quote:Op zondag 3 april 2011 12:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou haal jij me de woorden uit me mond
Draait dit hele programma(zowiezo dit soort programma's, dus oo BB de DGK) niet om normen en waarden waaraan voorbij gegaan word? Had Moniek ook niet een "vriendje" die er via dit programma achter moet zijn gekomen dat hun "relatie" niet zoveel voorstelde? En wat Laura met Alex doet dan? De gevoelens van die goser misbruiken om zichzelf veilig te stellen? Is dat anders dan? En wat iemand anders ook al opperde, Joanna heeft Dennis ook al aardig wat keren afgekraakt hoor. Risicootje wat je neemt als je met je kop in zo'n soort programma wilt verschijnen.quote:Op zondag 3 april 2011 12:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als er toevallig niks anders is kijk ik SST op tv maar ga er niet voor zitten..........zo warm loop ik niet voor dit prog.
en dat andere hoop dat die moeder het juist wel leest en eens nadenkt dat je ook te ver kan gaan, zeg ik stel het is waar, Beppie haar wereld stort in en ach lullig he als iedereen ht weet behalve jij zelf. nee ben niet van zulke nazi praktijken, tv en SST leuk maar je hebt ook zoiets als normen en waarde.
Ze komen zichzelf allemaal nog wel tegenquote:Op zondag 3 april 2011 12:46 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Draait dit hele programma(zowiezo dit soort programma's, dus oo BB de DGK) niet om normen en waarden waaraan voorbij gegaan word? Had Moniek ook niet een "vriendje" die er via dit programma achter moet zijn gekomen dat hun "relatie" niet zoveel voorstelde? En wat Laura met Alex doet dan? De gevoelens van die goser misbruiken om zichzelf veilig te stellen? Is dat anders dan? En wat iemand anders ook al opperde, Joanna heeft Dennis ook al aardig wat keren afgekraakt hoor. Risicootje wat je neemt als je met je kop in zo'n soort programma wilt verschijnen.
en Jo eerst aub en zo hard mogelijkquote:Op zondag 3 april 2011 12:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ze komen zichzelf allemaal nog wel tegen
quote:Op zondag 3 april 2011 12:50 schreef Blackprinces het volgende:
Jo vermeld dat Mo en Maik het rommelstel in huis zijn en dat is heel gevaarlijk??
En iets met dat ze hun gaat bekstekken....
Hallo fok!!!quote:
Moeten we antwoord geven of weet je het antwoord zelf al?quote:Op zondag 3 april 2011 12:52 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Hallo fok!!!
Heeft Mo der wel gedoucht vandaag? lijkt me niet lekker ruiken daar.
Ja moest wat zeggen, streams zijn niet intressant op t momentquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 12:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja moest wat zeggen, streams zijn niet intressant op t moment
Missie van Stef is geslaagd dat de zwembad stofzuiger het niet doet ofzo
Jo ligt te breien in bed (was dus duidelijk een missie gister dat ze niet in bed mochten)
En voor de rest gewauwel wat je hoort van Mo Maik en Jo
Dus niet............quote:Op zondag 3 april 2011 12:53 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Moeten we antwoord geven of weet je het antwoord zelf al?
Elke normaal denkende vent houd het gewoon niet langer dan 1 dag met haar uit..quote:Op zondag 3 april 2011 12:54 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Dus niet............![]()
![]()
![]()
![]()
.Gadverdamme daarom is ze zo lang vrijgezel weest,te vies om met een tang aan te pakken.
1 nacht lijkt me voldoendequote:Op zondag 3 april 2011 12:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Elke normaal denkende vent houd het gewoon niet langer dan 1 dag met haar uit..
En dan nog bang zijn voor reacties op internet en zo als ze huis uit is.quote:Op zondag 3 april 2011 12:54 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Dus niet............![]()
![]()
![]()
![]()
.Gadverdamme daarom is ze zo lang vrijgezel weest,te vies om met een tang aan te pakken.
T is gewoon eng hoe wij het zelfde denkenquote:Op zondag 3 april 2011 12:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja ik wou me post nog editten, maar je was me voor.
Effe een happie maken voor me dochter..
Wij zijn telepatisch begaafdquote:Op zondag 3 april 2011 12:58 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
T is gewoon eng hoe wij het zelfde denken
Ik weet het niet precies, maar het zal na een aantal dagen wel dicht gaan denkquote:Op zondag 3 april 2011 12:57 schreef freaky40 het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk met dit forumdeel als het straks is afgelopen? Ik ben wel benieuwd hoe de bewoners het vergaat na afloop van deze serie en het hoe staat met de relaties.
Dit forumdeel gaat denk ik de archieven in (zo heb ik ook bijna alles van dgk kunnen terug lezen, was geweldig)quote:Op zondag 3 april 2011 13:00 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar het zal na een aantal dagen wel dicht gaan denk
kloptquote:Op zondag 3 april 2011 13:02 schreef freaky40 het volgende:
Maar er kan dan niet meer gepost worden dus?
Nee dat nietquote:Op zondag 3 april 2011 13:02 schreef freaky40 het volgende:
Maar er kan dan niet meer gepost worden dus?
Ik gok van Mo dat ze emigreerd naar curacauquote:Op zondag 3 april 2011 13:03 schreef freaky40 het volgende:
Ok, dan heeft het niet zoveel zin om hier te kunnen lezen wat er met de bewoners naderhand is gebeurd en hoe het ze nu vergaat.
quote:Op zondag 3 april 2011 13:03 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik gok van Mo dat ze emigreerd naar curacau
Met Karimquote:Op zondag 3 april 2011 13:06 schreef Blackprinces het volgende:
Sharon in gesprek met Geer over de tsunami
quote:
Idd Jojanka en flip hebben gisteren zelfs op de bank zitten wachten tot ze klaar waren.quote:
Nog geen filmpje van zo te zien.quote:Op zondag 3 april 2011 13:19 schreef delfse het volgende:
[..]
Ja ze vroegen weer 10 minuten alleen in de slaapkamer.
Is toch belachelijk, ik zou juist in die kamer blijven dan met volop commentaar op hoe ze het doen.quote:Op zondag 3 april 2011 13:19 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Idd Jojanka en flip hebben gisteren zelfs op de bank zitten wachten tot ze klaar waren.
Wel caps ,ff de vorige cossen doorlezen!quote:
Dat was hilarisch, en de dag ervoor ook alquote:Op zondag 3 april 2011 13:19 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Idd Jojanka en flip hebben gisteren zelfs op de bank zitten wachten tot ze klaar waren.
Het ligt nog steeds...quote:Op zondag 3 april 2011 13:20 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
breaking nieuws.... het ligt weer!
Ja, alleen voor het eten indd.quote:Op zondag 3 april 2011 13:20 schreef beequeen het volgende:
Zijn saaie Laura en Faalex alleen voor het ontbijt hun nest uitgekomen?
Zelfs de bruine koek in Mo d`r string was in full close up te zienquote:Op zondag 3 april 2011 13:20 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Wel caps ,ff de vorige cossen doorlezen!
Dat denken ze alleen.quote:
Koek?quote:Op zondag 3 april 2011 13:21 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Zelfs de bruine koek in Mo d`r string was in full close up te zien![]()
![]()
![]()
![]()
Die lag aan het voeteneind
quote:Op zondag 3 april 2011 13:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Koek?
Zat net te denken aan koffie met een lekkere bastogne koek...
Lamaa
Hemelse goedheid, wat een stel lapzwansen.quote:
Ik stelde hier dezelfde vraag.. En Jo had t vanochtend over haar vriend of ja ex ook zo'n vage zin :squote:
In de vorige COS staan gifjes.quote:Op zondag 3 april 2011 13:23 schreef skunkyxxl het volgende:
Btw Heeft iemand daar nog een cap van,de string aan het voeteneinde?
dat ging over foto's die in het verleden gemaakt zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 13:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik stelde hier dezelfde vraag.. En Jo had t vanochtend over haar vriend of ja ex ook zo'n vage zin :s
mag als het daarna maar herrie in de tent isquote:Op zondag 3 april 2011 13:24 schreef angeljacky het volgende:
SL aan te komen???? rode bank in beeld krijgen zij wel filmpjes te zien en wij niet![]()
![]()
Ja, zoiets als:quote:Op zondag 3 april 2011 13:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Is toch belachelijk, ik zou juist in die kamer blijven dan met volop commentaar op hoe ze het doen.
Ik hou wel van een rel op ze tijd..
Heul veel herriequote:Op zondag 3 april 2011 13:25 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
mag als het daarna maar herrie in de tent is
quote:Op zondag 3 april 2011 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, zoiets als:
Guus uit Friesland ziet de beelden en trekt zijn broek nu uit.
Mien uit Limburg belt Cora dat de konijnen weer bezig zijn.
Harrie uit Den Haag neemt de beelden op om ze op Youtube te zetten.
Danny van Fok opent een nieuw topic met een foto van de batserij van Mo en Maik.
Rita uit Amsterdam is een mail aan het schrijven naar de moeder van Mo dat ze respect heeft voor de normen en waarden die ze aan haar dochter heeft meegegeven.
Erg indrukwekkend verhaal van een 14 jarige. Sharon is zon beetje de enige met een echt verhaal in het huis. Mooie meid, mooi hart.quote:
En Blackprinces die gewoon ernaast gaat staan en zegt tering, jij kan er geen reet van Maik.quote:Op zondag 3 april 2011 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, zoiets als:
Guus uit Friesland ziet de beelden en trekt zijn broek nu uit.
Mien uit Limburg belt Cora dat de konijnen weer bezig zijn.
Harrie uit Den Haag neemt de beelden op om ze op Youtube te zetten.
Danny van Fok opent een nieuw topic met een foto van de batserij van Mo en Maik.
Rita uit Amsterdam is een mail aan het schrijven naar de moeder van Mo dat ze respect heeft voor de normen en waarden die ze aan haar dochter heeft meegegeven.
quote:Op zondag 3 april 2011 13:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En Blackprinces die gewoon ernaast gaat staan en zegt tering, jij kan er geen reet van Maik.
dat dus!!quote:Op zondag 3 april 2011 13:26 schreef rico80 het volgende:
[..]
Erg indrukwekkend verhaal van een 14 jarige. Sharon is zon beetje de enige met een echt verhaal in het huis. Mooie meid, mooi hart.
En dan Laura miepen dat Flip geen echt geheim had maar het geheim van z'n ex. Terwijl ze zelf met dyslexie probeerde mee te doen waarvan zelfs de knullige regie zoiets had van wat een kutgeheim, geef die lange lijst maar een fake relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |