Het blijft in ieder geval 20 min. boeiendquote:Op donderdag 14 april 2011 15:59 schreef Tim86 het volgende:
Zeker, prima serie. lekker simpel popcornvermaak
Nee, Dutch is de vriend van Melaniequote:
Dacht dat hij dudge heettequote:Op vrijdag 29 april 2011 01:24 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Nee, Dutch is de vriend van Melanie
Ik kijk alle USA series altijd met ondertitels van www.addic7ed.com staan er meestal een paar uur na de uitzending op.quote:
In de zomer komt Psych weerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:46 schreef Basson het volgende:
Wanneer komt Psych terug? Dát was een fijne serie die zichzelf niet serieus neemt. Breaking in is vrij slap. Christian Slater is een complete miss-cast. Ik had gehoopt dat hij een toevoeging zou zijn, maar echt iedereen had die rol kunnen spelen.
Zal mij benieuwen of deze serie een tweede seizoen krijgt...
Ik moest even kijken wie Odette wasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:17 schreef JDx het volgende:
Haha wel geniaal dat Megan Fox gedoe, iedereen vind hun op elkaar lijken, misschien is Odette nog wel leuker ook, minder arrogant.
Niets is beter dan Communityquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:48 schreef neilpad het volgende:
Een van de betere nieuwe series/comedies van het moment imo.
De afleveringen tot nu toe waren best aardig.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:37 schreef Piles het volgende:
http://tvbythenumbers.zap(...)-human-target/92184/
Eens, maar dat is ondertussen niet echt een nieuwe serie meerquote:
Nee Slater, niet Balequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:16 schreef Maxxxxy het volgende:
Dit is bale zie ik net het begin van dit topic, ga ik trailer bekijken. Denk dit is wel een leuke serie en dan nu al lezen dat er maar 7 x 20 minuten afleveringen van zijn en worden gemaakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |