Wat een hilarischen garp.quote:Op zondag 3 april 2011 20:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen als ik desinfecterende zeep in m'n tas heb
quote:Op zondag 3 april 2011 20:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen als ik desinfecterende zeep in m'n tas heb
Dat effect heb ik op sommige mensen. Meestal zijn het mensen die het nogal uitlokken. Zoals ook BDH, met zijn kutgrapjes altijd.quote:Op zondag 3 april 2011 20:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
![]()
Paar topics terug ging het er ook over dat je hem wou slaan.
Vaak lok jij het juist uit.quote:Op zondag 3 april 2011 20:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat effect heb ik op sommige mensen. Meestal zijn het mensen die het nogal uitlokken. Zoals ook BDH, met zijn kutgrapjes altijd.
Op sommige mensen of op de meeste mensen?quote:Op zondag 3 april 2011 20:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat effect heb ik op sommige mensen. Meestal zijn het mensen die het nogal uitlokken. Zoals ook BDH, met zijn kutgrapjes altijd.
Ik heb ST gevonden op youtube.quote:Op zondag 3 april 2011 20:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op sommige mensen of op de meeste mensen?En ik lok niet uit.
quote:
Ik ben heul geen familie van jou!quote:
Hij moet toch ergens op fappen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:15 schreef fairytalessuck het volgende:
Whehehe ik groupie van KK whehe mocht ie willen.
Weet niet of ik me vereerd of beledigd moet voelen als ik zijn fapmateriaal ben.quote:
Ik zie hem ervoor aanquote:Op zondag 3 april 2011 21:20 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Weet niet of ik me vereerd of beledigd moet voelen als ik zijn fapmateriaal ben.
* fairytalessuck voelt zich beledigd.quote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zie hem ervoor aanBeledigd moet je zijn.
quote:Op zondag 3 april 2011 21:20 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Weet niet of ik me vereerd of beledigd moet voelen als ik zijn fapmateriaal ben.
Dan is er iig niets mis met je...quote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
* fairytalessuck voelt zich beledigd.
Ach, hij is 'Neus met iets'quote:
Ik zag je van de week nog fietsen met zo'n tennistas.quote:
Gelukkig maar.quote:
Vieze homoquote:Op zondag 3 april 2011 22:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
lol inderdaad, wat krijgen we nou weer?
dat kan wel jaquote:Op zondag 3 april 2011 21:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zag je van de week nog fietsen met zo'n tennistas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |