quote:Op zondag 6 januari 2013 22:08 schreef Felagund het volgende:
Over de Deense versie, grote spoilers voor het eerste (Deense) seizoen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Jaquote:Op zondag 6 januari 2013 22:22 schreef Felagund het volgende:
Nog een belangrijke vraag: heeft de hoofdrolspeelster ook een Mart Smeets trui aan?
[ afbeelding ]
http://www.deadline.com/2(...)ason-3-negotiations/quote:AMC has four series on the air: Mad Men, Breaking Bad The Walking Dead as well as Hell on Wheels, whose renewal is contingent on hiring a new showrunner. Additionally, AMC is in negotiations for a third season of The Killing in a shared window with Netflix.
Huh wat!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:25 schreef Nickske1912 het volgende:
Seizoen drie is inmiddels begonnen. Nog mensen die het gaan volgen?
Daarom kan het nooit goed zijn...bah uitmelken.quote:
Nieuw leven ingeroepen door een ander netwerk. Nieuwe seizoen zal inderdaad draaien om een andere zaak las ikquote:
Zelfde netwerkquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nieuw leven ingeroepen door een ander netwerk. Nieuwe seizoen zal inderdaad draaien om een andere zaak las ik
Oh, in de war. Had om een of andere reden in m'n hoofd zitten dat het op FOX werd uitgezonden eerst, haha.quote:
Dan is het goed.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:53 schreef Houniet het volgende:
Linden en Holder zijn er nog steeds, wel nieuw verhaal.
Ik vind dat die gast écht goed kan acterenquote:
Ik was er al klaar mee, 2 seizoen beetje 'mwah'. Nu maak je me weer nieuwsgierigquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:51 schreef Fyodor het volgende:
Net bij met kijken.
Seizoen 3 steekt met kop en schouders boven de eerste twee seizoenen uit!
Ik had hetzelfde, vond seizoen 2 een beetje lauw en vond dat het accent erg veel op die ouders van dat meisje lag. Daarom niet direct seizoen 3 gedownload. Las laatst van een paar mensen dat seizoen 3 veel beter was, heb in record tijd alles gezien nu. En ben niet teleurgesteld!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:04 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik was er al klaar mee, 2 seizoen beetje 'mwah'. Nu maak je me weer nieuwsgierig
Oke bedankt, als ik tijd heb alles downloaden kopen en in een keer uitzien dan maarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:08 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, vond seizoen 2 een beetje lauw en vond dat het accent erg veel op die ouders van dat meisje lag. Daarom niet direct seizoen 3 gedownload. Las laatst van een paar mensen dat seizoen 3 veel beter was, heb in record tijd alles gezien nu. En ben niet teleurgesteld!
Er moeten nu nog 2 afleveringen van dit seizoen uitgezonden worden.
Maar dit lag zo niét voor de hand, dat ik me afvraag waar alle voorgaande afleveringen goed voor waren.quote:
Mwa, ik had al wel een sterk vermoeden eigenlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:31 schreef NvM het volgende:
[..]
Maar dit lag zo niét voor de hand, dat ik me afvraag waar alle voorgaande afleveringen goed voor waren.
Dit.. Ik zei precies hetzelfde..quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:31 schreef NvM het volgende:
[..]
Maar dit lag zo niét voor de hand, dat ik me afvraag waar alle voorgaande afleveringen goed voor waren.
quote:Op woensdag 11 september 2013 11:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
AMC has sentenced The Killing to death — this time for real.
“We have made the difficult decision not to move forward with a fourth season of The Killing,” read the network’s official statement. “We want to thank our great partners at Fox Television Studios, creator Veena Sud, an extraordinary cast and the dedicated fans who watched.”
AMC famously pulled the plug on The Killing after its much-maligned second season, only to change its mind several months later. The show’s recently-concluded third season garnered mostly favorable reviews and solid-ish ratings.
Last month’s season finale drew 1.5 million total viewers while scoring a 1.2 household rating — up from the 1.4 mil/1.1 that the drama’s so-so sophomore season finale delivered and on par with its Session 3 average. The rain-drenched police drama launched in 2011 to 2.7 million viewers and a 2.0 household rating, while Season 3 opened to 1.8 mil/1.4.
En toch weer niet, Netflix wil nog wel 6 afleveringen zien: http://tvline.com/2013/11(...)son-4-cancelled-amc/quote:
Ik vond de ontknoping van het origineel nou ook niet echt geweldig (seizoen 1). Vrij voorspelbaar zelfs.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb de eerste 2 seizoenen gekeken en het valt op hoe alle pluspunten de zaken zijn die ze klakkeloos uit het origineel hebben gekopieerd en alle minpunten de dingen zijn die ze hebben veranderd.
Nou ja, opvallend, het is eigenlijk gewoon pijnlijk, maar goed, die Amerikanen kunnen er natuurlijk ook niet aan doen dat ze genetisch niet in staat zijn om ondertitels te lezen.
Ah! Grappig!quote:Op zondag 17 november 2013 02:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
En toch weer niet, Netflix wil nog wel 6 afleveringen zien: http://tvline.com/2013/11(...)son-4-cancelled-amc/
Nee. Alleen het plot van seizoen 1 is gebaseerd op de Deense serie.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:06 schreef Fargo het volgende:
Als je alleen de Deense drie seizoenen gezien hebt, pakt seizoen 4 USA het dan op waar de Denen met het einde van seizoen 3 gebleven zijn?
Ok, thnx. Dan kan ik dus gewoon beginnen aan de Amerikaanse versie, seizoen 2. Hoe is het niveau daarvan? Of is het gewoon een slap aftreksel van het origineel?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:07 schreef BartK. het volgende:
[..]
Nee. Alleen het plot van seizoen 1 is gebaseerd op de Deense serie.
Oh seizoen 2 gaat ook nog over de eerste moordzaak. Seizoen 3 en 4 kun je wel gewoon kijken. Ik vind de Amerikaanse serie ook best wel vet.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:36 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ok, thnx. Dan kan ik dus gewoon beginnen aan de Amerikaanse versie, seizoen 2. Hoe is het niveau daarvan? Of is het gewoon een slap aftreksel van het origineel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |