ja, ik wacht nog steeds op de veranderingquote:Op zondag 3 april 2011 01:00 schreef rico80 het volgende:
Mo had het moeilijk om zich zo dom voor te doen. Nou Mo ik ben benieuwd wanneer je die genialiteit gaat laten zien dan. Geen zorgen meer voor jou toch?
Door zich zo te laten dekken?quote:Op zondag 3 april 2011 01:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, ze weet dat ie genomineerd gaat worden, dus die is zich bij hem aan het indekken!
waar heb je dat scherm vandaan ?quote:Op zondag 3 april 2011 01:00 schreef Vultarian het volgende:
[..]
mijn scherm valt de hele tijd uit als dat gebeurd
ze had geloof ik der zender tussen der tieten verstoptquote:Op zondag 3 april 2011 01:00 schreef RobUITDordt het volgende:
"Joanna, je overtreed de regels" Wat deed ze dan?
sofia heeft daar gewoon een goeie kijk opquote:Op zondag 3 april 2011 01:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo zeurt nu dat Sofia dacht dat ze een hoer was...
quote:Op zondag 3 april 2011 01:04 schreef Niki.P het volgende:
Heb 3000 posts!!!
Mo is weer aan het zuren...
Ja en ze noemt haar werkgever haar "baas". Volgens mij hebben honden baasjes... ja en negers, maar das al een hele tijd geleden.quote:Op zondag 3 april 2011 01:03 schreef PoezeligDing het volgende:
in ieder geval een aandachtshoerquote:Op zondag 3 april 2011 01:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Uhh zat sofie er toch niet ver naastquote:Op zondag 3 april 2011 01:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |