We zaten beiden in de metaal richting te denken!quote:Op zondag 3 april 2011 00:51 schreef bollokus het volgende:
als laura teveel beweegt.... krijg je dan ook metaalmoeheid
Het is een missiequote:Op zondag 3 april 2011 00:51 schreef rico80 het volgende:
Grappig, 2 opmerkingen metalen paal gerelateerd in 10 seconden.. Je zou er bijna iets achter zoeken
misschien klopt het welquote:Op zondag 3 april 2011 00:52 schreef Coos het volgende:
[..]
We zaten beiden in de metaal richting te denken!
Heb ik het ook altijd over op feestjes.quote:Op zondag 3 april 2011 00:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Ha, Alex heeft het over zijn steunzolen, zag ik het toch goed eerder op de avond.
quote:
Het is een zieligerd tot in zijn tenen toequote:Op zondag 3 april 2011 00:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Ha, Alex heeft het over zijn steunzolen, zag ik het toch goed eerder op de avond.
quote:Op zondag 3 april 2011 00:54 schreef rico80 het volgende:
Is t alweer maandag 12 uur? Lijkt wel een luchtalarm
Ken je die metale/plastic bloemetjes die bewegen als ze in de zon staan? Dan gaan de blaadjes schommelen, daar doet mij dat aan denken...quote:
een tuinhek in de wind..quote:Op zondag 3 april 2011 00:51 schreef Coos het volgende:
Laura heeft de motoriek van een ijzeren bintje
Toch niet op de mond! Want daar maakte Jo van de week al een probleem van, dat ze donderdag Sharon een kus op haar mond had gegeven en wat Dennis daarvan zou denken!quote:
Wil jij hem adopteren?quote:
de familie holtor lijkt ut wel hequote:Op zondag 3 april 2011 00:56 schreef Annelies-G het volgende:
Gooi muziek maar uit en laat de roddel en achterklap maar beginnen
Ja maar nu weet ze het. het is zondagquote:Op zondag 3 april 2011 00:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Toch niet op de mond! Want daar maakte Jo van de week al een probleem van, dat ze donderdag Sharon een kus op haar mond had gegeven en wat Dennis daarvan zou denken!
Omdat het onnatuurlijk voelt, dan blijf je er aan frutten.quote:Op zondag 3 april 2011 00:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Jo haar lippen heeft laten botoxen? Ik zie haar telkens haar lippen naar binnen zuigen..
Ah dus aafke was geheel van plasticquote:Op zondag 3 april 2011 00:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Omdat het onnatuurlijk voelt, dan blijf je er aan frutten.
Geloof me, ze gaat iedereen vanavond af.quote:
I kdenk dt ze zonder die neptieten en zonder die neplippen ook een hele mooie meid was/is.quote:Op zondag 3 april 2011 00:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Jo haar lippen heeft laten botoxen? Ik zie haar telkens haar lippen naar binnen zuigen..
Die gaat zo op haar plaat als ze "de waarheid" laten zien.quote:
Zal wel een gezicht vol piercings gehad hebben wat na-ettert .quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fakking off topic, I know, na de kreet "yo mama"(D.?) wilde ik dit even horen:
Niet ieders smaak, maar ik vind het geniaal
quote:Op zondag 3 april 2011 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fakking off topic, I know, na de kreet "yo mama"(D.?) wilde ik dit even horen:
Niet ieders smaak, maar ik vind het geniaal
nogalquote:Op zondag 3 april 2011 01:00 schreef Candyfreak het volgende:
Worden jullie ook misselijk als Laura en Alex zoenen?
Karim: ik heb je niet beoordeeld op je emotionaliteitquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:00 schreef Candyfreak het volgende:
Ik heb hier een teil naast me staan...quote:Op zondag 3 april 2011 01:00 schreef Candyfreak het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:00 schreef Candyfreak het volgende:
mijn scherm valt de hele tijd uit als dat gebeurdquote:Op zondag 3 april 2011 01:00 schreef Candyfreak het volgende:
Nee, ze weet dat ie genomineerd gaat worden, dus die is zich bij hem aan het indekken!quote:
Fluisteren in Maik zijn oor ( neus wil ook moeilijk he?quote:Op zondag 3 april 2011 01:00 schreef RobUITDordt het volgende:
"Joanna, je overtreed de regels" Wat deed ze dan?
ja, ik wacht nog steeds op de veranderingquote:Op zondag 3 april 2011 01:00 schreef rico80 het volgende:
Mo had het moeilijk om zich zo dom voor te doen. Nou Mo ik ben benieuwd wanneer je die genialiteit gaat laten zien dan. Geen zorgen meer voor jou toch?
Door zich zo te laten dekken?quote:Op zondag 3 april 2011 01:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, ze weet dat ie genomineerd gaat worden, dus die is zich bij hem aan het indekken!
waar heb je dat scherm vandaan ?quote:Op zondag 3 april 2011 01:00 schreef Vultarian het volgende:
[..]
mijn scherm valt de hele tijd uit als dat gebeurd
ze had geloof ik der zender tussen der tieten verstoptquote:Op zondag 3 april 2011 01:00 schreef RobUITDordt het volgende:
"Joanna, je overtreed de regels" Wat deed ze dan?
sofia heeft daar gewoon een goeie kijk opquote:Op zondag 3 april 2011 01:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo zeurt nu dat Sofia dacht dat ze een hoer was...
quote:Op zondag 3 april 2011 01:04 schreef Niki.P het volgende:
Heb 3000 posts!!!
Mo is weer aan het zuren...
Ja en ze noemt haar werkgever haar "baas". Volgens mij hebben honden baasjes... ja en negers, maar das al een hele tijd geleden.quote:Op zondag 3 april 2011 01:03 schreef PoezeligDing het volgende:
in ieder geval een aandachtshoerquote:Op zondag 3 april 2011 01:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Uhh zat sofie er toch niet ver naastquote:Op zondag 3 april 2011 01:03 schreef PoezeligDing het volgende:
dat dus!quote:
Wat was dat vannacht dan?quote:Op zondag 3 april 2011 01:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Ach ja, Het is dat Maik er niet voor betaald ....quote:Op zondag 3 april 2011 01:04 schreef Flow3r het volgende:
Joanna, men denkt dat ik een hoer ben doordat Servio daar op gedrukt heeft, wat moet mijn baaswel niet denken en mijn ouders, ik zit in een spelletje als 30 jarige niet als 20 jarige
quote:Op zondag 3 april 2011 01:05 schreef versabommie het volgende:
JA HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! Een vieze vunzige harde bollenstraat hoerrrrrrrrrrr! zo'n hele vieze ongewassen hoer van 10 euro per 4 uur!zo één! HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
vieze limburgse zlottiehoerrrrrrrrrrrr!
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Lol, er zit drank in die mensen.quote:Op zondag 3 april 2011 01:04 schreef freaky40 het volgende:
Pff, wat een geslijm tussen Gerard en Sharon...Ligt er wel een beetje dik bovenop.
hahaha denk aan je hart man !quote:Op zondag 3 april 2011 01:05 schreef versabommie het volgende:
JA HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! Een vieze vunzige harde bollenstraat hoerrrrrrrrrrr! zo'n hele vieze ongewassen hoer van 10 euro per 4 uur!zo één! HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Wat doe ik in jouw lijstjequote:Op zondag 3 april 2011 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die Jesje1982 en zie onze nieuwkomer eens, hahahaha
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 april 2011 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Maik mag er gratis overheen en achterlangs, als het haar uiteindelijk maar een ton oplevert.quote:
Waar haal je die lijstjes vandaan ?quote:Op zondag 3 april 2011 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus, ongeloofelijk. Het interesseert me niks wat een ander denkt.quote:Op zondag 3 april 2011 01:01 schreef Stability het volgende:
wat zijn het toch een stel labiele mensen he....ze willen allemaal maar weten wat de ander wel niet van hem / haar denkt..hoe ze over komen etc...wat boeit mij het nou wat een ander van me denkt?? ik zeg maar zo, accepteren ze me niet, hebben ze pech , doen ze het wel, hebben ze lol met me. wat een gezeur elke keer toch? ze zijn echt zo onzeker als het maar kan. en tegelijkertijd vinden ze zich zelf helemaal geweldig en mooi
je doet het expres hequote:Op zondag 3 april 2011 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
en hele dikke tranenquote:Op zondag 3 april 2011 01:06 schreef Ifa het volgende:
Volgens mij krijg je al leuke beelden als Monique naar Mootje op de plasma moet kijken...
precies ! en als het ze niet aanstaat rotten ze maar lekker opquote:Op zondag 3 april 2011 01:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat dus, ongeloofelijk. Het interesseert me niks wat een ander denkt.
Ik ben ik, graag of niet
Er zit een schroefje bij haar los, maar ach, daar hebben meer mensen last van, including mequote:Op zondag 3 april 2011 01:05 schreef versabommie het volgende:
Ja maar ze is 30, en haar ouders, en haar baas.quote:Op zondag 3 april 2011 01:08 schreef Flow3r het volgende:
dronken Mo zoékt gewoon dingen om zich druk om te maken en ruzie te zoeken, Het is al eeuwen geleden dat Servio gedrukt heeft en dacht dat ze een prostituee was![]()
dronken trol
Het is wel degelijk een hoer. NET5 betaalt de rekening.quote:Op zondag 3 april 2011 01:06 schreef rico80 het volgende:
Mo, je bent geen hoer, je bent een slet. Je laat je op TV door Maaike batsen. Das nou typisch gedrag wat je je ouders niet aan wilt doen. Ken je grenzen toch meisje.. Jouw grens zou bij de voordeur van het sanatorium moeten zijn.
Zit ze nu aan de anti-bioticum of niet?quote:Op zondag 3 april 2011 01:08 schreef Flow3r het volgende:
dronken Mo zoékt gewoon dingen om zich druk om te maken en ruzie te zoeken, Het is al eeuwen geleden dat Servio gedrukt heeft en dacht dat ze een prostituee was![]()
dronken trol
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:08 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het is wel degelijk een hoer. NET5 betaalt de rekening.
tijd voor je pilletje bommiequote:Op zondag 3 april 2011 01:05 schreef versabommie het volgende:
Je vergeet dat ze hoogbegaafd is hè, het is allemaal vooropgezet spel van haar..quote:Op zondag 3 april 2011 01:08 schreef Flow3r het volgende:
dronken trol
Ik denk dat ze het faked en zichzelf een beetje in de slachtofferrol wil plaatsen. Ik bedoel, die eerste keer met Maaike was zo ook "dronken" en kon ze zich niets herinneren. Ik geloof dat echt niet, dat je zo lam bent dat je niets meer weet. Zeker niet na een paar wijntjes. Nee mevrouw weet de feiten haarfijn te manipuleren.quote:Op zondag 3 april 2011 01:08 schreef Flow3r het volgende:
dronken trol
hou je vastquote:
Thnx! Ik heb gelukkig weer een levenquote:Op zondag 3 april 2011 01:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is niet mijn lijstje.... Hoe verslaafd ben jij op de SST?
Reflectie!quote:Op zondag 3 april 2011 01:10 schreef Annelies-G het volgende:
Oe, Alex die tegen Laura zegt dat ze niet zo kinderachtig moet doen (iets over flippie)
oeh echtscheiding!quote:Op zondag 3 april 2011 01:10 schreef Annelies-G het volgende:
Oe, Alex die tegen Laura zegt dat ze niet zo kinderachtig moet doen (iets over flippie)
quote:Op zondag 3 april 2011 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Thnx! Ik heb gelukkig weer een leven![]()
1 11340 markvanrinsum
2 9059 bollokus
3 7305 iBenny
4 6966 versabommie
5 5702 jesje1982
die bovenste drie... triest man!
Mijn favoriete woord om aan te geven dat een vrouw wel heel erg goedkoop isquote:
Denk aan je hart, schatje!quote:Op zondag 3 april 2011 01:05 schreef versabommie het volgende:
Goh, Alex. Pas op, morgen moet je weer sorry zeggen!!quote:Op zondag 3 april 2011 01:10 schreef Annelies-G het volgende:
Vind alex nog steeds lief, maar dan als hij niet met Laura is. en flip laat jo niet met rust.quote:
alex vroeg wat er aan de hand waquote:Op zondag 3 april 2011 01:10 schreef Annelies-G het volgende:
Hij zei dat Jo niet zo kinderachtig moest doen..quote:Op zondag 3 april 2011 01:10 schreef Annelies-G het volgende:
quote:
idd heel triest, hebben die geen leven ofzo?quote:Op zondag 3 april 2011 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
1 11340 markvanrinsum
2 9059 bollokus
3 7305 iBenny
4 6966 versabommie
5 5702 jesje1982
gerard gaat sharon geld schenken als ze eruit zijn.. en veelquote:Op zondag 3 april 2011 01:11 schreef snetje het volgende:
Gerard wil een ticket voor Sharon betalen ... Sharon slaat af
Niets mis mee hoor lief, dit poste ik tussen een slok rum en een trekje van mijn peukquote:
Sprong alex er niet tussen dat hij ze wel wil hebben?quote:Op zondag 3 april 2011 01:11 schreef snetje het volgende:
Heel netjes.quote:Op zondag 3 april 2011 01:11 schreef snetje het volgende:
Geen broodje besteld vanavond? Ik heb je shoarmabezorger nog niet langs zien komen..quote:Op zondag 3 april 2011 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
1 11340 markvanrinsum
2 9059 bollokus
3 7305 iBenny
4 6966 versabommie
5 5702 jesje1982
quote:Op zondag 3 april 2011 01:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sprong alex er niet tussen dat hij ze wel wil hebben?
Ja bah bahquote:Op zondag 3 april 2011 01:13 schreef Mita het volgende:
En ja hoor Mo zich in aan het dekken bij Lau en Lex
Neenee, hij zei het wel degelijk tegen Laura.quote:Op zondag 3 april 2011 01:11 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hij zei dat Jo niet zo kinderachtig moest doen..
mja nogalquote:Op zondag 3 april 2011 01:13 schreef Vultarian het volgende:
haha mo is echt wel nerveus door dat waarheid verhaal
Wanneer gaat ze naar Gerard? Of durft ze dat niet? Durft ze alleen maar bij hem te komen met verhalen van een ander, zoals toen over Aafke??quote:Op zondag 3 april 2011 01:13 schreef Mita het volgende:
Hou je muil eensquote:Op zondag 3 april 2011 01:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen broodje besteld vanavond? Ik heb je shoarmabezorger nog niet langs zien komen..
Absoluut!quote:Op zondag 3 april 2011 01:10 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik dacht al wanneer kom je volgens mij wachten jij hier al weken op
Bij Gerard is ze al geweest. Volgens mij alleen Karim nog, dan is ze rond.quote:Op zondag 3 april 2011 01:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wanneer gaat ze naar Gerard? Of durft ze dat niet? Durft ze alleen maar bij hem te komen met verhalen van een ander, zoals toen over Aafke??
lijkt wel een missie zoquote:Op zondag 3 april 2011 01:14 schreef Ifa het volgende:
[..]
Bij Gerard is ze al geweest. Volgens mij alleen Karim nog, dan is ze rond.
Is ze ook al geweestquote:Op zondag 3 april 2011 01:14 schreef Ifa het volgende:
[..]
Bij Gerard is ze al geweest. Volgens mij alleen Karim nog, dan is ze rond.
quote:Op zondag 3 april 2011 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hou je muil eensStraks komtie weer terug en voor je het weet rijden er hier strax 20 van die kansloze scootermongolen
en misschien wel een beetje fight na de SLquote:Op zondag 3 april 2011 01:15 schreef snetje het volgende:
dus als ik het goed begrijp krijgen ze morgen of van de week waarheid filmpjes te zien![]()
gadver!! dat wordt dus weer urenlang SL en verknipt aan elkaar geplakte filmpjes
Dat bedoel ik, als er iets op deze groep mensen van toepassing is.. is het wel goedkoopquote:
ik kan ook niet dansenquote:Op zondag 3 april 2011 01:15 schreef MargrietV het volgende:
die Laura kan echt niet dansen, ze probeert wat met haar reet te schudden af en toe de schouders bewegen en met armen maaien, vreselijk!
O, dus ze gaat dan gewoon iedereen nog eens af om te kijken of ze het allemaal wel goed begrijpen??quote:
noe lijkt me wel wat ,gemanipuleerd door de stemquote:Op zondag 3 april 2011 01:15 schreef snetje het volgende:
dus als ik het goed begrijp krijgen ze morgen of van de week waarheid filmpjes te zien![]()
gadver!! dat wordt dus weer urenlang SL en verknipt aan elkaar geplakte filmpjes
Ze heeft echt de motoriek van een lang meisje. Tja ik heb daar wel een zwak voor.quote:Op zondag 3 april 2011 01:15 schreef MargrietV het volgende:
die Laura kan echt niet dansen, ze probeert wat met haar reet te schudden af en toe de schouders bewegen en met armen maaien, vreselijk!
quote:Op zondag 3 april 2011 01:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
idd heel triest, hebben die geen leven ofzo?
ik hoop dat ze de beelden van vanavond dan gebruiken...dan zien ze dat zij zich bij iedereen indektquote:Op zondag 3 april 2011 01:13 schreef Mita het volgende:
Niet om aan te zienquote:Op zondag 3 april 2011 01:15 schreef MargrietV het volgende:
quote:
Die zou echt geweldig zijn!quote:Op zondag 3 april 2011 01:17 schreef MaryChey het volgende:
[..]
ik hoop dat ze de beelden van vanavond dan gebruiken...dan zien ze dat zij zich bij iedereen indekt
Ik ben denk ik even lang als Laura, maar zo beweeg ik echt niet.quote:Op zondag 3 april 2011 01:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze heeft echt de motoriek van een lang meisje. Tja ik heb daar wel een zwak voor.
Ik heb die stream bewust niet aan staan op dit moment...quote:Op zondag 3 april 2011 01:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zijn fantasie neemt een loopje met hem..
quote:Op zondag 3 april 2011 01:18 schreef Krambo het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinige hier die niks tegen Laura heeft
geeft niet hoor ik ook niet en ik haal het ook niet bij jouw aantal, ik heb helemaal niksquote:
Alleen karim is knapper dan Teeuwenquote:Op zondag 3 april 2011 01:17 schreef boekenplank het volgende:
[ afbeelding ]
Hans Teeuwen?
[ afbeelding ]
Broertje?quote:Op zondag 3 april 2011 01:17 schreef boekenplank het volgende:
[ afbeelding ]
Hans Teeuwen?
[ afbeelding ]
jupquote:Op zondag 3 april 2011 01:18 schreef Krambo het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:18 schreef Coos het volgende:
Faalex net tegen Laura: op een gegeven moment viel je als een blok voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U bent verstandig, maar..... toch wil ik weten wat er uit die zweetklep komt.quote:Op zondag 3 april 2011 01:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb die stream bewust niet aan staan op dit moment...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haar nichtje post hier ook nog, dus dan zijn jullie met zijn 2-enquote:Op zondag 3 april 2011 01:18 schreef Krambo het volgende:
Totdat hij te horen krijgt dat Laura alleen een relatie met hem aan gaat in het huis, alles voor het spel.quote:Op zondag 3 april 2011 01:18 schreef Coos het volgende:
kumt goed!quote:Op zondag 3 april 2011 01:18 schreef Vultarian het volgende:
[..]
geeft niet hoor ik ook niet en ik haal het ook niet bij jouw aantal, ik heb helemaal niks
quote:Op zondag 3 april 2011 01:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gerard heeft een nieuw geheim voor Fenneke....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Whahahhaaaa
Rayen 2½ jaar!
Wie is waar jaloers op, volgens Alex?quote:Op zondag 3 april 2011 01:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze zijn gewoon jaloers zegt alex ,ECH NIE !!
hahahahaah, die heeft de tong al uit zijn bek voordat Laura nog in de buurt is...quote:Op zondag 3 april 2011 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
http://gyazo.com/9a9c6df2e0526d2e510663f4d9dea637.png
Gerard heeft een nieuw geheim voor Fenneke....ja iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gerard heeft een nieuw geheim voor Fenneke....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Is dat een 3 aprilgrap of zei hij dat echt?quote:Op zondag 3 april 2011 01:18 schreef Coos het volgende:
Gelukkigquote:Op zondag 3 april 2011 01:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Haar nichtje post hier ook nog, dus dan zijn jullie met zijn 2-en
Ik vind haar ook wel mooi, maar iets tussen die oortjes van haar zit niet goedquote:Op zondag 3 april 2011 01:18 schreef Krambo het volgende:
nog steeds? na al het commentaar?? netjes!quote:Op zondag 3 april 2011 01:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Haar nichtje post hier ook nog, dus dan zijn jullie met zijn 2-en
quote:Op zondag 3 april 2011 01:19 schreef chufi het volgende:
HAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind haar ook wel mooi, maar iets tussen die flapoortjes van haar zit niet goedquote:Op zondag 3 april 2011 01:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind haar ook wel mooi, maar iets tussen die oortjes van haar zit niet goed
Zelfkastijding...quote:Op zondag 3 april 2011 01:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
U bent verstandig, maar..... toch wil ik weten wat er uit die zweetklep komt.
Je bent in goed gezelschapquote:Op zondag 3 april 2011 01:18 schreef Krambo het volgende:
Maar dat is bij de meeste bewoners veel ergerquote:Op zondag 3 april 2011 01:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind haar ook wel mooi, maar iets tussen die oortjes van haar zit niet goed
Laura weet dat ie donderdag naar huis gaat...quote:Op zondag 3 april 2011 01:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Laura is hitsig vanavond!![]()
Het kon vannacht zomaar eens gaan gebeuren...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Gerard heeft een nieuw geheim voor Fenneke....Hihi nou ze komt maar gezellig buurten hoor. Ik vind het mooi om die twee te zien samen, ze inspireren elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |