarentegen...
bij Samzz zal me dat worst wezenquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 19:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo-een heb ik hier ook ja.
"Jemig mam, staat echt leuk zo, met die blauwe biesjes op je bloesje."
"Is dat zijde?"
Kijk, daar ga je al. Betaalbaar.quote:Op zondag 3 april 2011 18:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bij piet zoomers heb ik nog nooit een passende (en ok, betaalbare) broek gevonden
Laat hem toch, hij mag mij niet, prima toch?quote:
ze zit qua leeftijd onder m'n ondergrens.quote:
Uiteraard mag dat. Maar ik wist dat nog niet.quote:Op zondag 3 april 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat hem toch, hij mag mij niet, prima toch?
Ik noem een meisje in de opticienquote:Op zondag 3 april 2011 19:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ze zit qua leeftijd onder m'n ondergrens.
kijken mag toch?quote:
Nu dus welquote:Op zondag 3 april 2011 19:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Uiteraard mag dat. Maar ik wist dat nog niet.
Dat hebben we dan ook gedaanquote:
ik las artic ipv artisquote:Op zondag 3 april 2011 18:55 schreef Q. het volgende:
[..]
En daarom zit Artis wel tussen jouw tieten..
quote:
quote:
dat ben ik al te vaak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet mee eens, ik heb een hele mooie 36 jarige in mn bekenden groep nuquote:Op zondag 3 april 2011 19:07 schreef L-E het volgende:
In een ander topic zeggen mensen dat alle vrouwen op hun mooist zijn totdat ze 23 ofzo zijn. Bij 30 ben je per definitie lelijk. Ik vind dat stom.
Dan heb ik nog maar 2 maanden voor de aftakeling begintquote:Op zondag 3 april 2011 19:07 schreef L-E het volgende:
In een ander topic zeggen mensen dat alle vrouwen op hun mooist zijn totdat ze 23 ofzo zijn. Bij 30 ben je per definitie lelijk. Ik vind dat stom.
Wat is dat voor onzinquote:Op zondag 3 april 2011 19:07 schreef L-E het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 19:07 schreef L-E het volgende:
Dat zei ik dus, maar ze geloven me niet.quote:Op zondag 3 april 2011 19:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een onzin! Ik vind mezelf ms wel mooier dan toen ik begin 20 was.
Je had al een mooie 35-jarige ookquote:Op zondag 3 april 2011 19:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik heb een hele mooie 36 jarige in mn bekenden groep nu
Ik vind mezelf nu ook mooier dan toen ik begin 20 was.quote:Op zondag 3 april 2011 19:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een onzin! Ik vind mezelf ms wel mooier dan toen ik begin 20 was.
quote:Op zondag 3 april 2011 19:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je had al een mooie 35-jarige ook
En dudejij kan echt niet meer ontkennen dat je verliefd bent
dat!quote:Op zondag 3 april 2011 19:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ach wat weten zij er nou vanquote:Op zondag 3 april 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mezelf nu ook mooier dan toen ik begin 20 was.
Ik vind dr heel erg leuk, verliefd vind ik nog vroeg om te zeggen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wie?quote:
Je gedrag spreekt boekdelenquote:Op zondag 3 april 2011 19:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind dr heel erg leuk, verliefd vind ik nog vroeg om te zeggen.
Daaromquote:
Jullie schelen tien jaar?quote:Op zondag 3 april 2011 19:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind dr heel erg leuk, verliefd vind ik nog vroeg om te zeggen.
Net maakte ik een geintjequote:
Ja doe jij maar, zo stom om daar te lopen verkondigen hoe mooi ik mezelf nu vindquote:Op zondag 3 april 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom
Waar is dat topic? Even zeggen dat ik het er niet mee eens ben!
quote:Op zondag 3 april 2011 19:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Jullie schelen tien jaar?
Dus ik kan op mijn 36ste nog een vent van 26 aan de haak slaan? Of 30, mag ook. Wat een fijn idee.
Versieren op latere leeftijd #30 Wil je met me naar de meet?quote:Op zondag 3 april 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom
Waar is dat topic? Even zeggen dat ik het er niet mee eens ben!
Ja, dat kan. Zelfs een hele zelfverzekerde jongen kan je in de war schudden danquote:Op zondag 3 april 2011 19:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Dus ik kan op mijn 36ste nog een vent van 26 aan de haak slaan? Of 30, mag ook. Wat een fijn idee.
Kan absoluut. Ik ken echtparen die meer dan 10 jaar verschillen (en de vrouw de oudere van de twee).quote:Op zondag 3 april 2011 19:12 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 19:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij maakt wel heel veel geintjes de laatste week
Echt, precies dat!quote:Op zondag 3 april 2011 19:13 schreef xFriendx het volgende:
Zal misschien te maken hebben met een medisch iets, dat je vel dan het strakst is ofzow ivm cellen die vanaf je 23e minder worden, maar vaak met jonge grietjes zijn ze nog bezig met zichzelf vinden waardoor hun look niet een directe afspiegeling is van wie zij zijn.
Op een wat oudere leeftijd (in de goede zin) hebben mensen zichzelf wel gevormd tot wie ze zijn en willen zijn en straal je dat ook wel uit en zit je medisch misschien wel over je hoogtepunt heen maar is het totaalbeeld wel veel mooier
(wat een lap vage tekst)
Gisteren avond in ons gesprekje wel wat bewuster gewordenquote:Op zondag 3 april 2011 19:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij maakt wel heel veel geintjes de laatste week
Jij kan daar een datum aan hangen?quote:Op zondag 3 april 2011 19:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Net maakte ik een geintjemaar na volgende week weet ik wel hoe ik voel, nu durf ik dat nog niet te zeggen. Ik hoop dat ik afstand kan bewaren.
Ik had 'm al gevonden.quote:Op zondag 3 april 2011 19:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Versieren op latere leeftijd #30 Wil je met me naar de meet?
Ik kan me wel voorstellen dat er tijd nodig is om te ontdekken hoe diep het gevoel zit, en of het oprechte verliefdheid is of puur geiligheid. Veel mensen halen die dingen door de war.quote:Op zondag 3 april 2011 19:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij kan daar een datum aan hangen?
Te vroeg betekent niet dat je het niet voelt. En gisteren was het heel erg obvious. Dat is alles
check, ik gok op dit moment het laatste bij mij.quote:Op zondag 3 april 2011 19:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat er tijd nodig is om te ontdekken hoe diep het gevoel zit, en of het oprechte verliefdheid is of puur geiligheid. Veel mensen halen die dingen door de war.
Dat kan ik me ook voorstellen. Ik vind het alleen wat raar om te zeggen: nu weet ik het niet, maar volgende week wel.quote:Op zondag 3 april 2011 19:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat er tijd nodig is om te ontdekken hoe diep het gevoel zit, en of het oprechte verliefdheid is of puur geiligheid. Veel mensen halen die dingen door de war.
Dat is ook raar.quote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook voorstellen. Ik vind het alleen wat raar om te zeggen: nu weet ik het niet, maar volgende week wel.
Je kan daar inderdaad geen datum aan stellen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook voorstellen. Ik vind het alleen wat raar om te zeggen: nu weet ik het niet, maar volgende week wel.
ik bedoelde dat ik het hoop te weten. We zullen het wel zien, de feiten liggen iig op tafel, ze weet iig waar ze aan toe is.quote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waar merk je dat aan?quote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
check, ik gok op dit moment het laatste bij mij.
Dat zei je nietquote:Op zondag 3 april 2011 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zei dat ik het hoop te weten. We zullen het wel zien, de feiten liggen iig op tafel, ze weet iig waar ze aan toe is.
Omdat ik niet geloof dat je in 10min verliefd op iemand kan worden.quote:
Ja, gecorrigeerdquote:
Daar gaat tijd overheen, dat geloof ik ook.quote:Op zondag 3 april 2011 19:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat ik niet geloof dat je in 10min verliefd op iemand kan worden.
Daarom, zo veel heb ik dr niet meegemaakt.quote:Op zondag 3 april 2011 19:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar gaat tijd overheen, dat geloof ik ook.
Ik niet, mn lange relaties (3 stuks) duurden een tijdje om te ontbloemen. Alles wat vanaf moment 1 geweldig leek, bleek kort te durenquote:Op zondag 3 april 2011 19:24 schreef Yuki het volgende:
Ik geloof wel in liefde op het eerste gezicht
Verschilt per persoon.quote:Op zondag 3 april 2011 19:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Soms kan het welquote:Op zondag 3 april 2011 19:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 19:28 schreef Yuki het volgende:
Dit is geen onderwerp waar ik nu in moet blijven hangen. En ja, ik weet dat ik begonnen ben.
Ik ben er weer even weg van.
quote:Op zondag 3 april 2011 19:28 schreef Yuki het volgende:
Dit is geen onderwerp waar ik nu in moet blijven hangen. En ja, ik weet dat ik begonnen ben.
Heel herkenbaar.quote:Op zondag 3 april 2011 19:28 schreef L-E het volgende:
Bij mijn laatste ex sloeg de bliksem in toen we elkaar voor het eerst zagen. Zijn letterlijk in 1 avond dolverliefd geworden. Maar dan wel na twee weken 'voorspel' online en via telefoon. Echt, niets van iemand weten en dan iemand zien en iets voelen.. dat ken ik ook niet.
idem, ga maar ff voetbal kijkenquote:Op zondag 3 april 2011 19:28 schreef Yuki het volgende:
Verkapte verwijzing naar dit topic?quote:Op zondag 3 april 2011 19:31 schreef missbehavin het volgende:
De sulletjes in het 'ik kan geen wijf versieren' topic zijn boos op me
Ik wil niet weten dat het kan op dit moment. Ik wil alleen horen dat het kan als je je hart niet al vergeven hebt aan iemand, maar in een avond verliefd worden terwijl je van iemand houdt kan ik maar moeilijk bevatten.quote:Op zondag 3 april 2011 19:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.
Maar toch geloof ik dat het kan.
Jullie zijn toch stoere don juans?quote:Op zondag 3 april 2011 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Verkapte verwijzing naar dit topic?
Welk topic?quote:Op zondag 3 april 2011 19:31 schreef missbehavin het volgende:
De sulletjes in het 'ik kan geen wijf versieren' topic zijn boos op me
'quote:Op zondag 3 april 2011 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie zijn toch stoere don juans?
Basicly. Er wordt daar meer inhoudelijk gepost eigenlijk, soms gaat het hier zo rap dat het niet meer inhoudelijk is. Maar wat betreft sommige users heeft ze wel gelijk.quote:Op zondag 3 april 2011 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Verkapte verwijzing naar dit topic?
Och ik kom er ook nooit verder hoor, maar L-E zei dat ze 'ons' oudjes aan het beledigen warenquote:Op zondag 3 april 2011 19:34 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Basicly. Er wordt daar meer inhoudelijk gepost eigenlijk, soms gaat het hier zo rap dat het niet meer inhoudelijk is. Maar wat betreft sommige users heeft ze wel gelijk.
Als het goed is laat je het dan niet toe. Dan stap je bijvoorbeeld op de rem als je voelt dat iemand met je flirt en het je te intiem wordt. Dat is althans mijn beleving/interpretatie.quote:Op zondag 3 april 2011 19:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil niet weten dat het kan op dit moment. Ik wil alleen horen dat het kan als je je hart niet al vergeven hebt aan iemand, maar in een avond verliefd worden terwijl je van iemand houdt kan ik maar moeilijk bevatten.
The plot thickens.quote:Op zondag 3 april 2011 19:32 schreef L-E het volgende:
Ik wil niet weten dat het kan op dit moment. Ik wil alleen horen dat het kan als je je hart niet al vergeven hebt aan iemand, maar in een avond verliefd worden terwijl je van iemand houdt kan ik maar moeilijk bevatten.
Tsja, als je in zo'n reeks post...quote:Op zondag 3 april 2011 19:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Soms houd je het niet tegen ook al was je het niet van plan of stond je er eigenlijk niet open voorquote:Op zondag 3 april 2011 19:35 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Als het goed is laat je het dan niet toe. Dan stap je bijvoorbeeld op de rem als je voelt dat iemand met je flirt en het je te intiem wordt. Dat is althans mijn beleving/interpretatie.
Nee, dat kan je niet leren. Bij mij is het een aangeboren talent.quote:Op zondag 3 april 2011 19:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en dan maak je 1 opmerking en dan worden ze boos.. duidelijk geen vrouwen gewendquote:
Gohquote:Op zondag 3 april 2011 19:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en dan maak je 1 opmerking en dan worden ze boos.. duidelijk geen vrouwen gewend
Die ene gast spoort gewoon niet. Topic kaper, mannelijke aandachtshoer met een flink minderwaardigheidscomplex (over z'n uiterlijk). En idd negatief tov anderen ipv opbeurend of opbouwend. Kneusje is understatement.quote:Op zondag 3 april 2011 19:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och ik kom er ook nooit verder hoor, maar L-E zei dat ze 'ons' oudjes aan het beledigen waren
Vrouwen die denken dat ze vrijuit mogen spreken... Duidelijk geen mannen gewend.quote:Op zondag 3 april 2011 19:39 schreef missbehavin het volgende:
Ja en dan maak je 1 opmerking en dan worden ze boos.. duidelijk geen vrouwen gewend
Dat had ik vanmiddag met de buschauffeur. Damn. Maar dat was denk ik niet wederzijdsquote:Op zondag 3 april 2011 19:28 schreef L-E het volgende:
Bij mijn laatste ex sloeg de bliksem in toen we elkaar voor het eerst zagen. Zijn letterlijk in 1 avond dolverliefd geworden. Maar dan wel na twee weken 'voorspel' online en via telefoon. Echt, niets van iemand weten en dan iemand zien en iets voelen.. dat ken ik ook niet.
Dus eigenlijk moet ik heel gevleid zijn dat ie me niet moet?quote:Op zondag 3 april 2011 19:39 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Die ene gast spoort gewoon niet. Topic kaper, mannelijke aandachtshoer met een flink minderwaardigheidscomplex (over z'n uiterlijk). En idd negatief tov anderen ipv opbeurend of opbouwend. Kneusje is understatement.
quote:Op zondag 3 april 2011 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze vrijuit mogen spreken... Duidelijk geen mannen gewend.
Aaahquote:Op zondag 3 april 2011 19:39 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Die ene gast spoort gewoon niet. Topic kaper, mannelijke aandachtshoer met een flink minderwaardigheidscomplex (over z'n uiterlijk). En idd negatief tov anderen ipv opbeurend of opbouwend. Kneusje is understatement.
quote:
Klinkt goedquote:Op zondag 3 april 2011 19:39 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 19:41 schreef missbehavin het volgende:
Kut, geen rekening mee gehouden dat het hele spul daar meteen je fobo induikt
Die durven niks te zeggen toch, gluren alleenquote:
Das niet alleen daarquote:Op zondag 3 april 2011 19:41 schreef missbehavin het volgende:
Kut, geen rekening mee gehouden dat het hele spul daar meteen je fobo induikt
Mwah.. iig opgelucht.quote:Op zondag 3 april 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet ik heel gevleid zijn dat ie me niet moet?
Gedraag je eens!quote:Op zondag 3 april 2011 19:44 schreef missbehavin het volgende:
Zo...* missbehavin klimt uit de ballenbak
Gedumpt worden met een kutsmoes is nooit ok.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 19:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gedraag je eens!
Ben ik even eten en jij loopt meteen weer om je heen te schoppen. Volgende keer ga je aan de ketting
Het verhaal is zoveel ingewikkelder dan je nu denkt. Ik hou me in dat nu allemaal hier neer te plempen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gedumpt worden met een kutsmoes is nooit ok.
guppiequote:
Ik zie het envelopje zo wel geel worden dan.quote:Op zondag 3 april 2011 19:48 schreef L-E het volgende:
Het verhaal is zoveel ingewikkelder dan je nu denkt. Ik hou me in dat nu allemaal hier neer te plempen.
Ze willen je en weten dat ze geen kans maken dus trappen vast bij voorbaat tegen je aan, in de wetenschap dat je ze keihard af zou wijzen bij enige toenaderingspogingen. Eigenlijk is het een compliment.quote:Op zondag 3 april 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
L-E, de stumperds doen gemeen tegen me
Doe es lief, de lelijke maagden doen ook al zo gemeen tegen mequote:
quote:Op zondag 3 april 2011 19:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze willen je en weten dat ze geen kans maken dus trappen vast bij voorbaat tegen je aan, in de wetenschap dat je ze keihard af zou wijzen bij enige toenaderingspogingen. Eigenlijk is het een compliment.
Je bent ook gewoon gemeen vandaag dus je zal het wel verdiend hebbenquote:Op zondag 3 april 2011 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe es lief, de lelijke maagden doen ook al zo gemeen tegen me
Is RealZeus hun aanvoerder?quote:Op zondag 3 april 2011 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe es lief, de lelijke maagden doen ook al zo gemeen tegen me
Peu, foeiquote:
quote:
Je brengt het leuk.quote:Op zondag 3 april 2011 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie het envelopje zo wel geel worden dan.
Ik ben benieuwd of je mij kan evenaren.quote:
Dat kan niemand.quote:Op zondag 3 april 2011 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je mij kan evenaren.
Je overschat me.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 19:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik probeer je af te leiden van die PM. Wacht, ik haal Artis even.
Het is niet Artis die mij afleidt.quote:Op zondag 3 april 2011 19:59 schreef L-E het volgende:
Ik probeer je af te leiden van die PM. Wacht, ik haal Artis even.
Zoiets, meer de verpakking die je persoonlijkheid herbergt.quote:Op zondag 3 april 2011 20:02 schreef L-E het volgende:
Mijn overweldigende persoonlijkheid weer zeker?
Allebei.quote:Op zondag 3 april 2011 20:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn overweldigende persoonlijkheid weer zeker?
Allebei haar persoonlijkheden?quote:
haar linker persoonlijkheid en haar rechter persoonlijkheidquote:
Ik ben vet lief manquote:Op zondag 3 april 2011 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon gemeen vandaag dus je zal het wel verdiend hebben![]()
Sorry, t goede antwoord stond er niet tussenquote:
Ah, toch welquote:Op zondag 3 april 2011 20:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
haar linker persoonlijkheid en haar rechter persoonlijkheid
uhuh...quote:
Hoor ik daar Samzz van haar voetstuk afvallen?quote:Op zondag 3 april 2011 20:17 schreef Samzz het volgende:
Ja hoi. Ik kijk Oh Oh Tirol. En ik moet toegeven, dit is een grappige aflevering
Het ging over paaldansen. Paaldansen is gewoon cool.quote:Op zondag 3 april 2011 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoor ik daar Samzz van haar voetstuk afvallen?
quote:
quote:
Echt he, dan zou ik toch echt moeten ontploffen van liefheidquote:
Waarom ik die quote postte en of ik te weinig aandacht heb en dat hij mij, als ik het daadwerkelijk ben in m'n fobo, niet zou durven aanspreken omdat ik nog niet aan het aftakelen ben. Waar hij dus zijn eigen motivatie mee onderuit haaltquote:Op zondag 3 april 2011 20:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat lief wat is de globale inhoud?
quote:Op zondag 3 april 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom ik die quote postte en of ik te weinig aandacht heb en dat hij mij, als ik het daadwerkelijk ben in m'n fobo, niet zou durven aanspreken omdat ik nog niet aan het aftakelen ben. Waar hij dus zijn eigen motivatie mee onderuit haalt
Hm. Ik snap niet volledig waar het over gaat maar ik geloof niet dat ik erg veel mis.quote:Op zondag 3 april 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom ik die quote postte en of ik te weinig aandacht heb en dat hij mij, als ik het daadwerkelijk ben in m'n fobo, niet zou durven aanspreken omdat ik nog niet aan het aftakelen ben. Waar hij dus zijn eigen motivatie mee onderuit haalt
mijn gedachten ook zo ietsquote:Op zondag 3 april 2011 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm. Ik snap niet volledig waar het over gaat maar ik geloof niet dat ik erg veel mis.
Ik zal het uitleggen. Hij vind dat vrouwen vanaf 21 of zo, gaan aftakelen en daarmee hun wow-factor verliezen. Ik quote dat omdat ik het er niet mee eens ben, toen ging hij vragen waarom ik hem quote, waarop ik antwoord dat het het verval wel zal zijn, ik ben immers al 24. Toen zei hij dat hij mij niet zou durven aankijken irl en dat die aftakeling pas rond 30 of zo begint.quote:Op zondag 3 april 2011 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm. Ik snap niet volledig waar het over gaat maar ik geloof niet dat ik erg veel mis.
Whut?quote:
"al 24".. klein meisje nogquote:Op zondag 3 april 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal het uitleggen. Hij vind dat vrouwen vanaf 21 of zo, gaan aftakelen en daarmee hun wow-factor verliezen. Ik quote dat omdat ik het er niet mee eens ben, toen ging hij vragen waarom ik hem quote, waarop ik antwoord dat het het verval wel zal zijn, ik ben immers al 24. Toen zei hij dat hij mij niet zou durven aankijken irl en dat die aftakeling pas rond 30 of zo begint.
Al met al gaat het nergens over
je onderschrift.. 14 grijstintenquote:
Goed verhaal.quote:Op zondag 3 april 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal het uitleggen. Hij vind dat vrouwen vanaf 21 of zo, gaan aftakelen en daarmee hun wow-factor verliezen. Ik quote dat omdat ik het er niet mee eens ben, toen ging hij vragen waarom ik hem quote, waarop ik antwoord dat het het verval wel zal zijn, ik ben immers al 24. Toen zei hij dat hij mij niet zou durven aankijken irl en dat die aftakeling pas rond 30 of zo begint.
Ja, menig vrouw begint op die leeftijd te verzaken! Niet verzakken maar verzaken! Dan denken ze ja, ze moeten mij maar nemen zoals ik ben. Dan is het snel gebeurd hè! Patatten hier en kroketten daar! Dan is platte tetten en een dikke pens het gevolg. En omdat niemand ze aanspreekt in de bar dan gaan ze maar aan de wijn en giechelen he! En intussen zwelllen ze op gelijk een watermeloen!quote:Op zondag 3 april 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, menig vrouw begint op die leeftijd te verzaken! Niet verzakken maar verzaken! Dan denken ze ja, ze moeten mij maar nemen zoals ik ben. Dan is het snel gebeurd hè! Patatten hier en kroketten daar! Dan is platte tetten en een dikke pens het gevolg. En omdat niemand ze aanspreekt in de bar dan gaan ze maar aan de wijn en giechelen he! En intussen zwelllen ze op gelijk een watermeloen!
verwijst naar de titel van een album van Staindquote:
Andere keerpunten kunnen zijn: het huwelijk of een kledder.quote:Op zondag 3 april 2011 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, menig vrouw begint op die leeftijd te verzaken! Niet verzakken maar verzaken! Dan denken ze ja, ze moeten mij maar nemen zoals ik ben. Dan is het snel gebeurd hè! Patatten hier en kroketten daar! Dan is platte tetten en een dikke pens het gevolg. En omdat niemand ze aanspreekt in de bar dan gaan ze maar aan de wijn en giechelen he! En intussen zwelllen ze op gelijk een watermeloen!
oww.. tis niet eens een origineel statement..quote:Op zondag 3 april 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
verwijst naar de titel van een album van Staind
Ik ga trouwen!quote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Andere keerpunten kunnen zijn: het huwelijk of een kledder.
Je gebruikt mijn woordquote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Andere keerpunten kunnen zijn: het huwelijk of een kledder.
1 persoon gebruikt hetquote:Op zondag 3 april 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gebruikt mijn woord
Echt hartverwarmend om te zien hoe snel dat ingeburgerd is geraakt
Gecondoleerdquote:
Eerder in dit topic of het vorige had ik er nog een quote van, omdat je zomaar het woord 'kinderen' in de woord nam ipv kledders, ik was direct van slag.quote:Op zondag 3 april 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gebruikt mijn woord
wasda?quote:Op zondag 3 april 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gebruikt mijn woord
Ik ookquote:Op zondag 3 april 2011 20:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
1 persoon gebruikt het
Ik vind het een sneu woord. No offense.
Een kledder is een trek vlek in je slaapzak.quote:Op zondag 3 april 2011 20:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
1 persoon gebruikt het
Nee, er zijn er veel meer die 't gebruiken. En dat mag je vinden.quote:Op zondag 3 april 2011 20:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
1 persoon gebruikt het
Mwah, kan leuk zijn, er spelen immers toch fijne kriebels en zo, ook al wil ik er niet aan beginnen, het trouwen dan.quote:
Ja, ach. Somsquote:Op zondag 3 april 2011 20:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eerder in dit topic of het vorige had ik er nog een quote van, omdat je zomaar het woord 'kinderen' in de woord nam ipv kledders, ik was direct van slag.
quote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een kledder is een trek vlek in je slaapzak.
Ja, ik wist dat jij in het huis was dus ik dacht laat ik even dat woord de revue passeren.quote:Op zondag 3 april 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gebruikt mijn woord
MIquote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een kledder is een trek vlek in je slaapzak.
Hebben ze gelijk nog een kat uit de boom getrokken?quote:Op zondag 3 april 2011 20:39 schreef PeuRac het volgende:
Brand stelde niks voor, nestje in de schoorsteen van de CV ketel, rookte veel, brandde nietZe hadden er niet eens water bij nodig
Tof. Wanneer gaan we weer bier drinken?quote:Op zondag 3 april 2011 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik wist dat jij in het huis was dus ik dacht laat ik even dat woord de revue passeren.
Ik laat trouwen wel over aan gelovige zodat ze daarna eindelijk kunnen neukenquote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, kan leuk zijn, er spelen immers toch fijne kriebels en zo, ook al wil ik er niet aan beginnen, het trouwen dan.
Als jij de Bat Out Of Hell wil drinken moet 't na donderdag zijn, anders heb ik geen tijd om wat te kopen. Anders kan 't wel weer ergens eerder. Moet even kijken. Die Trashy Blonde zul je ook wel lekker vinden. Die andere twee waren wel errug heftâgh.quote:
En jij denkt dat ik dat niet aan kan?quote:Op zondag 3 april 2011 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als jij de Bat Out Of Hell wil drinken moet 't na donderdag zijn, anders heb ik geen tijd om wat te kopen. Anders kan 't wel weer ergens eerder. Moet even kijken. Die Trashy Blonde zul je ook wel lekker vinden. Die andere twee waren wel errug heftâgh.
arme pietjesquote:Op zondag 3 april 2011 20:39 schreef PeuRac het volgende:
Brand stelde niks voor, nestje in de schoorsteen van de CV ketel, rookte veel, brandde nietZe hadden er niet eens water bij nodig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Moet je daarvoor getrouwd zijn? Ik wist wel dat ik iets verkeerd deed! Het is de volgorde!quote:Op zondag 3 april 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik laat trouwen wel over aan gelovige zodat ze daarna eindelijk kunnen neuken
Gekooktegerookte eitjesquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Ik ga deze kopen, eigenlijk mag het niet meer van mezelf, maar ik wil em zo graag
mega nerderigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
[..]
![]()
Ik ga deze kopen, eigenlijk mag het niet meer van mezelf, maar ik wil em zo graag
Wat is dat voor bom gordel voor om je pols?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik wilde er eerder ook al zoeen kopen.quote:Op zondag 3 april 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is dat voor bom gordel voor om je pols?
Op een of andere manier vind ik dat dan weer niet raarquote:Op zondag 3 april 2011 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde er eerder ook al zoeen kopen.
Owja, die Dubbel & Dwars was immers ook een imperial/double IPA. Maar deze van Brew Dog zijn wel weer wat aparter. Uiteindelijk toch minder lekker, D&D blijf ik topper vinden. Bat out of hell is geloof ik zo'n chocoladeporter.quote:Op zondag 3 april 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik dat niet aan kan?
Maar goed, vrijdag ga ik heel vroeg al treinen.
Gewoon een Steffen kopen, Peu. Dat staat jou perfect.quote:Op zondag 3 april 2011 20:47 schreef PeuRac het volgende:
Is geweldig, ik hou van horloges, deze is gewoon stijlvol en basic qua kast en dan de wijzerplaat (geen goed woord hier eigenlijk) is weer bijzonder
britse speciaal bieren ofzo?quote:Op zondag 3 april 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Owja, die Dubbel & Dwars was immers ook een imperial/double IPA. Maar deze van Brew Dog zijn wel weer wat aparter. Uiteindelijk toch minder lekker, D&D blijf ik topper vinden. Bat out of hell is geloof ik zo'n chocoladeporter.
[..]
![]()
Ik ken iemand die er zo een heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik geloof je op je woordquote:Op zondag 3 april 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Owja, die Dubbel & Dwars was immers ook een imperial/double IPA. Maar deze van Brew Dog zijn wel weer wat aparter. Uiteindelijk toch minder lekker, D&D blijf ik topper vinden. Bat out of hell is geloof ik zo'n chocoladeporter.
Brew Dog is Schots. IPA is - alhoewel afkomstig uit Engeland - veel in Amerika gebruikt/gedronken. Je zou 't bijna Amerikaans kunnen noemen. Dubbel & Dwars is een bier van Nederlandse makelij (logisch gezien de naam).quote:
Must. Not. Respond.quote:Op zondag 3 april 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik laat trouwen wel over aan gelovige zodat ze daarna eindelijk kunnen neuken
zolang je meatloaf er niet bij aantreft zal dat wel los lopenquote:Op zondag 3 april 2011 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woordIk ben benieuwd naar Bat out of hell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |