ik hoop dat ze de beelden van vanavond dan gebruiken...dan zien ze dat zij zich bij iedereen indektquote:Op zondag 3 april 2011 01:13 schreef Mita het volgende:
En ja hoor Mo zich in aan het dekken bij Lau en Lex
Niet om aan te zienquote:Op zondag 3 april 2011 01:15 schreef MargrietV het volgende:
die Laura kan echt niet dansen, ze probeert wat met haar reet te schudden af en toe de schouders bewegen en met armen maaien, vreselijk!
quote:
Die zou echt geweldig zijn!quote:Op zondag 3 april 2011 01:17 schreef MaryChey het volgende:
[..]
ik hoop dat ze de beelden van vanavond dan gebruiken...dan zien ze dat zij zich bij iedereen indekt
Ik ben denk ik even lang als Laura, maar zo beweeg ik echt niet.quote:Op zondag 3 april 2011 01:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze heeft echt de motoriek van een lang meisje. Tja ik heb daar wel een zwak voor.
Ik heb die stream bewust niet aan staan op dit moment...quote:Op zondag 3 april 2011 01:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zijn fantasie neemt een loopje met hem..
quote:Op zondag 3 april 2011 01:18 schreef Krambo het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinige hier die niks tegen Laura heeft
geeft niet hoor ik ook niet en ik haal het ook niet bij jouw aantal, ik heb helemaal niksquote:
Alleen karim is knapper dan Teeuwenquote:Op zondag 3 april 2011 01:17 schreef boekenplank het volgende:
[ afbeelding ]
Hans Teeuwen?
[ afbeelding ]
Broertje?quote:Op zondag 3 april 2011 01:17 schreef boekenplank het volgende:
[ afbeelding ]
Hans Teeuwen?
[ afbeelding ]
jupquote:Op zondag 3 april 2011 01:18 schreef Krambo het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:18 schreef Coos het volgende:
Faalex net tegen Laura: op een gegeven moment viel je als een blok voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U bent verstandig, maar..... toch wil ik weten wat er uit die zweetklep komt.quote:Op zondag 3 april 2011 01:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb die stream bewust niet aan staan op dit moment...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haar nichtje post hier ook nog, dus dan zijn jullie met zijn 2-enquote:Op zondag 3 april 2011 01:18 schreef Krambo het volgende:
Totdat hij te horen krijgt dat Laura alleen een relatie met hem aan gaat in het huis, alles voor het spel.quote:Op zondag 3 april 2011 01:18 schreef Coos het volgende:
Faalex net tegen Laura: op een gegeven moment viel je als een blok voor mij
kumt goed!quote:Op zondag 3 april 2011 01:18 schreef Vultarian het volgende:
[..]
geeft niet hoor ik ook niet en ik haal het ook niet bij jouw aantal, ik heb helemaal niks
quote:Op zondag 3 april 2011 01:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gerard heeft een nieuw geheim voor Fenneke....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Whahahhaaaa
Rayen 2½ jaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |