Dan is het goed.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:53 schreef Houniet het volgende:
Linden en Holder zijn er nog steeds, wel nieuw verhaal.
Ik vind dat die gast écht goed kan acterenquote:
Ik was er al klaar mee, 2 seizoen beetje 'mwah'. Nu maak je me weer nieuwsgierigquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:51 schreef Fyodor het volgende:
Net bij met kijken.
Seizoen 3 steekt met kop en schouders boven de eerste twee seizoenen uit!
Ik had hetzelfde, vond seizoen 2 een beetje lauw en vond dat het accent erg veel op die ouders van dat meisje lag. Daarom niet direct seizoen 3 gedownload. Las laatst van een paar mensen dat seizoen 3 veel beter was, heb in record tijd alles gezien nu. En ben niet teleurgesteld!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:04 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik was er al klaar mee, 2 seizoen beetje 'mwah'. Nu maak je me weer nieuwsgierig
Oke bedankt, als ik tijd heb alles downloaden kopen en in een keer uitzien dan maarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:08 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, vond seizoen 2 een beetje lauw en vond dat het accent erg veel op die ouders van dat meisje lag. Daarom niet direct seizoen 3 gedownload. Las laatst van een paar mensen dat seizoen 3 veel beter was, heb in record tijd alles gezien nu. En ben niet teleurgesteld!
Er moeten nu nog 2 afleveringen van dit seizoen uitgezonden worden.
Maar dit lag zo niét voor de hand, dat ik me afvraag waar alle voorgaande afleveringen goed voor waren.quote:
Mwa, ik had al wel een sterk vermoeden eigenlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:31 schreef NvM het volgende:
[..]
Maar dit lag zo niét voor de hand, dat ik me afvraag waar alle voorgaande afleveringen goed voor waren.
Dit.. Ik zei precies hetzelfde..quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:31 schreef NvM het volgende:
[..]
Maar dit lag zo niét voor de hand, dat ik me afvraag waar alle voorgaande afleveringen goed voor waren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |