Idd Jojanka en flip hebben gisteren zelfs op de bank zitten wachten tot ze klaar waren.quote:
Nog geen filmpje van zo te zien.quote:Op zondag 3 april 2011 13:19 schreef delfse het volgende:
[..]
Ja ze vroegen weer 10 minuten alleen in de slaapkamer.
Is toch belachelijk, ik zou juist in die kamer blijven dan met volop commentaar op hoe ze het doen.quote:Op zondag 3 april 2011 13:19 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Idd Jojanka en flip hebben gisteren zelfs op de bank zitten wachten tot ze klaar waren.
Wel caps ,ff de vorige cossen doorlezen!quote:
Dat was hilarisch, en de dag ervoor ook alquote:Op zondag 3 april 2011 13:19 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Idd Jojanka en flip hebben gisteren zelfs op de bank zitten wachten tot ze klaar waren.
Het ligt nog steeds...quote:Op zondag 3 april 2011 13:20 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
breaking nieuws.... het ligt weer!
Ja, alleen voor het eten indd.quote:Op zondag 3 april 2011 13:20 schreef beequeen het volgende:
Zijn saaie Laura en Faalex alleen voor het ontbijt hun nest uitgekomen?
Zelfs de bruine koek in Mo d`r string was in full close up te zienquote:Op zondag 3 april 2011 13:20 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Wel caps ,ff de vorige cossen doorlezen!
Dat denken ze alleen.quote:
Koek?quote:Op zondag 3 april 2011 13:21 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Zelfs de bruine koek in Mo d`r string was in full close up te zien![]()
![]()
![]()
![]()
Die lag aan het voeteneind
quote:Op zondag 3 april 2011 13:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Koek?
Zat net te denken aan koffie met een lekkere bastogne koek...
Lamaa
Hemelse goedheid, wat een stel lapzwansen.quote:
Ik stelde hier dezelfde vraag.. En Jo had t vanochtend over haar vriend of ja ex ook zo'n vage zin :squote:
In de vorige COS staan gifjes.quote:Op zondag 3 april 2011 13:23 schreef skunkyxxl het volgende:
Btw Heeft iemand daar nog een cap van,de string aan het voeteneinde?
dat ging over foto's die in het verleden gemaakt zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 13:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik stelde hier dezelfde vraag.. En Jo had t vanochtend over haar vriend of ja ex ook zo'n vage zin :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |