Wat?quote:Op zondag 3 april 2011 18:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met iemand gaan die een relatie heeft, kan z'n voordelen hebben. Al denk ik niet dat jij daar voor in bent
Ik wil de enige zijn. De onbetwiste nummer 1.quote:Op zondag 3 april 2011 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie het als een diploma dat ik gewoon echt in staat ben om langere tijd een vrouw te boeien.
Nee, deze week ga ik naar Burgers heb ik met iemand afgesproken, alleen lijkt er niet echt een dag te komen waarop het heel lekker weer is.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 18:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil de enige zijn. De onbetwiste nummer 1.
Daarom kan ik toch nog wel Munster zeggen?quote:Op zondag 3 april 2011 18:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, deze week ga ik naar Burgers heb ik met iemand afgesproken, alleen lijkt er niet echt een dag te komen waarop het heel lekker weer is.
Boks maar eens op tegen z'n mammiequote:Op zondag 3 april 2011 18:39 schreef L-E het volgende:
[..]
mooi, dan is t veilig om te gaanquote:
Jij.quote:Op zondag 3 april 2011 18:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik adviseer een maandag. En ga niet op een vrijdag.quote:
Donderdag is de mooiste dag, morgen kan ik zelf nietquote:Op zondag 3 april 2011 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik adviseer een maandag. En ga niet op een vrijdag.
En terecht!quote:
Ook primaquote:Op zondag 3 april 2011 18:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Donderdag is de mooiste dag, morgen kan ik zelf niet
Jaaa, Kindernet!quote:Op zondag 3 april 2011 18:42 schreef xFriendx het volgende:
In ieder geval kan L-E vanaf maandag nu met de kleine weer genieten van Kindernet wat op de plek van TMF komt. Van een portie Wickie de Viking zal de kleine niet slechter worden
hhmm, goed idee, dat wil ik inderdaad nietquote:Op zondag 3 april 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook primaVrijdag was bij ons altijd schoolreisjesdag. Dat wil je ook niet
Nee idd, daar ben ik ook erg strikt inquote:
Dear Lord..quote:Op zondag 3 april 2011 18:46 schreef Samzz het volgende:
Dode bij protest tegen vrouwenrechten Bangladesh
Middeleeuwse idioten
Rechten voor vrouwen, nergens goed voor.quote:Op zondag 3 april 2011 18:46 schreef Samzz het volgende:
Dode bij protest tegen vrouwenrechten Bangladesh
Middeleeuwse idioten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |