Ik heb ST gevonden op youtube.quote:Op zondag 3 april 2011 20:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op sommige mensen of op de meeste mensen?En ik lok niet uit.
quote:
Ik ben heul geen familie van jou!quote:
Hij moet toch ergens op fappen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:15 schreef fairytalessuck het volgende:
Whehehe ik groupie van KK whehe mocht ie willen.
Weet niet of ik me vereerd of beledigd moet voelen als ik zijn fapmateriaal ben.quote:
Ik zie hem ervoor aanquote:Op zondag 3 april 2011 21:20 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Weet niet of ik me vereerd of beledigd moet voelen als ik zijn fapmateriaal ben.
* fairytalessuck voelt zich beledigd.quote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zie hem ervoor aanBeledigd moet je zijn.
quote:Op zondag 3 april 2011 21:20 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Weet niet of ik me vereerd of beledigd moet voelen als ik zijn fapmateriaal ben.
Dan is er iig niets mis met je...quote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
* fairytalessuck voelt zich beledigd.
Ach, hij is 'Neus met iets'quote:
Ik zag je van de week nog fietsen met zo'n tennistas.quote:
Gelukkig maar.quote:
Vieze homoquote:Op zondag 3 april 2011 22:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
lol inderdaad, wat krijgen we nou weer?
dat kan wel jaquote:Op zondag 3 april 2011 21:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zag je van de week nog fietsen met zo'n tennistas.
Bij die gekke bocht, voor de tunnel.quote:Op zondag 3 april 2011 22:48 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat kan wel ja
Moest deze week veel tennissen, hahaWo hast du mir gesehen?
Wow.quote:Op zondag 3 april 2011 22:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gaat goed met de mannen dit weekend.![]()
[ afbeelding ]
gekke bocht? wtfquote:Op zondag 3 april 2011 22:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij die gekke bocht, voor de tunnel.Vrijdag was het trouwens.
Over vrouwen valt gewoon niks te schrijvenquote:Op zondag 3 april 2011 22:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gaat goed met de mannen dit weekend.![]()
[ afbeelding ]
Tsja Noorderplas, Maaspoort. En dan dat tunneltje richting de Hambaken. Daar dus.quote:
Liever dat ze er niks over te schrijven hebben dan niks goeds.quote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Over vrouwen valt gewoon niks te schrijven
ik snap er niks vanquote:Op zondag 3 april 2011 23:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tsja Noorderplas, Maaspoort. En dan dat tunneltje richting de Hambaken. Daar dus.
Slechte reclame is ook reclamequote:Op zondag 3 april 2011 23:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Liever dat ze er niks over te schrijven hebben dan niks goeds.
quote:Op zondag 3 april 2011 23:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik snap er niks vanBen niet in de buurt van de Hambaken geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |