Is geen oude logoquote:Op zondag 3 april 2011 17:05 schreef Saekerhett het volgende:
Gebruik effe deze link voor het eerste plaatje, dat is sneller:
http://members.home.nl/saekerhett/ajaxfok.png
De meesten onder ons gaan er sowieso vanuit dat we geen kampioen meer worden. Het kun dus alleen maar meevallenquote:Op zondag 3 april 2011 17:06 schreef muzas het volgende:
Ja twente hoeft maar één keer op zn smoel te gaan en dan heeft ajax dat nog in eigen hand. PSV daarentegen zal 2 keer punten moeten verspelen.
Ik ga d'r niet meer vanuit, want dan nog moet Ajax alles winnen... En met de eerste helft van vandaag in het hoofd, ben ik erg bang dat twente Ajax kaput macht.
Iedere werknemer die zich zo gedraagt als Hamlap was al lang ontslagen, of de baas (F.De Boer) nu gelijk had of niet.quote:Op zondag 3 april 2011 16:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het wordt lastig - zo niet onmogelijk - voor Sulejmani om zijn prijskaartje ooit nog waar te maken. Ik zou gewoon blij zijn met alles dat hij goed doet.
Mounir deed vandaag wat van hem gevraagd werd. Met een beetje geluk maakt hij er één of twee. Het gefluit was lager dan laag. Een nieuw dieptepunt voor een club van stand als Ajax. Kan ik écht niet bij. Het lijkt wel alsof de fans (of het deel dat floot - en dat waren er niet weinig) het gebrek aan clubliefde en trouw samenballen en direct op Mounir afreageren. Ik vond het bewonderingswaardig dat die zich inhield en er niet met de pet naar gooide of reageerde met woord of gebaar. Direct opzoeken die "fans" en voor drie maanden de toegang tot de Arena ontzeggen. Stelletje misselijkmakende kleuters.
Verder viel Bolussen op. Leuke speler. Maar oppassen dat we hem niet meteen de hemel in te prijzen en de nieuwe Frank de Boer noemen, want dan valt hij heel snel weer tegen. Ebicilio is een leuke speler voor Roda of NEC. Aan Ozbiliz zie je dat hij iets extra's heeft. In potentie een "echte" Ajax-speler. Hij mag alleen nog wel iets meer kerel worden. Een beetje meer de beuk erin, een keer zijn been laten staan, twee scheldwoorden achter elkaar zetten, dat soort werk.
Kampioen worden wordt lastig, maar je weet nooit hoe een koe een dwerg vangt. PSV achterhalen voor plaats 2 zou al genoeg voldoening geven, naar wij dachten. En dat zit er zeker in.
20 voor Bryanquote:Op zondag 3 april 2011 17:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Als je 16 miljoen voor Mickey kunt betalen, dan moet 20 voor Bryan toch ook kunnen?
Je wilt dat Ajax dezelfde fout maakt voor nog meer geld?quote:Op zondag 3 april 2011 17:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Twente was gisteren bij vlagen geweldig. Met Ruiz terug, Janssen fit (voor zover mogelijk) en Douglas in het team gaan ze het Ajax heel lastig maken. En dan heeft Ajax een goede dag nodig (en wat geluk) om te winnen en een topdag om ze een beetje van de mat te spelen.
Ruiz bij Ajax. Stel je voor... Die controle, dat aalgladde op het laatste moment langs tegenstanders glijden, dat magnifieke in- en overzicht. Dat doet me aan iemand denken...
Als je 16 miljoen voor Mickey kunt betalen, dan moet 20 voor Bryan toch ook kunnen?
Doe maar. Beter dan vier middelmatige spelers van 5 miljoen per stuk.quote:Op zondag 3 april 2011 17:13 schreef Smoofie het volgende:
Voor 20 miljoen kunnen we Huntelaar, Elia en nog iemand halen.
15 dan. Hij is het waard.quote:Op zondag 3 april 2011 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Je wilt dat Ajax dezelfde fout maakt voor nog meer geld?
Heb liever geen Ruiz, liever een theo met een Huntelaar. Theo kost 3 miljoenquote:
Twente is Ajax niet bij Twente kreeg hij de tijd om te wennen aan het systeem en staat er minder druk op. Daarom is het een te groot risico want straks krijg je hetzelfde scenario als bij Mickey.quote:
Theo wil niet naar Ajax en gelijk heeft ie.quote:Op zondag 3 april 2011 17:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb liever geen Ruiz, liever een theo met een Huntelaar. Theo kost 3 miljoen
Wat is er mis met Ajaxquote:Op zondag 3 april 2011 17:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Theo wil niet naar Ajax en gelijk heeft ie.
Iemand die het shirt van je club draagt en zijn best doet hoor je niet uit te fluiten. Je hoeft geen fan van hém te zijn, of voor hem te juichen of te klapppen, maar op deze manier laat je het hele team vallen. Ik denk niet dat iemand als Blind of De Jong beter gaat spelen als zijn spits door eigen publiek wordt uitgefloten. Zoals een columnist deze week schreef: "Nooit eerder liet een club zich zo recht in de rottende darmen kijken als Ajax." En zo is het.quote:Op zondag 3 april 2011 17:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Iedere werknemer die zich zo gedraagt als Hamlap was al lang ontslagen, of de baas (F.De Boer) nu gelijk had of niet.
Gelukkig hebben de meesten hier Ajax vaker zien spelen.quote:Op zondag 3 april 2011 16:58 schreef S0nic het volgende:
Ik zie ons sowieso niet zomaar van Twente winnen, als je Ajax vandaag heb zien spelen...
Lijkt me stug.quote:Op zondag 3 april 2011 17:13 schreef Smoofie het volgende:
Voor 20 miljoen kunnen we Huntelaar, Elia en nog iemand halen.
Dat denk ik ook. Of het moeten echt de Europa League wedstrijden zijn die voor vermoeidheid en blessures kunnen zorgen, waarvan wij kunnen profiteren. Maar goed, het blijft allemaal afwachten.quote:Op zondag 3 april 2011 17:06 schreef muzas het volgende:
Ja twente hoeft maar één keer op zn smoel te gaan en dan heeft ajax dat nog in eigen hand. PSV daarentegen zal 2 keer punten moeten verspelen.
Ik ga d'r niet meer vanuit, want dan nog moet Ajax alles winnen... En met de eerste helft van vandaag in het hoofd, ben ik erg bang dat twente Ajax kaput macht.
Is dat zijn gelimiteerde dingetje deze zomer?quote:Op zondag 3 april 2011 17:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb liever geen Ruiz, liever een theo met een Huntelaar. Theo kost 3 miljoen
Jij zou op de training voor de wedstrijd een verlies eisen? Niet doen dat moment vond ik 1 van de dieptepunten in het voetbalquote:Op zondag 3 april 2011 16:52 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Alles aan doen om in zo'n situatie PSV geen kampioen te maken
Het scenario dat Twente meer dan 3 punten voorstaat op Ajax tijdens de laatste wedstrijd en dat PSV nog bínnen die marge staat is zeker niet denkbeeldig. Het zou interessant zijn, maar expres verliezen of niet winnen om PSV de titel ontnemen... Feyenoord misschien, maar PSV?quote:Op zondag 3 april 2011 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zou op de training voor de wedstrijd een verlies eisen? Niet doen dat moment vond ik 1 van de dieptepunten in het voetbal
PSV-supporters zijn echt de meest verschrikkelijke supporters van de Eredivisie. Je kunt zeggen van Feyenoord wat je wil, maar echte supporters, dat hebben ze.quote:Op zondag 3 april 2011 17:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het scenario dat Twente meer dan 3 punten voorstaat op Ajax tijdens de laatste wedstrijd en dat PSV nog bínnen die marge staat is zeker niet denkbeeldig. Het zou interessant zijn, maar expres verliezen of niet winnen om PSV de titel ontnemen... Feyenoord misschien, maar PSV?
Tsja, het zou zomaar kunnen passen in de soap die seizoen 2010/11 heet...quote:Op zondag 3 april 2011 17:28 schreef Morendo het volgende:
PSV zuigt, maar zelf verliezen zodat zij in ieder geval geen kampioen worden gaat mij veel te ver. We zijn toch nog steeds een trotse club?
Hij laat aan alles merken dat hij naar het buitenland wil. En dan moet hij opschieten, want hij begint er weer wat "voller" uit te zien in zijn poezelige gezichtje.quote:Op zondag 3 april 2011 17:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Theo wil niet naar Ajax en gelijk heeft ie.
Weet niet welke club iemand wilt hebben die rookt en drinkt in de PL , Serie A, PD of Bundesliga met een budget groter dan Ajaxquote:Op zondag 3 april 2011 17:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hij laat aan alles merken dat hij naar het buitenland wil. En dan moet hij opschieten, want hij begint er weer wat "voller" uit te zien in zijn poezelige gezichtje.
Ah... Dus expres niet winnen is ok?quote:Op zondag 3 april 2011 17:32 schreef Smoofie het volgende:
Expres verliezen nooit doen, ik wil ook niet verliezen van Twente, gelijk spel a la 0-0 of 3-3 zou ik wel mee kunnen leven.
Dat weten ze niet. dat is geheim...quote:Op zondag 3 april 2011 17:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet niet welke club iemand wilt hebben die rookt en drinkt in de PL , Serie A, PD of Bundesliga met een budget groter dan Ajax
Utrecht wint die titel als je het aan mij vraagt. Welke wedstrijd dan ook ik erger mij ALTIJD aan hen. Wat is een deel van het publiek dom daarquote:Op zondag 3 april 2011 17:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
PSV-supporters zijn echt de meest verschrikkelijke supporters van de Eredivisie. Je kunt zeggen van Feyenoord wat je wil, maar echte supporters, dat hebben ze.
Utrecht is een goeie tweede ja. Wat een stel opgefokte lui bij elkaar op de tribune. Ze kunnen zich voor twee wedstrijden per jaar opladen en voor de rest is het kansloos.quote:Op zondag 3 april 2011 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Utrecht wint die titel als je het aan mij vraagt. Welke wedstrijd dan ook ik erger mij ALTIJD aan hen. Wat is een deel van het publiek dom daar
Ach, Ajax kan er ook wat van. Ben afgelopen december naar Milaan - Ajax geweest en daar had ik toch ook zo wel mijn vraagtekens bij een aantal brullers op het plein daar.quote:Op zondag 3 april 2011 17:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Utrecht is een goeie tweede ja. Wat een stel opgefokte lui bij elkaar op de tribune. Ze kunnen zich voor twee wedstrijden per jaar opladen en voor de rest is het kansloos.
nog opvallend goede of slechte spelers, of was het gewoon weer algemeen matig. Hoe deden boilesen en mounir het trouwens?quote:Op zondag 3 april 2011 18:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Slecht, maar wel 3 punten, dus voldoende
Iedereen was matig met Eriksen die er enigzins bovenuit stak en Boilesen als uitblinker. Hamlap deed zijn best maar was ook niet meer dan een magere 5.5quote:Op zondag 3 april 2011 18:15 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
nog opvallend goede of slechte spelers, of was het gewoon weer algemeen matig. Hoe deden boilesen en mounir het trouwens?
Nou, de nieuwe Emanuelson? Ik zie het probleem niet. Boilesen heeft veel aanvals power en kan rap lopen. Van mij part mag hij komende wedstrijden blijven staan en als dat goed gaat is hij wat mij betreft de nieuwe linksback voor volgend jaar.quote:Op zondag 3 april 2011 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Boilesen heeft al in één wedstrijd meer laten zien dan Blind in 10 wedstrijden. Maarja, het was tegen Heracles, dus verdegigend hebben we hem nog niet gezien.
Daarom zei ik ook Emanuelsonquote:Op zondag 3 april 2011 19:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb ook niks gezegd hé, van mij mag hij ook blijven staan, hij speelde goed. Alleen ben ik benieuwd wat hij in te brengen heeft tegen een echte rechtsbuiten en een goede ploeg.
Tenzij Sjek weer probeert om met Coronel te bellen, wat was dat een faal zeg vorige week.quote:
Hij dacht: "Laat ik eens ff mijn connecties showen"quote:Op zondag 3 april 2011 19:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tenzij Sjek weer probeert om met Coronel te bellen, wat was dat een faal zeg vorige week.
Waterreus niet heh ?quote:Op zondag 3 april 2011 19:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar Arno Vermeulen is er ook, dat wordt nog interessant.
Ja dat ken ik ondertussen wel, elke jeugdspeler die een goede eerste wedstrijd heeft gespeeld wordt altijd gelijk de hemel in geprezen. Tot de wedstrijd daarna waar hij opeens wat minder speelt.quote:Op zondag 3 april 2011 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Boilesen heeft al in één wedstrijd meer laten zien dan Blind in 10 wedstrijden. Maarja, het was tegen Heracles, dus verdegigend hebben we hem nog niet gezien.
quote:Op zondag 3 april 2011 20:03 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja dat ken ik ondertussen wel, elke jeugdspeler die een goede eerste wedstrijd heeft gespeeld wordt altijd gelijk de hemel in geprezen. Tot de wedstrijd daarna waar hij opeens wat minder speelt.
quote:Maarja, het was tegen Heracles, dus verdegigend hebben we hem nog niet gezien.
Inderdaad. Mounir mag morgen al weg wat mij betreft, maar waarom nou weer de hele wedstrijd gaan uitfluiten. Frank heeft 'vertrouwen' in hem, seizoen is bijna voorbij, dus gedraag je 's als een normale mens denk ik danquote:Op zondag 3 april 2011 20:00 schreef Devz het volgende:
Wat een kut publiek vandaag in de Arena zeg. Ik ben absoluut geen Hamdaoui fan, maar de hele wedstrijd uitfluiten vind ik ook echt not-done. Daar bereik je bovendien helemaal niks mee.
Had dan lekker kritisch tegenover van den Boog geweest, die weigert op te stappen. Maar op dat punt was maar weinig kritiek te bespeuren. Erg jammer.
Ach, het waren maar een stuk of 10 ""supporters"", zulke gasten heb je altijd.quote:Op zondag 3 april 2011 20:06 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Inderdaad. Mounir mag morgen al weg wat mij betreft, maar waarom nou weer de hele wedstrijd gaan uitfluiten. Frank heeft 'vertrouwen' in hem, seizoen is bijna voorbij, dus gedraag je 's als een normale mens denk ik dan
Over talentvolle jeugdspelers gesproken. Wat moeten we met Aissati?quote:Op zondag 3 april 2011 20:03 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja dat ken ik ondertussen wel, elke jeugdspeler die een goede eerste wedstrijd heeft gespeeld wordt altijd gelijk de hemel in geprezen. Tot de wedstrijd daarna waar hij opeens wat minder speelt.
Tja, ik zie in hem geen linksbuiten. Misschien een backup voor Eriksen?quote:Op zondag 3 april 2011 20:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Over talentvolle jeugdspelers gesproken. Wat moeten we met Aissati?
Toch wel een ietsiepietsie meerquote:Op zondag 3 april 2011 20:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach, het waren maar een stuk of 10 ""supporters"", zulke gasten heb je altijd.
Snel verkopen, contract loopt tot 2012 toch?quote:Op zondag 3 april 2011 20:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eeuwig talent, weg doen bij elk aannemelijk bod.quote:Op zondag 3 april 2011 20:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Weinig lijkt me, hij speelt op de enige positie die bij Ajax wél goed zit.quote:Op zondag 3 april 2011 20:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
7 tonquote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Of op de bank bij Ajax, wel een leuke speler, en verdient volgens mij ook niet zoveel.
Ja.quote:Op zondag 3 april 2011 20:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hmm
Misschien even beetje onderhandelen, en er 4/5 ton van maken
Ik schrok er ook van. Jammer van de 'supporters'. Je gaat NOOIT je eigen team uitfluiten en al helemaal niet een individuele speler.quote:Op zondag 3 april 2011 20:47 schreef peaceman het volgende:
Zoals mounir werd uitgefloten, kan echt niet vind ik. Ondanks dat ie van mij niet hoefde te komen en dus van de zomer weg moet wezen, het is nu een speler van ons en die fluit je niet uit. Ook dat gejuich toen ie werd neergemaaid.... Misselijkmakend!
Eerder een individuele speler dan een team als geheel, wat mij betreft.quote:Op zondag 3 april 2011 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik schrok er ook van. Jammer van de 'supporters'. Je gaat NOOIT je eigen team uitfluiten en al helemaal niet een individuele speler.
Het lucht op.quote:Op zondag 3 april 2011 20:54 schreef Jojoortje het volgende:
Wat heeft het voor een zin om een speler uit te fluiten?
Dat is wel zo, maar als Frank hem opstelt, moeten wij hem steunen.quote:
Als het na 40 minuten nog steeds 0-0 staat en Mounir weer staat te slapen/niets doet misschien ja, maar ze begonnen al echt veel eerderquote:
Ik wel, Emanuelson is verdedigend echt niet goed genoeg voor zelfs de top van de eredivisie eigenlijk. Blind ook niet, dus ik hoop Boilesen wel. Anders een nieuwe kopen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook EmanuelsonDie was in dit elftal wel degelijk een toevoeging geweest ook al stond hij niet bekend om zijn verdedigende kunsten. Dus zelfs als hij qua verdedigen op het niveau Emanuelson zit zie ik dat nog niet als probleem.
Ja duh, het is toch ook niet te geloven hoe zeer hij Ajax heeft genaaid?!?quote:Op zondag 3 april 2011 21:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Als het na 40 minuten nog steeds 0-0 staat en Mounir weer staat te slapen/niets doet misschien ja, maar ze begonnen al echt veel eerder
Het zijn er ook maar een paar die hem uitfluiten, v410 bleef gewoon zingen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
Vind het gewoon zo hypocriet. Nu wordt hij uitgefloten en als hij in de laatste speelronde de winnende maakt tegen FC Twente zodat we evt. 2e of misschien kampioen worden, dan is hij een held.
Dat zou opportunistisch zijn. Ook in dat geval dient hij wat mij betreft te vertrekken.quote:Op zondag 3 april 2011 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
Vind het gewoon zo hypocriet. Nu wordt hij uitgefloten en als hij in de laatste speelronde de winnende maakt tegen FC Twente zodat we evt. 2e of misschien kampioen worden, dan is hij een held.
Bale is dan ook al wat ouder en wat meer ervaren.quote:Op zondag 3 april 2011 21:06 schreef Ausputzert het volgende:
Die Boilesen viel me erg op. Ik moest een beetje aan Bale denken. Al is Bale nog net wat sneller en heeft hij waarsch. (nog) een betere trap.
QFT!quote:Op zondag 3 april 2011 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
Uiteraard.quote:Op zondag 3 april 2011 21:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zou opportunistisch zijn. Ook in dat geval dient hij wat mij betreft te vertrekken.
Als een iemand hard fluit hoor je dat al heel goed, dus waarschijnlijk waren het maar een man of 40/50. Maar dan nog is het achterlijk. Je gaat je speler niet uitfluiten zolang hij op het veld voor je club voetbalt en nog steeds tot op zekere hoogte z'n best doet.quote:Op zondag 3 april 2011 21:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het zijn er ook maar een paar die hem uitfluiten, v410 bleef gewoon zingen.
En Bale is natuurlijk een geboren koning. Ook nog erg jong overigens (21).quote:Op zondag 3 april 2011 21:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Bale is dan ook al wat ouder en wat meer ervaren.
Mwahquote:Op zondag 3 april 2011 21:09 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
En Bale is natuurlijk een geboren koning. Ook nog erg jong overigens (21).
Ehh je bedoelde hopelijk psv?quote:Op zondag 3 april 2011 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Als Twente nou 1 wedstrijd verliest, hebben we alles in eigen hand om 2e te worden
Nee, want wij moeten thuis nog tegen twente, dus hebben we ZELF alles nog in de handquote:
En dan psv maar kampioen laten worden?quote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, want wij moeten thuis nog tegen twente, dus hebben we ZELF alles nog in de hand
Dat moet dan maar. Dan zijn wij iig 2e.quote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dan psv maar kampioen laten worden?
Dan echt liever Twente hoor
Newsflash: we staan vijf punten achter op Twente.quote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, want wij moeten thuis nog tegen twente, dus hebben we ZELF alles nog in de handAls PSV nog 2x punten verliest hebben we ook alles zelf in de hand
Van binnen schijnt hij heel onzeker te zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 21:14 schreef msnk het volgende:
Het boeit 'm gewoon geen ene fuck dat ze hem uitfluiten, dat is dan weer wel baas. Doen niet veel mensen hem na
Wat snap je er niet aan dan?quote:Op zondag 3 april 2011 21:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Newsflash: we staan vijf punten achter op Twente.
Als wij toch niks meer kunnen halen, mag het van mijquote:Op zondag 3 april 2011 21:15 schreef peaceman het volgende:
Twente mag van mij kampioen worden als wij het niet worden, maar toch echt niet in Amsterdam, dat gaat me echt te ver.
Als ze de schaal maar niet krijgen in de Arena.quote:Op zondag 3 april 2011 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als wij toch niks meer kunnen halen, mag het van mij
Er is maar één club die de schaal hoort te krijgen in de Arenaquote:Op zondag 3 april 2011 21:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ze de schaal maar niet krijgen in de Arena.
Er zit nog wel eens een verschil tussen de woorden - en de geforceerde houding - van spelers en hun daadwerkelijke gevoel.quote:Op zondag 3 april 2011 21:14 schreef msnk het volgende:
Het boeit 'm gewoon geen ene fuck dat ze hem uitfluiten, dat is dan weer wel baas. Doen niet veel mensen hem na
Als Twente twee keer verliest ja. Als de complete selecties van PSV en Twente komen te overlijden bij een bus/vliegtuigongeluk dan maken we best een goede kans om nog in te lopen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan dan?
Twente verliest 1 wedstrijd: nog 2 punten achter op Twente
Wij winnen van Twente: 1 punt voor op Twente.
[..]quote:
Gaat toch om 2e plek? Dus CL inzet. Dan is Twente 1 keer punten verliezen en wij van ze winnen voldoende voor extra geld. Het kampioenschap zit er niet meer in nee.quote:Op zondag 3 april 2011 21:22 schreef Adames het volgende:
[..]
[..]
Als Twente twee keer verliest ja. Als de complete selecties van PSV en Twente komen te overlijden bij een bus/vliegtuigongeluk dan maken we best een goede kans om nog in te lopen.
Bij de competitie van vorig jaar was het zo dat iedereen op het eind gewoon won.quote:Op zondag 3 april 2011 21:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als Twente twee keer verliest ja. Als de complete selecties van PSV en Twente komen te overlijden bij een bus/vliegtuigongeluk dan maken we best een goede kans om nog in te lopen.
Niet als PSV en Twente alles verliezenquote:Op zondag 3 april 2011 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
Of het doel nou is om kampioen te worden of om de 2e plek te halen, je moet toch alles winnen
Jaja Smoofiequote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet als PSV en Twente alles verliezen
Het is zelfs al het geval als Twente 1x gelijk speelt. Verschil 3 punten en een veel beter doelsaldo voor Ajax.quote:Op zondag 3 april 2011 21:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan dan?
Twente verliest 1 wedstrijd: nog 2 punten achter op Twente
Wij winnen van Twente: 1 punt voor op Twente.
Uit tegen Heereveen lijkt me niet echt een probleem, als je ziet hoe die momenteel zelfs van excelsior verliezen.quote:Op zondag 3 april 2011 22:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het is zelfs al het geval als Twente 1x gelijk speelt. Verschil 3 punten en een veel beter doelsaldo voor Ajax.
Betekent wel dat Ajax alles moet winnen. Vooral uit tegen Heerenveen lijkt me dat niet makkelijk (buiten de wedstrijd tegen Twente om).
Thuis tegen Groningen lijkt me dan nog lastiger.quote:Op zondag 3 april 2011 22:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Uit tegen Heereveen lijkt me niet echt een probleem, als je ziet hoe die momenteel zelfs van excelsior verliezen.
Lijkt me de enige echt lastige klus voor de wedstrijd tegen Twente.quote:Op zondag 3 april 2011 22:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Uit tegen Heereveen lijkt me niet echt een probleem, als je ziet hoe die momenteel zelfs van excelsior verliezen.
Dat krijg je als je het niet meer in eigen hand hebtquote:Op zondag 3 april 2011 22:17 schreef Pedroso het volgende:
Ben alleen bang dat Groningen voor de laatste wedstrijd tegen PSV al geplaatst is voor de Play-offs en de spelers met kaarten gaan sparen. En dus niet met de sterkste opstelling zullen spelen.
Ja, zo werkt dat. Maar dat geldt ook voor PSV en Twente, die zijn ook afhankelijk van puntverlies van de concurrentie.quote:Op zondag 3 april 2011 22:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat krijg je als je het niet meer in eigen hand hebt
Eh, twente niet hoor.. als die nu alles wint, komen ze niet meer van die eerste plek af... Oftewel, die hebben alles nog in eigen handquote:Op zondag 3 april 2011 22:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat. Maar dat geldt ook voor PSV en Twente, die zijn ook afhankelijk van puntverlies van de concurrentie.
Jepquote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Eh, twente niet hoor.. als die nu alles wint, komen ze niet meer van die eerste plek af... Oftewel, die hebben alles nog in eigen hand
Ik alleen toen ie een contract tekende, niet zo vreemd dat je hem niet kende.quote:
Hij wordt vrij goed in FM.quote:
Al voor Ajax hem aantrok. Geen eigen kweek derhalve.quote:Op zondag 3 april 2011 22:51 schreef Morendo het volgende:
Nou, hij stond wel bekend als een toptalent.
quote:Op zondag 3 april 2011 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
Omg, daar gaat de ledenraad ook weer naar de tering
Wat een pleuriszooi is het zo aan het worden
Ik alleen via een paar reacties op ajaxshowtime en via dat helden van de toekomst filmpje. Wel grappig dat hij die dico koppers verving in de a1 omdat die naar jong ajax ging. En hij al eerder in de selectie word opgenomen.quote:
wat gebeurt er dan?quote:Op zondag 3 april 2011 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
Omg, daar gaat de ledenraad ook weer naar de tering
Wat een pleuriszooi is het zo aan het worden
Er is vanuit 'de ledenraad' een commissie samengesteld die gaat kijken naar de commissie om een nieuwe RvC en bestuur aan te stellen. Alleen is daar dus weer niet de hele ledenraad bij betrokken. Dus geeft Molenaar nu al aan zich te gaan beraden op zijn positie.quote:
Ik vind dit diep en diep triest, ze zouden een boek moeten schrijven.quote:Op zondag 3 april 2011 23:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
IK stel voor om niet meer te posten in dit topic. Als zijnde een protest actie
Dat is geen Nederlands.quote:Op zondag 3 april 2011 23:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
IK stel voor om niet meer te posten in dit topic. Als zijnde een protest actie
Amen. Silencequote:Op zondag 3 april 2011 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind dit diep en diep triest, ze zouden een boek moeten schrijven.
"How to ruin a Football Club"
Het einde van het Ajax van de afgelopen 10 jaar is in zichtquote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef Geo3kant het volgende:
Jezus.. wordt er ook al niet meer vergaderd "Des Ajax" ? Het einde is in zicht?
Dan gaan de koppen rollen bij de directie, supporters zijn duidelijk voor Johan (v410, F-side).quote:Op zondag 3 april 2011 23:23 schreef Ausputzert het volgende:
Keje Molenaar stapt zo goed als zeker uit die ledenraad.
Waar haal je dat dan weer vandaanquote:Op zondag 3 april 2011 23:23 schreef Ausputzert het volgende:
Keje Molenaar stapt zo goed als zeker uit die ledenraad.
quote:Op zondag 3 april 2011 23:36 schreef Smoofie het volgende:
Van den Boog moet nu echt opkankeren met zijn kut kop.
Ik vind Granqvist wel goed, maar misschien een tikkeltje te langzaam voor pressievoetbal.quote:Op maandag 4 april 2011 00:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Granqvist vervanger van vertrekkende Vertonghen?
Klopt, maar dat kan gecompenseerd worden door kracht en slimheid.quote:Op maandag 4 april 2011 00:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind Granqvist wel goed, maar misschien een tikkeltje te langzaam voor pressievoetbal.
Jawel, met een gegroeide Alderweireld kan dat ook wel gecompenseerd worden. Laatst stelde iemand voor om Van der Heijden om te scholen tot inschuivende verdediger, lijkt me ook geen gek plan. Vertonghen was bij RKC ook nog middenvelder. En Jan Arie heeft een uitstekende pass, ook een tikkeltje langzaam echter, hoewel Vertonghen ook niet Moeder's snelste is./quote:Op maandag 4 april 2011 00:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan gecompenseerd worden door kracht en slimheid.
Dan blijft er nog een linksbuiten en een spits over, als ik 1 van je 9032942938 posts goed heb onthouden.quote:Op maandag 4 april 2011 01:02 schreef Morendo het volgende:
Hoewel ik Boilesen de rest van het seizoen nog wel als linksback wil zien, dat kan ons dan mogelijk een aankoop schelen. In plaats daarvan kunnen we dan een echte kerel, die ook kan voetballen, voor het middenveld halen.
quote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind het erg ...naar wat er atm allemaal gaande is. Echt...wtf...dat wat Keje zei over die commissie. ONGELOFELIJK. ECHT ONGELOFELIJK. WTF doet rik allemaal. En wtf doet Cruyff allemaal. FFS.
Zeker. Jij denkt dat die twee posities niet versterkt dienen te worden?quote:Op maandag 4 april 2011 01:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan blijft er nog een linksbuiten en een spits over, als ik 1 van je 9032942938 posts goed heb onthouden.
Hij is dan ook tweede keeper.quote:Op maandag 4 april 2011 01:21 schreef Ausputzert het volgende:
Ik vond Vermeer ook alles behalve een zekere indruk maken. Ondanks een paar aardige reddingen.
Waarom dequote:Op maandag 4 april 2011 01:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kijk het gewoon eens aan de komende tijd, niemand weet echt wat er nu allemaal gaat gebeuren hoor
Volgens velen toch de opvolger van Stekelenburg volgend seizoen? Ik moet nog maar eens zien of hij dan een betrouwbare, stabiele keeper blijkt over een heel seizoen.quote:
Indien Steek vertrekt zou ik wel een vervanger willen halen. Tyton bijv.quote:Op maandag 4 april 2011 01:25 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Volgens velen toch de opvolger van Stekelenburg volgend seizoen? Ik moet nog maar eens zien of hij dan een betrouwbare, stabiele blijkt over een heel seizoen.
jordiiii denkt daar niet zoveel over na. Dat is zijn stijl niet, 'nadenken'. Gewoon blind vertrouwen, verstand op standje nul.quote:Op maandag 4 april 2011 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom de. Je wordt er toch gek van, wat nou als het slecht afloopt?
Jou boeit echt niks wat betreft Ajax of wel? Zolang ze maar eens in de week een wedstrijd al dan niet winnen/verliezenquote:Op maandag 4 april 2011 01:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kijk het gewoon eens aan de komende tijd, niemand weet echt wat er nu allemaal gaat gebeuren hoor
Hoe weet jij dat nou weer dan? Ik volg alles alleen ik ga me er niet druk over maken op een forum.quote:Op maandag 4 april 2011 01:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
jordiiii denkt daar niet zoveel over na. Dat is zijn stijl niet, 'nadenken'. Gewoon blind vertrouwen, verstand op standje nul.
Misschien wil je dan eens uitleggen waarom jij meent dat er geen linksbuiten en centrumspits aangetrokken dienen te worden (alleen al uit het oogpunt van vervanging voor Urby en Luis)?quote:Op maandag 4 april 2011 02:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer dan? Ik volg alles alleen ik ga me er niet druk over maken op een forum.
Ik niet, die gast heeft een paar weken zijn reet afgeveegd met het heilige Ajaxshirt, hem uitfluiten is nog te goed voor die talentloze ratquote:Op maandag 4 april 2011 08:47 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vond dat fluitconcert echt misselijkmakend.
Nee ajb geen buitenlandse keeper.quote:Op maandag 4 april 2011 01:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Indien Steek vertrekt zou ik wel een vervanger willen halen. Tyton bijv.
Ik denk niet dat die het beter zal doen dan Vermeer, die kent de druk die er bij Ajax is. Bij Tyton heb je de kans dat ie verzuipt omdat hij opeens bij Ajax onder een vergrootglas ligt.quote:Op maandag 4 april 2011 01:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daar komt nog bij dat als je een vervanger voor Steek ophaalt en hij 1e keeper zal worden en Vermeer weer nr. 2 zal worden hij misschien weg zal gaan.quote:Op maandag 4 april 2011 09:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die het beter zal doen dan Vermeer, die kent de druk die er bij Ajax is. Bij Tyton heb je de kans dat ie verzuipt omdat hij opeens bij Ajax onder een vergrootglas ligt.
Wat kan dat nou boeien als je Gomes kan halen die 15 punten per seizoen voor je pakt moet je het doen.quote:
Denk wel dat Ajax dat kan waarderen als jij die van je eigen centen gaat halen!!quote:Op maandag 4 april 2011 01:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zullen we de humor overlaten aan mensen die daar ook het gereedschap voor hebben?quote:Op maandag 4 april 2011 09:11 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Denk wel dat Ajax dat kan waarderen als jij die van je eigen centen gaat halen!!
Vermeer lijkt me dan de enige optie want de keepers problematiek bij het Nederlands Elftal laat ons wel zien dat er heel weinig keeperstalent is.quote:Op maandag 4 april 2011 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zullen we de humor overlaten aan mensen die daar ook het gereedschap voor hebben?. Tering wat een peutergrap...
Wie er keept zal me worst zijn, Steek is weg, en de opvolger mag best een buitenlander zijn, maar ook ik heb wel een voorkeur voor een Nederlandse keeper.
Daarom dus, het liefst een Nederlander, maar dat zit er denk ik op dit moment niet in.quote:Op maandag 4 april 2011 09:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Vermeer lijkt me dan de enige optie want de keepers problematiek bij het Nederlands Elftal laat ons wel zien dat er heel weinig keeperstalent is.
Hahaha, hoe kan dit? Iemand die voor Utrecht is wil dat Ajax PSV inhaalt. Een Utrechter heeft toch een hekel aan 020 en ziet liever een andere club kampioen worden?quote:
Ze hebben ook normale supporters blijkt maar weer.quote:Op maandag 4 april 2011 09:41 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Hahaha, hoe kan dit? Iemand die voor Utrecht is wil dat Ajax PSV inhaalt. Een Utrechter heeft toch een hekel aan 020 en ziet liever een andere club kampioen worden?
Genoeg supporters van andere clubs die gewoon van voetbal houden en een hekel hebben aan het verschrikkelijk saaie 'voetbal' dat PSV speelt. Dan liever een Twente of Ado kampioen, waar je tenminste 90 minuten lang vermakelijk naar kunt kijken zonder in slaap te vallen.quote:Op maandag 4 april 2011 09:41 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Hahaha, hoe kan dit? Iemand die voor Utrecht is wil dat Ajax PSV inhaalt. Een Utrechter heeft toch een hekel aan 020 en ziet liever een andere club kampioen worden?
Als Twente en Ajax 1+2 worden dan speelt Utrecht tegen RKC voor een ticket in de 4e voorronde.quote:Op maandag 4 april 2011 09:41 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Is onzinquote:Op maandag 4 april 2011 09:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als Twente en Ajax 1+2 worden dan speelt Utrecht tegen RKC voor een ticket in de 4e voorronde.
Bron: http://downloadcentrum.kn(...)es%201011.pdf?id=206quote:De KNVB beker finale wordt voor aanvang van de play-off ET, tussen de laatste en voorlaatste ronde van de Eredivisie (reguliere competitie), gespeeld. De winnaar van de KNVB beker wordt conform de UEFA voorschriften ingeschreven voor de play-off EL tenzij:
a. de winnaar van de KNVB beker finale zich als kampioen of als nummer 2 van de ranglijst in de Eredivisie na afloop van de reguliere competitie plaatst voor de (kwalificatieronde van de) CL; alsdan wordt de verliezend finalist ingeschreven voor de tweede kwalificatieronde EL.
Het bestuur betaald voetbal heeft de bevoegdheid vorengaande regeling ten aanzien van de verliezend finalist te wijzigen c.q. aan te passen doch indien zulks noodzakelijk is ingevolge de desbetreffende UEFA voorschriften geldend voor het seizoen 2011/'12;
b. beide deelnemers aan de KNVB beker finale zich als kampioen én nummer 2 van de ranglijst in de Eredivisie na afloop van de reguliere competitie plaatsen voor de (kwalificatieronde van de) CL.
In de hiervoor onder a. en b. genoemde situaties worden de EL-tickets doorgeschoven. Het nog te vergeven play-off EL-ticket, bestemd voor de winnaar van de KNVB beker, komt ten goede aan de nummer 3 van de ranglijst in de Eredivisie na afloop van de reguliere competitie. Het derde kwalificatieronde EL-ticket komt vervolgens toe aan de nummer 4 van de ranglijst in de Eredivisie na afloop van de reguliere competitie, die derhalve niet deelneemt aan de play-off ET. Zijn plaats in de play-off ET wordt dan ingenomen door de nummer 8 van de ranglijst in de Eredivisie na afloop van de reguliere competitie. De desbetreffende deelnemers in de eerste ronde komen alsdan overeenkomstig de regeling in artikel 8 tegen elkaar uit.
Iets met transfervrij.quote:Op maandag 4 april 2011 09:11 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Denk wel dat Ajax dat kan waarderen als jij die van je eigen centen gaat halen!!
Waar heb je het over? Heb ik nooit gezegd.quote:Op maandag 4 april 2011 02:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Misschien wil je dan eens uitleggen waarom jij meent dat er geen linksbuiten en centrumspits aangetrokken dienen te worden (alleen al uit het oogpunt van vervanging voor Urby en Luis)?
Ik niet, zeker niet met de "instelling" van gisteren, als je zo speelt tegen pak em beet Groningen volgende week krijg je 0-5 patje.quote:Op maandag 4 april 2011 11:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog steeds het gekke gevoel dat Ajax kampioen wordt eigenlijk
Ssssstttquote:Op maandag 4 april 2011 11:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog steeds het gekke gevoel dat Ajax kampioen wordt eigenlijk
Zet dat kampioenschap maar uit je hoofd. En ook voor volgend jaar heb ik er ook niet veel vertrouwen in.quote:Op maandag 4 april 2011 11:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sssssttt(Maar stiekem heb ik ook nog een bepaalde hoop ergens in mijn achterhoofd, maar ik probeer het te verdringen om niet weer teleurgesteld te zijn aan het einde van de rit
)
Het is net alsof Ajax het niet wil. Het net zo op het einde vergooien.quote:Op maandag 4 april 2011 11:54 schreef Saekerhett het volgende:
Als je van ADO had gewonnen, dán had je nog een kans gehad. Nu niet meer. Twente en PSV zie ik niet alles winnen verder, maar wij ook niet.
Ajax wil het wel. Maar zonder te veel moeite.quote:Op maandag 4 april 2011 13:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het is net alsof Ajax het niet wil. Het net zo op het einde vergooien.
Wat ben je dan altijd aan het zeiken, wanneer ik aanvoer dat er voor volgend jaar een centrumspits en linksbuiten gehaald dienen te worden.quote:Op maandag 4 april 2011 11:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Heb ik nooit gezegd.
Dat moet geen probleem zijn toch? Groningen bakt er al weken (jammer genoeg) niks van en zonder Matavz is het geen draaiende machine meer.quote:Op maandag 4 april 2011 14:44 schreef Morendo het volgende:
Eerst maar eens volgende week zelf Grunn oprollen.
Ze speelden gisteren wel goed, creerden veel kansen. Die keepers van hun zijn trouwens wel onwaarschijnlijk zwak.quote:Op maandag 4 april 2011 14:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat moet geen probleem zijn toch? Groningen bakt er al weken (jammer genoeg) niks van en zonder Matavz is het geen draaiende machine meer.
We zitten nog tot 2019 aan Adidas vastquote:Op maandag 4 april 2011 15:31 schreef Morendo het volgende:
Te glanzend. En hopelijk strikken ze in vervolg Nike als kledingsponsor.
Ik vind Adidas beter dan nike. En dat shirt ziet er érg nep uit.quote:Op maandag 4 april 2011 15:31 schreef Morendo het volgende:
Te glanzend. En hopelijk strikken ze in vervolg Nike als kledingsponsor.
Met Nike heb je tenminste geen malle strepen op de schouders.quote:Op maandag 4 april 2011 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind Adidas beter dan nike. En dat shirt ziet er érg nep uit.
Ik vind het er ook nep uit zien, maar des te erger als het hem daadwerkelijk toch is.quote:Op maandag 4 april 2011 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind Adidas beter dan nike. En dat shirt ziet er érg nep uit.
Dit is wel heel kitsch. Gouden strepen voor 'De Koninklijke' hoe origineel.quote:Op maandag 4 april 2011 15:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind het er ook nep uit zien, maar des te erger als het hem daadwerkelijk toch is.
[ afbeelding ]
Real Madrid op die site ook glanzend, wellicht dat het toch de nieuwe trend van Adidas is
Nieuwe blokjes je weet zelluf. Zie Feedback.quote:Op maandag 4 april 2011 16:19 schreef Smoofie het volgende:
Oh, en waarom zie ik nu opeens overal "VBL" in het blauw voor een topic staan.
Niet te hopen, wat lelijk zeg.quote:Op maandag 4 april 2011 15:30 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk het nieuwe thuisshirt. Doet me een beetje denken aan de voetbalshirtjes waarmee je wordt doodgegooid in Turkije
ja heel kutquote:Op maandag 4 april 2011 16:16 schreef Smoofie het volgende:
Waarom is de KNVB beker finale een combi ffs. Wat nou als je in Rotterdam woont? Echt ffs. Ik woon in Amsterdam , maar ik wil gewoon met de HSL naar R'dam.
Mag ik je eraan herinneren dat die sponsordeal een van de beteren is die er in de Eredivisie zijn gesloten, zo niet de beste, en Ajax miljoenen oplevert tov de concurrentie... als we die niet hadden zouden we nog verder in de problemen komenquote:Op maandag 4 april 2011 15:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
We zitten nog tot 2019 aan Adidas vast![]()
Lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 4 april 2011 17:14 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
boilesen de kans geven of toch anita linksback?
Doe maar Boilesen. Ik weet niet of vd Wiel al terug is op de rechtsback. Anders moet het wel.quote:Op maandag 4 april 2011 17:14 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
boilesen de kans geven of toch anita linksback?
Goed geanticipeerd in de winterstop jongensquote:
Rikkiequote:Op maandag 4 april 2011 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed geanticipeerd in de winterstop jongens. gewoon niets halen, klasse!
Droeftoeters.
Idd, die droplul, leuk die zwarte cijfers hoor...quote:
Daar klaag ik niet over. Als ze flink betalen neem ik die streepjes wel voor lief. Maar blijft mijn mening overeind dat ik de Adidas-kleding er vaak bedroevend uit vind zien.quote:Op maandag 4 april 2011 16:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mag ik je eraan herinneren dat die sponsordeal een van de beteren is die er in de Eredivisie zijn gesloten, zo niet de beste, en Ajax miljoenen oplevert tov de concurrentie... als we die niet hadden zouden we nog verder in de problemen komen
Ach ja.. dacht dat er altijd iemand uit de beker het ticket zou moeten hebben, dit is ook wat de UEFA wilt.. en aangezien Twente en Ajax daar dan geen gebruik van zouden maken dat het dan tussen Utrecht/RKC gaan... maar zit blijkbaar weer anders... hup PSV dan maarquote:Op maandag 4 april 2011 10:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Is onzin
[..]
Bron: http://downloadcentrum.kn(...)es%201011.pdf?id=206
Met deze stand betekent dat dus dat AZ geen play-offs speelt, maar direct het ticket krijgt. De nummer 8, op dit moment Utrecht, mag dan alsnog mee doen met de Play-offsquote:Op maandag 4 april 2011 17:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ach ja.. dacht dat er altijd iemand uit de beker het ticket zou moeten hebben, dit is ook wat de UEFA wilt.. en aangezien Twente en Ajax daar dan geen gebruik van zouden maken dat het dan tussen Utrecht/RKC gaan... maar zit blijkbaar weer anders... hup PSV dan maar
Ach, verdedigers zat, kon er best bij dus.quote:
Volgens VI net ging het er op vooruit. Maar wat je daar nou van moet geloven..quote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat ik al zei, niemand weet wat er nou gaat gebeuren. Ik kijk het wel aan..
Het kan er niet op vooruit gaan als er nog een partij bij komt. Het wordt er alleen maar moeilijker op.quote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Volgens VI net ging het er op vooruit. Maar wat je daar nou van moet geloven..
Wat een bendequote:Op maandag 4 april 2011 17:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
De overige aandeelhouders (de 27% buiten de vereniging Ajax) beginnen zich te roeren. Ze zijn niet geinformeerd over de bestuurscrisis en hebben de AFM gevraagd een onderzoek in te stellen naar de gang van zaken.
Als de heer Cruijff invloed krijgt op het financiele beleid dan kan dat aanleiding zijn om te kopen of verkopen maar als daar geen informatie over wordt verstrekt is Ajax stafbaar en kan het een miljoenenboete krijgen.
Niet als die partij samen met cruyff in zee wilt gaan.quote:Op maandag 4 april 2011 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het kan er niet op vooruit gaan als er nog een partij bij komt. Het wordt er alleen maar moeilijker op.
Dan is het geen nieuwe partijquote:Op maandag 4 april 2011 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet als die partij samen met cruyff in zee wilt gaan.
Ze zeiden dat die partij Cruyff wilde helpen.quote:Op maandag 4 april 2011 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het geen nieuwe partij
Zoals ze het brachten was het een groep die meer in het midden ging zitten, dus tussen Cruijff en het bestuur in. Dan krijg je dus een beetje van alles.
Hetzelfde zou kunnen tegen de tijd dat ADO tegen Twente moet. Het gaat weer een érg interessante sloffase worden...quote:Op zondag 3 april 2011 22:17 schreef Pedroso het volgende:
Ben alleen bang dat Groningen voor de laatste wedstrijd tegen PSV al geplaatst is voor de Play-offs en de spelers met kaarten gaan sparen. En dus niet met de sterkste opstelling zullen spelen.
Dat bedacht ik me net ook. We schreeuwen moord en brand over Engelse clubs die hier de talenten wegkapen, maar "wij" doen net zo hard hetzelfde in Scandinavië en de Balkan.quote:Op zondag 3 april 2011 22:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Al voor Ajax hem aantrok. Geen eigen kweek derhalve.
Behalve dat wij ze opleiden, niet lokken met geld bedragen, en we ze laten ontwikkelen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me net ook. We schreeuwen moord en brand over Engelse clubs die hier de talenten wegkapen, maar "wij" doen net zo hard hetzelfde in Scandinavië en de Balkan.
Precies.En hoeveel zijn er nu daadwerkelijk bij ons weggegaan. Dat valt allemaal reuze mee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me net ook. We schreeuwen moord en brand over Engelse clubs die hier de talenten wegkapen, maar "wij" doen net zo hard hetzelfde in Scandinavië en de Balkan.
Maakt niet uit. Ze komen. En niet voor gratis. Opleiden en ontwikkelen doen ze bij Chelsea trouwens ook.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Behalve dat wij ze opleiden, niet lokken met geld bedragen, en we ze laten ontwikkelen.
Het is jammer voor hem. Opzich voor het team ook wel want zoveel hebben we niet voor de LB. Ben benieuwd of hij nu anita er neerzet of die nieuwe jongen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:17 schreef uithangbord het volgende:
Blind voor langere tijd met blessure aan de kant. Volgens mij maalt de gemiddelde Ajax supporter daar niet om. Of zie ik dat verkeerd?
Komt niet echt goed uit. Maar het zit sowieso niet echt mee de laatste tijd. Maar als je club in de fik staat dan valt 1 blessure van een linksback niet snel op.quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:17 schreef uithangbord het volgende:
Blind voor langere tijd met blessure aan de kant. Volgens mij maalt de gemiddelde Ajax supporter daar niet om. Of zie ik dat verkeerd?
Goed speelt hij niet, maar Ajax houdt nu wel heel weinig spelers achter de hand. Daarbij viel die Boilissen leuk in (Niet meer dan dat), maar is het veelte te vroeg om hem nu al als zekerheid te plaatsen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:17 schreef uithangbord het volgende:
quote:Tussen de laatste thuiswedstrijd, op 10 maart Spartak Moskou, en vandaag is er erg veel gebeurd. Het is rumoerig rondom onze club. Dagelijks staan de media vol met de gebeurtenissen in Amsterdam. Op de diverse fora ontstaan verhitte discussies. Gaat het niet over het Immers-incident en de joden discussie, dan gaat het uiteraard om Johan Cruijff en het bestuur en directie van Ajax. Ondertussen is Mounir El Hamdaoui ook weer bij de selectie gevoegd.
Het was voor vele afwachten hoe het Amsterdamse publiek zou reageren tijdens de wedstrijd AFC Ajax - Heracles. Niet alleen in VAK410, maar in het hele stadion hing een vreemde sfeer. Op 410 werd niet vergeten dat er ook nog werd gevoetbald. Ondanks alle ontwikkelingen zijn de drie punten op dit moment gewoon hard nodig om bij misstappen van de concurrentie keihard toe te slaan.
Laat er geen misverstand bestaan over het feit dat VAK410 100% achter Johan Cruijff en zijn plannen staat. Waar wellicht andere supporters hadden gehoopt op veel chaos en rumoer in het stadion, protesten tegen de directie, zijn wij tezamen met andere supporters aan de achterkant bezig. Wanneer de tijd daar zal zijn, zullen wij zeker niet schromen ons op de tribune te manifesteren.
Tekst: VAK410
Fotos: Oscar
Nee, is topquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:17 schreef uithangbord het volgende:
Sneu voor hem, maar voor de ploeg maakt het niet zoveel uit. Anita kan het invullen, en eventueel Boilesen ook. Het is alleen jammer dat de spoeling achterin steeds dunner begint te worden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:17 schreef uithangbord het volgende:
Ja dat is precies hetzelfde. Nederland is een goed opstapje voor voetballers uit die landen, de volgende stap is Engeland of Spanje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het is niet wenselijk natuurlijk, hoewel een Casillas ook niet de grootste is, dus het zegt niet alles.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:06 schreef San_Andreas het volgende:
Vermeer met zijn 182. Is dat niet te klein?
Moet je eerst 120 kilo roti voor 'm bestellenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het gaat allemaal om bereik. Als je 2 meter bent, maar je kunt niet springen, dan heb je een stuk minder bereik dan Vermeer met zijn 1.82. En die Pizzaman komt natuurlijk nauwelijks van de grond.
Kunnen ze voor Vermeer niet "Heeeeej... Roti!" roepen of is dat flauw?
Mmm... Dat wordt een beetje duur. Wat doet een gram roti tegenwoordig?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:50 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Moet je eerst 120 kilo roti voor 'm bestellen
Telegraafquote:Molenaar blijft bij Ajax
Keje Molenaar blijft ledenraadslid van Ajax. Johan Cruijff belde zijn oud-ploeggenoot op met het verzoek niet af te haken en ook de andere 'voetballers' in de ledenraad van de club deden een dringend beroep op de Volendammer om te blijven.
Molenaar beraadde zich op zijn positie nadat ledenraadsvoorzitter Rob Been buiten medeweten van Molenaar en de andere oud-voetballers een commissie in het leven riep om het spanningsveld tussen Cruijff en de Ajax-top te onderzoeken. ,,Naast Cruijff en andere ledenraadsleden heb ik verschrikkelijk veel verzoeken van allerlei Ajax-aanhangers gekregen om vooral niet op te geven. Ik begrijp dat heel goed en daarom ga ik gewoon door als ledenraadslid bij Ajax."
Man met kennis van voetbal en zakelijk goed.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:28 schreef Ausputzert het volgende:
Wat is er eigenlijk zo spannend aan een man als Molenaar die at best wat open deuren intrapt?
Doe dat maarquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wordt het nu achterin:
Vd wiel boilesen vertonghen anita
of
Vd wiel (ooijer/oleguer) vertonghen Boilesen?
Of gewoon zonder Boilesen
Hij mag van mij blijven als hij zijn instelling verandert, maar dat verleer je niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:59 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik las op voetbalzone dat Hamlap eigenlijk wel wil blijven. Wat vinden jullie daarvan? Mij maakt het eigenlijk niet zo veel uit of hij wel of niet een goede relatie met De Boer heeft. Mijn grootste probleem met Hamlap volgend jaar bij Ajax is gewoon dat hij geen Ajax spits is. Hangende luie spits waar Ajax niet op zit te wachten. Enige pluspunt is dat als hij scoort, hij mooi scoort, maar daarvoor hoef je hem niet te houden.
Maar is hij het soort spits dat je wil zien bij Ajax? Hij past mijn inziens gewoon niet in een Ajax systeem.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij mag van mij blijven als hij zijn instelling verandert, maar dat verleer je niet.
Hij had inderdaad nooit gekocht mogen worden. Verpatsen als het kan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar is hij het soort spits dat je wil zien bij Ajax? Hij past mijn inziens gewoon niet in een Ajax systeem.
http://www.nu.nl/sport/24(...)eer-interessant.htmlquote:Bayern vindt Van der Wiel nog steeds 'zeer interessant'
MÜNCHEN - Gregory van der Wiel staat nog steeds in de belangstelling van Bayern München.
Christian Nerlinger, technisch directeur van de Duitse topclub, kwalificeerde de rechtsback van Ajax en het Nederlands elftal woensdag tegenover Duitse journalisten als een ''zeer interessante'' speler.
Bayern München wilde Van der Wiel afgelopen zomer al naar Beieren halen. De club wilde echter niet aan de vraagprijs van 18 miljoen euro voldoen.
Bij Bayern München maakt trainer Louis van Gaal aan het einde van dit seizoen plaats voor Jupp Heynckes.
De ervaren coach mag 60 miljoen euro aan nieuwe spelers uitgeven. Heynckes gaat vooral op zoek naar defensieve versterkingen.
Oh Demy.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:37 schreef Patfish het volgende:
Heeft iemand dat item bij Studio Ajax gezien trouwens? Van de week?
Wat een ongelooflijk wijf is het ook he... Vind het niet gek dat ie dan amper meer speelt met die zachte voetjes.
vd Wiel kan zich niet meer motiveren voor Ajax, DIE hadden ze eruit moeten trappen in de winterstop, maar ja, wie wou hem nogquote:Op woensdag 6 april 2011 14:39 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk zou ik het niet eens zo erg vinden als Van der Wiel zou gaan... hij is me verdedigend niet echt meegevallen dit jaar en tevens aanvallend te weinig gebracht... gewoon flink cashen en weer iemand laten doorstromen uit de jeugd of Anita daar neerzetten
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:37 schreef Patfish het volgende:
Heeft iemand dat item bij Studio Ajax gezien trouwens? Van de week?
Wat een ongelooflijk wijf is het ook he... Vind het niet gek dat ie dan amper meer speelt met die zachte voetjes.
Hij heeft echt een slechte instelling, dus in die zin is het wel goed als hij zou gaan. Maar het is maar de vraag wat ervoor terugkomt. Ajax staat er sowieso al niet al te best voor.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:39 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk zou ik het niet eens zo erg vinden als Van der Wiel zou gaan... hij is me verdedigend niet echt meegevallen dit jaar en tevens aanvallend te weinig gebracht... gewoon flink cashen en weer iemand laten doorstromen uit de jeugd of Anita daar neerzetten
Meteen verkopen. In potentie een geweldige speler maar het komt er niet meer uit bij Ajax. Hij zou ondertussen al echt een meerwaarde moeten worden maar in plaats daarvan lijdt hij onnodig vaak balverlies,is het geen killer achterin, en geeft hij 2 assist per seizoen. Voor 18 miljoen breng ik em op de brommer naar Munchen.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/24(...)eer-interessant.html
Olegeur of Ooijer? Je maakt een grap mag ik hopen.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:57 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik zou zeggen Nu heb je boilessen,wacht tot alderweireld en vertonghen er weer zijn,dan heb je hem niet nodig!
Dus zo:
Boilessen--vertonghen----alderweireld--olegeur/ooijer-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |