Is geen oude logoquote:Op zondag 3 april 2011 17:05 schreef Saekerhett het volgende:
Gebruik effe deze link voor het eerste plaatje, dat is sneller:
http://members.home.nl/saekerhett/ajaxfok.png
De meesten onder ons gaan er sowieso vanuit dat we geen kampioen meer worden. Het kun dus alleen maar meevallenquote:Op zondag 3 april 2011 17:06 schreef muzas het volgende:
Ja twente hoeft maar één keer op zn smoel te gaan en dan heeft ajax dat nog in eigen hand. PSV daarentegen zal 2 keer punten moeten verspelen.
Ik ga d'r niet meer vanuit, want dan nog moet Ajax alles winnen... En met de eerste helft van vandaag in het hoofd, ben ik erg bang dat twente Ajax kaput macht.
Iedere werknemer die zich zo gedraagt als Hamlap was al lang ontslagen, of de baas (F.De Boer) nu gelijk had of niet.quote:Op zondag 3 april 2011 16:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het wordt lastig - zo niet onmogelijk - voor Sulejmani om zijn prijskaartje ooit nog waar te maken. Ik zou gewoon blij zijn met alles dat hij goed doet.
Mounir deed vandaag wat van hem gevraagd werd. Met een beetje geluk maakt hij er één of twee. Het gefluit was lager dan laag. Een nieuw dieptepunt voor een club van stand als Ajax. Kan ik écht niet bij. Het lijkt wel alsof de fans (of het deel dat floot - en dat waren er niet weinig) het gebrek aan clubliefde en trouw samenballen en direct op Mounir afreageren. Ik vond het bewonderingswaardig dat die zich inhield en er niet met de pet naar gooide of reageerde met woord of gebaar. Direct opzoeken die "fans" en voor drie maanden de toegang tot de Arena ontzeggen. Stelletje misselijkmakende kleuters.
Verder viel Bolussen op. Leuke speler. Maar oppassen dat we hem niet meteen de hemel in te prijzen en de nieuwe Frank de Boer noemen, want dan valt hij heel snel weer tegen. Ebicilio is een leuke speler voor Roda of NEC. Aan Ozbiliz zie je dat hij iets extra's heeft. In potentie een "echte" Ajax-speler. Hij mag alleen nog wel iets meer kerel worden. Een beetje meer de beuk erin, een keer zijn been laten staan, twee scheldwoorden achter elkaar zetten, dat soort werk.
Kampioen worden wordt lastig, maar je weet nooit hoe een koe een dwerg vangt. PSV achterhalen voor plaats 2 zou al genoeg voldoening geven, naar wij dachten. En dat zit er zeker in.
20 voor Bryanquote:Op zondag 3 april 2011 17:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Als je 16 miljoen voor Mickey kunt betalen, dan moet 20 voor Bryan toch ook kunnen?
Je wilt dat Ajax dezelfde fout maakt voor nog meer geld?quote:Op zondag 3 april 2011 17:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Twente was gisteren bij vlagen geweldig. Met Ruiz terug, Janssen fit (voor zover mogelijk) en Douglas in het team gaan ze het Ajax heel lastig maken. En dan heeft Ajax een goede dag nodig (en wat geluk) om te winnen en een topdag om ze een beetje van de mat te spelen.
Ruiz bij Ajax. Stel je voor... Die controle, dat aalgladde op het laatste moment langs tegenstanders glijden, dat magnifieke in- en overzicht. Dat doet me aan iemand denken...
Als je 16 miljoen voor Mickey kunt betalen, dan moet 20 voor Bryan toch ook kunnen?
Doe maar. Beter dan vier middelmatige spelers van 5 miljoen per stuk.quote:Op zondag 3 april 2011 17:13 schreef Smoofie het volgende:
Voor 20 miljoen kunnen we Huntelaar, Elia en nog iemand halen.
15 dan. Hij is het waard.quote:Op zondag 3 april 2011 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Je wilt dat Ajax dezelfde fout maakt voor nog meer geld?
Heb liever geen Ruiz, liever een theo met een Huntelaar. Theo kost 3 miljoenquote:
Twente is Ajax niet bij Twente kreeg hij de tijd om te wennen aan het systeem en staat er minder druk op. Daarom is het een te groot risico want straks krijg je hetzelfde scenario als bij Mickey.quote:
Theo wil niet naar Ajax en gelijk heeft ie.quote:Op zondag 3 april 2011 17:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb liever geen Ruiz, liever een theo met een Huntelaar. Theo kost 3 miljoen
Wat is er mis met Ajaxquote:Op zondag 3 april 2011 17:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Theo wil niet naar Ajax en gelijk heeft ie.
Iemand die het shirt van je club draagt en zijn best doet hoor je niet uit te fluiten. Je hoeft geen fan van hém te zijn, of voor hem te juichen of te klapppen, maar op deze manier laat je het hele team vallen. Ik denk niet dat iemand als Blind of De Jong beter gaat spelen als zijn spits door eigen publiek wordt uitgefloten. Zoals een columnist deze week schreef: "Nooit eerder liet een club zich zo recht in de rottende darmen kijken als Ajax." En zo is het.quote:Op zondag 3 april 2011 17:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Iedere werknemer die zich zo gedraagt als Hamlap was al lang ontslagen, of de baas (F.De Boer) nu gelijk had of niet.
Gelukkig hebben de meesten hier Ajax vaker zien spelen.quote:Op zondag 3 april 2011 16:58 schreef S0nic het volgende:
Ik zie ons sowieso niet zomaar van Twente winnen, als je Ajax vandaag heb zien spelen...
Lijkt me stug.quote:Op zondag 3 april 2011 17:13 schreef Smoofie het volgende:
Voor 20 miljoen kunnen we Huntelaar, Elia en nog iemand halen.
Dat denk ik ook. Of het moeten echt de Europa League wedstrijden zijn die voor vermoeidheid en blessures kunnen zorgen, waarvan wij kunnen profiteren. Maar goed, het blijft allemaal afwachten.quote:Op zondag 3 april 2011 17:06 schreef muzas het volgende:
Ja twente hoeft maar één keer op zn smoel te gaan en dan heeft ajax dat nog in eigen hand. PSV daarentegen zal 2 keer punten moeten verspelen.
Ik ga d'r niet meer vanuit, want dan nog moet Ajax alles winnen... En met de eerste helft van vandaag in het hoofd, ben ik erg bang dat twente Ajax kaput macht.
Is dat zijn gelimiteerde dingetje deze zomer?quote:Op zondag 3 april 2011 17:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb liever geen Ruiz, liever een theo met een Huntelaar. Theo kost 3 miljoen
Jij zou op de training voor de wedstrijd een verlies eisen? Niet doen dat moment vond ik 1 van de dieptepunten in het voetbalquote:Op zondag 3 april 2011 16:52 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Alles aan doen om in zo'n situatie PSV geen kampioen te maken
Het scenario dat Twente meer dan 3 punten voorstaat op Ajax tijdens de laatste wedstrijd en dat PSV nog bínnen die marge staat is zeker niet denkbeeldig. Het zou interessant zijn, maar expres verliezen of niet winnen om PSV de titel ontnemen... Feyenoord misschien, maar PSV?quote:Op zondag 3 april 2011 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zou op de training voor de wedstrijd een verlies eisen? Niet doen dat moment vond ik 1 van de dieptepunten in het voetbal
PSV-supporters zijn echt de meest verschrikkelijke supporters van de Eredivisie. Je kunt zeggen van Feyenoord wat je wil, maar echte supporters, dat hebben ze.quote:Op zondag 3 april 2011 17:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het scenario dat Twente meer dan 3 punten voorstaat op Ajax tijdens de laatste wedstrijd en dat PSV nog bínnen die marge staat is zeker niet denkbeeldig. Het zou interessant zijn, maar expres verliezen of niet winnen om PSV de titel ontnemen... Feyenoord misschien, maar PSV?
Tsja, het zou zomaar kunnen passen in de soap die seizoen 2010/11 heet...quote:Op zondag 3 april 2011 17:28 schreef Morendo het volgende:
PSV zuigt, maar zelf verliezen zodat zij in ieder geval geen kampioen worden gaat mij veel te ver. We zijn toch nog steeds een trotse club?
Hij laat aan alles merken dat hij naar het buitenland wil. En dan moet hij opschieten, want hij begint er weer wat "voller" uit te zien in zijn poezelige gezichtje.quote:Op zondag 3 april 2011 17:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Theo wil niet naar Ajax en gelijk heeft ie.
Weet niet welke club iemand wilt hebben die rookt en drinkt in de PL , Serie A, PD of Bundesliga met een budget groter dan Ajaxquote:Op zondag 3 april 2011 17:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hij laat aan alles merken dat hij naar het buitenland wil. En dan moet hij opschieten, want hij begint er weer wat "voller" uit te zien in zijn poezelige gezichtje.
Ah... Dus expres niet winnen is ok?quote:Op zondag 3 april 2011 17:32 schreef Smoofie het volgende:
Expres verliezen nooit doen, ik wil ook niet verliezen van Twente, gelijk spel a la 0-0 of 3-3 zou ik wel mee kunnen leven.
Dat weten ze niet. dat is geheim...quote:Op zondag 3 april 2011 17:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet niet welke club iemand wilt hebben die rookt en drinkt in de PL , Serie A, PD of Bundesliga met een budget groter dan Ajax
Utrecht wint die titel als je het aan mij vraagt. Welke wedstrijd dan ook ik erger mij ALTIJD aan hen. Wat is een deel van het publiek dom daarquote:Op zondag 3 april 2011 17:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
PSV-supporters zijn echt de meest verschrikkelijke supporters van de Eredivisie. Je kunt zeggen van Feyenoord wat je wil, maar echte supporters, dat hebben ze.
Utrecht is een goeie tweede ja. Wat een stel opgefokte lui bij elkaar op de tribune. Ze kunnen zich voor twee wedstrijden per jaar opladen en voor de rest is het kansloos.quote:Op zondag 3 april 2011 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Utrecht wint die titel als je het aan mij vraagt. Welke wedstrijd dan ook ik erger mij ALTIJD aan hen. Wat is een deel van het publiek dom daar
Ach, Ajax kan er ook wat van. Ben afgelopen december naar Milaan - Ajax geweest en daar had ik toch ook zo wel mijn vraagtekens bij een aantal brullers op het plein daar.quote:Op zondag 3 april 2011 17:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Utrecht is een goeie tweede ja. Wat een stel opgefokte lui bij elkaar op de tribune. Ze kunnen zich voor twee wedstrijden per jaar opladen en voor de rest is het kansloos.
nog opvallend goede of slechte spelers, of was het gewoon weer algemeen matig. Hoe deden boilesen en mounir het trouwens?quote:Op zondag 3 april 2011 18:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Slecht, maar wel 3 punten, dus voldoende
Iedereen was matig met Eriksen die er enigzins bovenuit stak en Boilesen als uitblinker. Hamlap deed zijn best maar was ook niet meer dan een magere 5.5quote:Op zondag 3 april 2011 18:15 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
nog opvallend goede of slechte spelers, of was het gewoon weer algemeen matig. Hoe deden boilesen en mounir het trouwens?
Nou, de nieuwe Emanuelson? Ik zie het probleem niet. Boilesen heeft veel aanvals power en kan rap lopen. Van mij part mag hij komende wedstrijden blijven staan en als dat goed gaat is hij wat mij betreft de nieuwe linksback voor volgend jaar.quote:Op zondag 3 april 2011 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Boilesen heeft al in één wedstrijd meer laten zien dan Blind in 10 wedstrijden. Maarja, het was tegen Heracles, dus verdegigend hebben we hem nog niet gezien.
Daarom zei ik ook Emanuelsonquote:Op zondag 3 april 2011 19:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb ook niks gezegd hé, van mij mag hij ook blijven staan, hij speelde goed. Alleen ben ik benieuwd wat hij in te brengen heeft tegen een echte rechtsbuiten en een goede ploeg.
Tenzij Sjek weer probeert om met Coronel te bellen, wat was dat een faal zeg vorige week.quote:
Hij dacht: "Laat ik eens ff mijn connecties showen"quote:Op zondag 3 april 2011 19:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tenzij Sjek weer probeert om met Coronel te bellen, wat was dat een faal zeg vorige week.
Waterreus niet heh ?quote:Op zondag 3 april 2011 19:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar Arno Vermeulen is er ook, dat wordt nog interessant.
Ja dat ken ik ondertussen wel, elke jeugdspeler die een goede eerste wedstrijd heeft gespeeld wordt altijd gelijk de hemel in geprezen. Tot de wedstrijd daarna waar hij opeens wat minder speelt.quote:Op zondag 3 april 2011 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Boilesen heeft al in één wedstrijd meer laten zien dan Blind in 10 wedstrijden. Maarja, het was tegen Heracles, dus verdegigend hebben we hem nog niet gezien.
quote:Op zondag 3 april 2011 20:03 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja dat ken ik ondertussen wel, elke jeugdspeler die een goede eerste wedstrijd heeft gespeeld wordt altijd gelijk de hemel in geprezen. Tot de wedstrijd daarna waar hij opeens wat minder speelt.
quote:Maarja, het was tegen Heracles, dus verdegigend hebben we hem nog niet gezien.
Inderdaad. Mounir mag morgen al weg wat mij betreft, maar waarom nou weer de hele wedstrijd gaan uitfluiten. Frank heeft 'vertrouwen' in hem, seizoen is bijna voorbij, dus gedraag je 's als een normale mens denk ik danquote:Op zondag 3 april 2011 20:00 schreef Devz het volgende:
Wat een kut publiek vandaag in de Arena zeg. Ik ben absoluut geen Hamdaoui fan, maar de hele wedstrijd uitfluiten vind ik ook echt not-done. Daar bereik je bovendien helemaal niks mee.
Had dan lekker kritisch tegenover van den Boog geweest, die weigert op te stappen. Maar op dat punt was maar weinig kritiek te bespeuren. Erg jammer.
Ach, het waren maar een stuk of 10 ""supporters"", zulke gasten heb je altijd.quote:Op zondag 3 april 2011 20:06 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Inderdaad. Mounir mag morgen al weg wat mij betreft, maar waarom nou weer de hele wedstrijd gaan uitfluiten. Frank heeft 'vertrouwen' in hem, seizoen is bijna voorbij, dus gedraag je 's als een normale mens denk ik dan
Over talentvolle jeugdspelers gesproken. Wat moeten we met Aissati?quote:Op zondag 3 april 2011 20:03 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja dat ken ik ondertussen wel, elke jeugdspeler die een goede eerste wedstrijd heeft gespeeld wordt altijd gelijk de hemel in geprezen. Tot de wedstrijd daarna waar hij opeens wat minder speelt.
Tja, ik zie in hem geen linksbuiten. Misschien een backup voor Eriksen?quote:Op zondag 3 april 2011 20:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Over talentvolle jeugdspelers gesproken. Wat moeten we met Aissati?
Toch wel een ietsiepietsie meerquote:Op zondag 3 april 2011 20:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach, het waren maar een stuk of 10 ""supporters"", zulke gasten heb je altijd.
Snel verkopen, contract loopt tot 2012 toch?quote:Op zondag 3 april 2011 20:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eeuwig talent, weg doen bij elk aannemelijk bod.quote:Op zondag 3 april 2011 20:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Weinig lijkt me, hij speelt op de enige positie die bij Ajax wél goed zit.quote:Op zondag 3 april 2011 20:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
7 tonquote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Of op de bank bij Ajax, wel een leuke speler, en verdient volgens mij ook niet zoveel.
Ja.quote:Op zondag 3 april 2011 20:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hmm
Misschien even beetje onderhandelen, en er 4/5 ton van maken
Ik schrok er ook van. Jammer van de 'supporters'. Je gaat NOOIT je eigen team uitfluiten en al helemaal niet een individuele speler.quote:Op zondag 3 april 2011 20:47 schreef peaceman het volgende:
Zoals mounir werd uitgefloten, kan echt niet vind ik. Ondanks dat ie van mij niet hoefde te komen en dus van de zomer weg moet wezen, het is nu een speler van ons en die fluit je niet uit. Ook dat gejuich toen ie werd neergemaaid.... Misselijkmakend!
Eerder een individuele speler dan een team als geheel, wat mij betreft.quote:Op zondag 3 april 2011 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik schrok er ook van. Jammer van de 'supporters'. Je gaat NOOIT je eigen team uitfluiten en al helemaal niet een individuele speler.
Het lucht op.quote:Op zondag 3 april 2011 20:54 schreef Jojoortje het volgende:
Wat heeft het voor een zin om een speler uit te fluiten?
Dat is wel zo, maar als Frank hem opstelt, moeten wij hem steunen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |