We zaten beiden in de metaal richting te denken!quote:Op zondag 3 april 2011 00:51 schreef bollokus het volgende:
als laura teveel beweegt.... krijg je dan ook metaalmoeheid
Het is een missiequote:Op zondag 3 april 2011 00:51 schreef rico80 het volgende:
Grappig, 2 opmerkingen metalen paal gerelateerd in 10 seconden.. Je zou er bijna iets achter zoeken
misschien klopt het welquote:Op zondag 3 april 2011 00:52 schreef Coos het volgende:
[..]
We zaten beiden in de metaal richting te denken!
Heb ik het ook altijd over op feestjes.quote:Op zondag 3 april 2011 00:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Ha, Alex heeft het over zijn steunzolen, zag ik het toch goed eerder op de avond.
quote:
Het is een zieligerd tot in zijn tenen toequote:Op zondag 3 april 2011 00:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Ha, Alex heeft het over zijn steunzolen, zag ik het toch goed eerder op de avond.
quote:Op zondag 3 april 2011 00:54 schreef rico80 het volgende:
Is t alweer maandag 12 uur? Lijkt wel een luchtalarm
Ken je die metale/plastic bloemetjes die bewegen als ze in de zon staan? Dan gaan de blaadjes schommelen, daar doet mij dat aan denken...quote:
een tuinhek in de wind..quote:Op zondag 3 april 2011 00:51 schreef Coos het volgende:
Laura heeft de motoriek van een ijzeren bintje
Toch niet op de mond! Want daar maakte Jo van de week al een probleem van, dat ze donderdag Sharon een kus op haar mond had gegeven en wat Dennis daarvan zou denken!quote:
Wil jij hem adopteren?quote:
de familie holtor lijkt ut wel hequote:Op zondag 3 april 2011 00:56 schreef Annelies-G het volgende:
Gooi muziek maar uit en laat de roddel en achterklap maar beginnen
Ja maar nu weet ze het. het is zondagquote:Op zondag 3 april 2011 00:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Toch niet op de mond! Want daar maakte Jo van de week al een probleem van, dat ze donderdag Sharon een kus op haar mond had gegeven en wat Dennis daarvan zou denken!
Omdat het onnatuurlijk voelt, dan blijf je er aan frutten.quote:Op zondag 3 april 2011 00:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Jo haar lippen heeft laten botoxen? Ik zie haar telkens haar lippen naar binnen zuigen..
Ah dus aafke was geheel van plasticquote:Op zondag 3 april 2011 00:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Omdat het onnatuurlijk voelt, dan blijf je er aan frutten.
Geloof me, ze gaat iedereen vanavond af.quote:
I kdenk dt ze zonder die neptieten en zonder die neplippen ook een hele mooie meid was/is.quote:Op zondag 3 april 2011 00:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Jo haar lippen heeft laten botoxen? Ik zie haar telkens haar lippen naar binnen zuigen..
Die gaat zo op haar plaat als ze "de waarheid" laten zien.quote:
Zal wel een gezicht vol piercings gehad hebben wat na-ettert .quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fakking off topic, I know, na de kreet "yo mama"(D.?) wilde ik dit even horen:
Niet ieders smaak, maar ik vind het geniaal
quote:Op zondag 3 april 2011 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fakking off topic, I know, na de kreet "yo mama"(D.?) wilde ik dit even horen:
Niet ieders smaak, maar ik vind het geniaal
nogalquote:Op zondag 3 april 2011 01:00 schreef Candyfreak het volgende:
Worden jullie ook misselijk als Laura en Alex zoenen?
Karim: ik heb je niet beoordeeld op je emotionaliteitquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:00 schreef Candyfreak het volgende:
Ik heb hier een teil naast me staan...quote:Op zondag 3 april 2011 01:00 schreef Candyfreak het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:00 schreef Candyfreak het volgende:
mijn scherm valt de hele tijd uit als dat gebeurdquote:Op zondag 3 april 2011 01:00 schreef Candyfreak het volgende:
Nee, ze weet dat ie genomineerd gaat worden, dus die is zich bij hem aan het indekken!quote:
Fluisteren in Maik zijn oor ( neus wil ook moeilijk he?quote:Op zondag 3 april 2011 01:00 schreef RobUITDordt het volgende:
"Joanna, je overtreed de regels" Wat deed ze dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |