quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:45 schreef mrien het volgende:
Zonnebril moet ik er ook nog 1 van bij hebben. Hij ligt standaard in de auto, die altijd met Sander mee is. Handig dus op de fiets
Leuke k_im!
of, oh huiver, bij je decoletaat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:12 schreef k_i_m het volgende:
Net zoals in je nek, van die witte gleuven.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:34 schreef trui het volgende:
waaah wat goed zeg diaan!!olé voor micky! wel jammer dat ie niet kan vertellen wat voor avonturen hij allemaal beleefd heeft...
YES! wat fijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lag al te slapen, maar kom nog even binnenvallen om te zeggen dat Micky weer terug is![]()
Hij is erg vermagerd, maar verder ziet hij er wel goed uit. Siep lijkt boos te zijn en wil nog niet veel van hem weten.
Typisch een vrouwenreactie.
Doe maarquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas.. en ben al weer een poosje thuisVolgende zal ik eerder brullen
Jaaaaaaquote:Op zondag 3 april 2011 08:53 schreef Muks het volgende:
Mogen ze van mij hier ook invoeren
Vind het zo'n smerig gezicht al die onderbroeken, ze kunnen soms amper lopen zo laag hangen die dingen en heb telkens de neiging om ze naar beneden te trekken
quote:Op zondag 3 april 2011 09:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
Jaaaaaa![]()
![]()
We gaan alles verbieden waar iemand zich aan kan storen![]()
![]()
Ook maar een verbod op lelijke mensen? Of op rode jassen? Kermits?
Kijk gewoon de andere kant op, het is niet dat je er zelf last van hebt ofzo..
Als Peace zo uit bed is, zal ik het eens gaan bekijken met hem. Gaat wat makkelijker.quote:Op zondag 3 april 2011 09:23 schreef Saffier het volgende:
Probeer of je kan controleren of hij niets aan zijn kaak heeft Diaan, misschien is die wat gekneusd (niet te zien natuurlijk) of een losse tand iets dergelijks, maar dan heb je de oorzaak van het niet harde brokjes eten achterhaald.
quote:Op zondag 3 april 2011 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als Peace zo uit bed is, zal ik het eens gaan bekijken met hem. Gaat wat makkelijker.
ET beetje overtrokken hé maar ja dat kan ik hier wel verwachtenquote:Op zondag 3 april 2011 09:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
Jaaaaaa![]()
![]()
We gaan alles verbieden waar iemand zich aan kan storen![]()
![]()
Ook maar een verbod op lelijke mensen? Of op rode jassen? Kermits?
Kijk gewoon de andere kant op, het is niet dat je er zelf last van hebt ofzo..
quote:Op zondag 3 april 2011 11:17 schreef mefke79 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Diaan! Wauw! Gaaf dat ie zomaar weer terug is. We hadden dat topic over em gewoon eerder dicht moeten gooien, dat was vast de clou.
Er is dan ook wel verschil tussen personeel, dat daar vrijwillig werkt, en een scholier die er wel moet zijn om zijn opleiding te voltooien (al dan niet op last van de schoolplicht, ik weet niet in welke doelgroep jij werkt, maar bij middelbare scholieren geldt die in elk geval). Ik vind het ook géén gezicht, maar me dunkt dat de wetgever wel grotere problemen heeft dan de kledingkeuze van de inwoners.quote:Op zondag 3 april 2011 11:30 schreef Muks het volgende:
[..]
ET beetje overtrokken hé maar ja dat kan ik hier wel verwachten![]()
ik werk helaas op een plek waar ik er dagelijks tegenaan kijk. En ik kan je zeggen dat dat wel meer dan eens hele smerige zooi oplevert. Dus dat jij eromheen kunt kijken, prima, maar bij mij zitten ze van 8-16 voor mijn neus.. Ik moet ook degelijk gekleed (ja een school regel) maar leerlingen blijkbaar niet... Die broeken zijn bovendien niet praktisch en over inkijk etc wil ik het al helemaal niet hebben
Maar goed ik ben weer lekker pleitos, ga lekker het bos inff frisse lucht snuiven
Ik had hier laatst een docent (stagebegeleider) in hele hippe G-star spijkerbroek + onderbroek boven de broek uit. Ik dacht nog even dat m'n stagiair een vriendje mee had genomen, tot ik zijn hoofd zag, dat was toch wel onmiskenbaar 'oude vent'quote:Op zondag 3 april 2011 11:48 schreef amaranta het volgende:
Ik zou het doen. Al het onderwijsgevend personeel voortaan in een te strakke spijkerbroek, met een uitstekende string. Een gepiercde vetrol.
Een te kort naveltruitje met een diepe V-hals. En dan bloedserieus lesgeven.
Het gaat goed. In ieder geval liggen de katten weer bij elkaar. Eten gaat ook wat beter.quote:Op zondag 3 april 2011 13:49 schreef draculettetje het volgende:
wat fijn diaan dat ie terug is! hoe gaat het nu?
en dames waar is de zon?
goede middag trouwens!
lol, ik heb er meer dan 10quote:Op zondag 3 april 2011 19:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat fijn dat Mickey weer thuis is Diaan
Ik vraag het nog maar een keer iemand die mary poppin zegels wil? Ik heb zeker 1 kaart vol
we hebben hem niet gewogen, maar hij voelt wel erg mager als je hem over de rug aait. En hij had een hangbuikje, die is helemaal weg. Er is wel iets veranderd, eerder was hij met eten een echte schrokop. Nu eet hij heel rustig als hij eet. Zn vacht glimt nog wel....quote:
Gaan we misschien nog wel doen inderdaad.quote:Op zondag 3 april 2011 21:18 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Zou je hem niet ff na laten kijken door de da Diaan, gewoon ff om te weten hoe hij er aan toe is?
Gewoon doen, misschien mankeert ie wel wat aan de bek wat je zo niet ziet.quote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gaan we misschien nog wel doen inderdaad.Vooralsnog lijkt hij gewoon gezond te zijn en niets te hebben.
Ow het is niet zo dat we ons zorgen maken hoor!! Volgens Peace eet hij ook wel de harde brokjes... en hij gedraagt zich verder ook gewoon normaal.quote:Op zondag 3 april 2011 23:48 schreef moussy het volgende:
[..]
Gewoon doen, misschien mankeert ie wel wat aan de bek wat je zo niet ziet.
[zeik] Ik begrijp het niet, eerst dikke stress dat ie weg is en dan nu afwachtend, terwijl hij aangeeft iets anders te doen/hebben dan voor hij weg was. Een kat met honger schrokt alsof zn leven er van af hangt, dus er is een kans dat hij wat mankeert [/zeik]
3 volwassenen?quote:Op maandag 4 april 2011 13:01 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja hij is groot maar dat moet ook wel. We wonen er straks met 3 kinderen en 3 volwassenen. Tis niet het huis aan het kanaal. Haha we konden ook deze en deze is zovel mooier. En ligt in een iets kindvriendelijke buurt. Had er een paar keer wakker van gelegen dat ik bang was dat in dat andere huis Leander me ervandoor zou gaan en dat ik hem in het kanaal zou vinden
Of als je dr zat bent, stuur je dr naar dr eigen hokquote:Op maandag 4 april 2011 14:11 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja we kunnen het heel goed met elkaar vinden. Anders had ik het ook niet aangedurfd.
En het scheeld dat ze een hele tuime zolder krijgt waar ze ook een zithoekje kan maken. Als het te druk word en ze wil even alleen dan kan dat ook gewoon.
quote:Op maandag 4 april 2011 14:11 schreef moussy het volgende:
Estrys, kom dr maar in!
Wel een tof huis zo aan de buitenkant Menicole!
Ja dat dacht ik ookquote:Op maandag 4 april 2011 14:11 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja we kunnen het heel goed met elkaar vinden. Anders had ik het ook niet aangedurfd.
En het scheeld dat ze een hele tuime zolder krijgt waar ze ook een zithoekje kan maken. Als het te druk word en ze wil even alleen dan kan dat ook gewoon.
Pff dat klinkt echt als niet fijn... maar idd je kunt vooralsnog niet meer dan afwachten. Hopelijk valt het mee!!quote:Op maandag 4 april 2011 16:00 schreef Books het volgende:
Nou ik zie er nu al als een berg tegenop want (ik ben niet snel bangig of iets) maar laseren is meteen afgeschreven want het is geen rechte ader maar een soort berglandschap zeg maar en strippen kan niet met de eds dus blijft eigenlijk inspuiten zonder verdoving over en inderdaad eerst een week dag en nacht zo'n kous en dan nog vijf weken overdag. Lollig hoor!
Maar goed ik wacht het maar af.
Ik zie m'n moeder vrijdag weer dus dan kan ik wel vragen wat ze nu precies hebben gedaan. Maar voor zover ik weet zijn er meerdere methodes om spataderen te behandelen. Het is volgens mij afhankelijk van de hoeveelheid spataderen en hoe groot ze zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 20:04 schreef Books het volgende:
Jambo kijk daar word ik al een stuk vrolijker van. Dat is tenminste te doen... Ik kan niet anders doen dan afwachten dus het kan mij niet snel genoeg 13 mei zijn.
Lees je in op tros radar staan genoeg slechte maar ook goede tussen.quote:Op maandag 4 april 2011 13:01 schreef Deepfreeze het volgende:
Heeft iemand hier toevallig ervaring met duitse kozijnbedrijven? We willen een nieuwe schuifpui, en duitsland schijnt goed en goedkoop te zijn. Maar moet ik nog ergens op letten?
Ik weet het niet, ik denk het wel... ze had niet eens door dat ze tegen ons aangereden was. het was op een parkeerplaats en ik liep al een stuk verder.. Peace stond al naast de auto. Ze stond niet eens recht voor onze auto maar schuin voor ons en reed achteruit. Het was een Turkse vrouw en moest haar man bellen... en die wilde niet dat we het lieten taxeren en ging een beetje moeilijk doen.. hij had een autobedrijf en kon het wel doen en als we dat niet deden kon het wel eens omgedraaid wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Je denkt dat ze anders weggereden was Diaan?!want dat is ook niet zachtjes gegaan dan, als je 350 euro schade hebt.
Ja, dat was inderdaad een gelukje. Ja, triest vind ik dat eigenlijk. Ongeluk = betalen vind ik. En daar heb je een verzekering voor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, nou gelukje dan dat jullie het zagen. Tja, en no claim hè.
Gescheiden, dochter was toegewezen aan de vader. Een vader met zo'n verleden dus. Hij heefte r zelfs 2 jaar voor gezeten en toch krijgt hij een kind toegewezen. Hoe belachelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ranzig he! Echt, ik kan niet anders denken dan 'wat een gore klootzak'! Echt...![]()
Is er ergens in het verhaal ook nog sprake van een moeder van het meisje? Heeft die dan ook niks in de gaten gehad? Ik weet dat forse vrouwen een zwangerschap kunnen verbergen, maar zo'n jong klein meisjeslichaam... dat zou toch op moeten vallen?
Echt, ik vind het zo erg... voor dat meisje, en voor die baby... Pfff... wat een hel leef je dan in zeg...
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gescheiden, dochter was toegewezen aan de vader. Een vader met zo'n verleden dus. Hij heefte r zelfs 2 jaar voor gezeten en toch krijgt hij een kind toegewezen. Hoe belachelijk.
Nee, in het geval van een minderjarige moeder wordt er altijd een voogd voor de baby aangewezen. En voor zover ik de berichtgeving heb gevolgd stampt jeugdzorg er behoorlijk op dat ze haar leven weer moet oppakken, en naar school gaan enz... Daarmee zullen ze vast niet bedoelen dat ze actief onderdeel blijft uitmaken van het leven van haar kind.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
Wat ik me dan weer afvraag is of dit meisje zelf haar dochter / halfzusje op gaat voeden of dat deze wordt afgestaan voor adoptie. Mag je als 12 jarige al zo een verantwoordelijkheid dragen?
Die heb ik van de week nog zitten kijken, bij Uitzendinggemist. Was NRCV Document.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik heb laatst een documentaire gezien over kinderrechters en dat waren dan voornamelijk jeugdige crimineeltjes die werden getoont maar ook een rechter die 2 zusjes, die verwaarloosd werden door een geestelijk zieke moeder, op hun eigen verzoek uit huis liet plaatsen. Ik denk dat het een rechter ook zwaar zal vallen hier over te moeten oordelen. Maar die pedo mogen ze van mij publiekelijk stenigen.
Volgens mij is haar biologische moeder overleden. Haar vader was opnieuw getrouwd en die vrouw (haar stiefmoeder dus) is naar het buitenland vertrokken. Die mevrouw was alleen maar haar stiefmoeder, waardoor ze automatisch bij haar vader bleef wonen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Je vraagt je af wat die moeder dan in vredesnaam op d'r kerfstok had!
Nou ja goed, het is hoe dan ook vreselijk triest...
Ah ja... dat verklaart het dan idd...quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:09 schreef Mula het volgende:
[..]
Volgens mij is haar biologische moeder overleden. Haar vader was opnieuw getrouwd en die vrouw (haar stiefmoeder dus) is naar het buitenland vertrokken. Die mevrouw was alleen maar haar stiefmoeder, waardoor ze automatisch bij haar vader bleef wonen.
Ow wat verschrikkelijk zeg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:19 schreef Muks het volgende:
Bah.. lees net de krant online uit de regio waar ik vandaan kom. Jongentje van vier plotseling overleden
Er zijn ook succesverhalen hoor! 1 bezichtiging gehad (en 1 kijker op de openhuizendag) en gelijk verkocht, niet heel snel maar wel binnen 5 maanden..!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:39 schreef debuurvrouw het volgende:
hopelijk de laatste keer Mrien. Ik speel steeds met de gedachte naar de stad te verhuizen, maar als ik al die ellende hoor om je huis te verkopen denk ik laat maar.
tja soms hebben mensen emotiesquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:16 schreef moussy het volgende:
Ik vrees dat ik een hork ben, iedere dag gaan er kindjes ver van mijn bed dood..
Da's een dorp toch?quote:
dat stond er eerder ook niet, dit vind ik ook wel wat anders.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:32 schreef Muks het volgende:
[..]
tja soms hebben mensen emoties......ik wel gelukkig en dit knulletje zijn moeder ken ik dus ver van mijn bed is het helaas niet
U riep om een succesverhaal?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:17 schreef Raissa het volgende:
[..]
Er zijn ook succesverhalen hoor! 1 bezichtiging gehad (en 1 kijker op de openhuizendag) en gelijk verkocht, niet heel snel maar wel binnen 5 maanden..!
Dat zou heel goed kunnen, volgende week komen ze van de gemeente kijken, want deze delen we met de buren en wij deze graag willen laten verwijderen.quote:
Ik zat me ook al af te vragen hoe het met zijn verstandelijke vermogens was...quote:Op donderdag 7 april 2011 13:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Ergens snap ik nog dat je een geboortekaartje wilt sturen. Gewoon om maar iets positiefs te maken uit iets wanhopigs. Maar dat was vóórdat bekend was dat hij zelf de vader is.
Die man mag wel eens gezien worden door een goede psychiater.
Ik vrees dat ie het evengoed al zwaar heeft, of hij moet in alle beperkingen zitten (wat wel zo zal zijn, voor iig zn eigen veiligheid)quote:Op donderdag 7 april 2011 19:15 schreef Muks het volgende:
t is denk ik maar goed dat de man achter de tralies zit....anders hing ie allang aan een boom ergens schat ik zo in.
wat zij zegtquote:
dat vind ik geen vergelijk. Ik heb zomaar het idee dat dit soort mensen niet zo geboren zijn. Of dat de maatschappij eerder had moeten ingrijpen. We kunnen niet jaren wegkijken en dan ook in de gevangenis maar wegkijken. Ik vind dat iedereen, ongeacht wat ie gedaan heeft, recht heeft op een gewone rechtsgang en daarna straf uitzitten. Vermoord worden is ook nog de easy way out imho.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:04 schreef mefke79 het volgende:
debuurvrouw, ik bedoel dus na veroordeling door een rechter...hij zal onder een valse naam oid naar de gevangenis moeten want als ze er daar ooit achterkomen wat ie geflikt heeft dan is ie ook nog niet jarig. Officieel is dat natuurlijk ook een vorm van 'eigen rechter' spelen, maar met deze vorm heb ik dan even wat minder moeite. Hetzelfde geldt eigenlijk voor die zedenverdachte in Amsterdam. Ja, die mensen zijn ziek, dat is waar. Maar in dit soort gevallen heb ik er heel veel moeite mee dat zo iemand meer kost per levensjaar dan de gemiddelde gehandicaptie krijgt om van te leven.
Ja weet ik veel. Kleine steentjes/bolletjes/gepatenteerde Xco massa/whatever. Ze kunnen niet open, dus ik heb het nog nooit verder kunnen onderzoeken.quote:
Mojito's niet denk ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
helpt dat nou heel erg tegen vleermuismouwen?
zware dingen tillen. móet helpen. toch??quote:
Veel mojito's drinken zou de oplossing kunnen zijn. Wie gaat het proberen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zware dingen tillen. móet helpen. toch??
Geen idee. Naar de sportschool gaan voor specifieke lessen is erg moeilijk met ons huiselijk schema (ik probeer ook al 3 weken naar de kapper te gaan) dus dan zou het echt nét op de goede tijd gegeven moeten worden. Alhoewel ik me afvraag of het niet zonde van het geld is of ik na 3 keer nog wel ga....quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja K_i_m. Is Zumba niks voor jou? ik vind dat altijd erg prettig!
oh heet dat zo tegenwoordig?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh Mojito! Likt lippen nog eens af!
De kant-en-klare mix van bacardi is met ern shot lime en wat munt zooooo lekker!
*slok*
Zo, en nu ga ik F. Weer eens afmaken met Carcassonne!
wat leuk!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb zoiets leuks gekocht.
[ afbeelding ]
slaap zacht kaartspelletje 'bisous dodo'
Dit schattige kaartspelletje is speciaal ontworpen voor kleine kinderen. Het wordt vast snel een vast ritueel voor het slapen gaan. Zoek het kussen, het laken en het zachte dekentje, krijg een heleboel kusjes, en .... slaap zacht! Geschikt voor 2 spelers van 3 tot 6 jaar.
In het doosje zit dus een "echt" matrasje. Je kan kiezen tussen een jongens of een meisjespopje en die leg je erin met de ogen open. Als je de 3 kaartjes hebt gevonden kan je het poppetje omdraaien en dan zijn de oogjes dicht.
Maar het liedjes zingen en kietelen deed het hem hier. De kusjes waren een stuk minder interessant.
Eh, nee. Maar het is wel leuke quality time met je kindquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat leuk!
werkt het? vooralsnog dan.
Ik heb net gelezen dat je van een hoge stofwisseling eerder doodgaat. Laat dat sporten dus maar zitten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:10 schreef huuphuup het volgende:
oeh ik lees op het goeie moment bij![]()
sporten...ja. graag! ik ben vet
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Eh, nee. Maar het is wel leuke quality time met je kind.
Een nieuwe!? Shoot! Verdulleme!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:46 schreef huuphuup het volgende:
oh ja gister was er weer een nieuwe midsommer murders<3 ik hou van die heerlijke voorspelbaarheid
schattig dorpje, er is een happening, iemand gaat dood, barnaby dr bij, er gaan nog 6 mensen dood, maar hij lost het op en gaat weer gezellig terug naar zn vrouw. Eind goed al goed, Barnaby saves the day
![]()
Buuv leest liever het boek.quote:
nou in geval van sommige films is dat maar beter jaquote:
ja. Van die deprigloomy engachtige zéker. Ik ben meer van de heppiedepeppie meisjesboeketreeksfilmeindgoedalgoedkindagal. en die kijk ik dan ook wel. en hier en daar een Blockbuster.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:49 schreef Incantrix het volgende:
Oh, muppet! coraline is de bom!Ik stuur altijd hele mails naar mijn lief met lijstjes van wat er allemaal op de pc moet, en dan kijken we één film per maand ofzo
En series!
Buuv, zonde van je tijd?
http://www.imdb.com/chart/topquote:
Die heb ik dan weer wel gezien!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:56 schreef Incantrix het volgende:
Ik lees ook liever het boekMaar ik vind een film zéker niet zonde van mijn tijd
![]()
En qua depri meuk enzo.. Moah, de aziatische horror gaat er niet meer zo heel hard doorheen hier en als het de potentie tot tranen heeft wil ik eigenlijk bij voorbaat al niet meer, ik hou ook van blije stuiterfilmsHeb je toevallig How to train a Dragon al gezien? Die's CUTE! Ik wil ook een draak
Wow, ik heb er al best veel gezien. Ga ik eens bestuderen. Dankjewelquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/chart/top
tadaaam(niet per se zonder boek maar blijkbaar wel must-see's)
hoop oude films erbij zeg. Eigenlijk wel leuk om ze gewoon allemaal een keer te kijkenals projectje ofzo.
Werkt dat ook bij kinderen met een attentiespanne van twee minuten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:48 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind Films zo heel zonde van mijn tijd.
K_im, Jumbolino is wel leuk met klein(ik heb nog één. hebben?). En we hadden eerder verstoppertje, dat vonden ze ook leuk toen ze klein waren.
Oh, echt, die ene, Toothless, die lijkt zó op mijn kat Maxquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer wel gezien!
En boeken lezen kom ik niet meer aan toe. Komt wel weer als de meisjes iets groter zijn denk ik, hoop ik. Ik las altijd graag, maar heb neem er nu de rust niet voor.
met de kindjes ja. zoooo leuk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:56 schreef Incantrix het volgende:
Ik lees ook liever het boekMaar ik vind een film zéker niet zonde van mijn tijd
![]()
En qua depri meuk enzo.. Moah, de aziatische horror gaat er niet meer zo heel hard doorheen hier en als het de potentie tot tranen heeft wil ik eigenlijk bij voorbaat al niet meer, ik hou ook van blije stuiterfilmsHeb je toevallig How to train a Dragon al gezien? Die's CUTE! Ik wil ook een draak
die van mij zijn zonder concentratie. nog steeds.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Werkt dat ook bij kinderen met een attentiespanne van twee minuten?.
Ohja! En Hop! Die moet ik ook zien. Gewoon, omdat de teaser met een konijn dat Blur speelt is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
met de kindjes ja. zoooo leuk.en ik wil nu Gnomeo en Julliet zien. wij zijn nu in een fase waarin mijn zoon naar de bioscoop is geweest en wij de film niet gezien hebben. Dat was voor het eerst.
verrek inderdaad!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:16 schreef snoopy het volgende:
En toch mis ik ET op die lijst of kijk ik gewoon scheel
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:17 schreef Incantrix het volgende:
Komt door de telefoonrekening in de sequel.
ohja mn moeder snurkte er zelfs altijd bijquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:52 schreef trui het volgende:
ik val ook vaak in slaap tijdens films draculettetje. erg he! zelfs (of juist) in de bioscoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |