quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:45 schreef mrien het volgende:
Zonnebril moet ik er ook nog 1 van bij hebben. Hij ligt standaard in de auto, die altijd met Sander mee is. Handig dus op de fiets
Leuke k_im!
of, oh huiver, bij je decoletaat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:12 schreef k_i_m het volgende:
Net zoals in je nek, van die witte gleuven.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:34 schreef trui het volgende:
waaah wat goed zeg diaan!!olé voor micky! wel jammer dat ie niet kan vertellen wat voor avonturen hij allemaal beleefd heeft...
YES! wat fijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lag al te slapen, maar kom nog even binnenvallen om te zeggen dat Micky weer terug is![]()
Hij is erg vermagerd, maar verder ziet hij er wel goed uit. Siep lijkt boos te zijn en wil nog niet veel van hem weten.
Typisch een vrouwenreactie.
Doe maarquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas.. en ben al weer een poosje thuisVolgende zal ik eerder brullen
Jaaaaaaquote:Op zondag 3 april 2011 08:53 schreef Muks het volgende:
Mogen ze van mij hier ook invoeren
Vind het zo'n smerig gezicht al die onderbroeken, ze kunnen soms amper lopen zo laag hangen die dingen en heb telkens de neiging om ze naar beneden te trekken
quote:Op zondag 3 april 2011 09:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
Jaaaaaa![]()
![]()
We gaan alles verbieden waar iemand zich aan kan storen![]()
![]()
Ook maar een verbod op lelijke mensen? Of op rode jassen? Kermits?
Kijk gewoon de andere kant op, het is niet dat je er zelf last van hebt ofzo..
Als Peace zo uit bed is, zal ik het eens gaan bekijken met hem. Gaat wat makkelijker.quote:Op zondag 3 april 2011 09:23 schreef Saffier het volgende:
Probeer of je kan controleren of hij niets aan zijn kaak heeft Diaan, misschien is die wat gekneusd (niet te zien natuurlijk) of een losse tand iets dergelijks, maar dan heb je de oorzaak van het niet harde brokjes eten achterhaald.
quote:Op zondag 3 april 2011 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als Peace zo uit bed is, zal ik het eens gaan bekijken met hem. Gaat wat makkelijker.
ET beetje overtrokken hé maar ja dat kan ik hier wel verwachtenquote:Op zondag 3 april 2011 09:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
Jaaaaaa![]()
![]()
We gaan alles verbieden waar iemand zich aan kan storen![]()
![]()
Ook maar een verbod op lelijke mensen? Of op rode jassen? Kermits?
Kijk gewoon de andere kant op, het is niet dat je er zelf last van hebt ofzo..
quote:Op zondag 3 april 2011 11:17 schreef mefke79 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Diaan! Wauw! Gaaf dat ie zomaar weer terug is. We hadden dat topic over em gewoon eerder dicht moeten gooien, dat was vast de clou.
Er is dan ook wel verschil tussen personeel, dat daar vrijwillig werkt, en een scholier die er wel moet zijn om zijn opleiding te voltooien (al dan niet op last van de schoolplicht, ik weet niet in welke doelgroep jij werkt, maar bij middelbare scholieren geldt die in elk geval). Ik vind het ook géén gezicht, maar me dunkt dat de wetgever wel grotere problemen heeft dan de kledingkeuze van de inwoners.quote:Op zondag 3 april 2011 11:30 schreef Muks het volgende:
[..]
ET beetje overtrokken hé maar ja dat kan ik hier wel verwachten![]()
ik werk helaas op een plek waar ik er dagelijks tegenaan kijk. En ik kan je zeggen dat dat wel meer dan eens hele smerige zooi oplevert. Dus dat jij eromheen kunt kijken, prima, maar bij mij zitten ze van 8-16 voor mijn neus.. Ik moet ook degelijk gekleed (ja een school regel) maar leerlingen blijkbaar niet... Die broeken zijn bovendien niet praktisch en over inkijk etc wil ik het al helemaal niet hebben
Maar goed ik ben weer lekker pleitos, ga lekker het bos inff frisse lucht snuiven
Ik had hier laatst een docent (stagebegeleider) in hele hippe G-star spijkerbroek + onderbroek boven de broek uit. Ik dacht nog even dat m'n stagiair een vriendje mee had genomen, tot ik zijn hoofd zag, dat was toch wel onmiskenbaar 'oude vent'quote:Op zondag 3 april 2011 11:48 schreef amaranta het volgende:
Ik zou het doen. Al het onderwijsgevend personeel voortaan in een te strakke spijkerbroek, met een uitstekende string. Een gepiercde vetrol.
Een te kort naveltruitje met een diepe V-hals. En dan bloedserieus lesgeven.
Het gaat goed. In ieder geval liggen de katten weer bij elkaar. Eten gaat ook wat beter.quote:Op zondag 3 april 2011 13:49 schreef draculettetje het volgende:
wat fijn diaan dat ie terug is! hoe gaat het nu?
en dames waar is de zon?
goede middag trouwens!
lol, ik heb er meer dan 10quote:Op zondag 3 april 2011 19:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat fijn dat Mickey weer thuis is Diaan
Ik vraag het nog maar een keer iemand die mary poppin zegels wil? Ik heb zeker 1 kaart vol
we hebben hem niet gewogen, maar hij voelt wel erg mager als je hem over de rug aait. En hij had een hangbuikje, die is helemaal weg. Er is wel iets veranderd, eerder was hij met eten een echte schrokop. Nu eet hij heel rustig als hij eet. Zn vacht glimt nog wel....quote:
Gaan we misschien nog wel doen inderdaad.quote:Op zondag 3 april 2011 21:18 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Zou je hem niet ff na laten kijken door de da Diaan, gewoon ff om te weten hoe hij er aan toe is?
Gewoon doen, misschien mankeert ie wel wat aan de bek wat je zo niet ziet.quote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gaan we misschien nog wel doen inderdaad.Vooralsnog lijkt hij gewoon gezond te zijn en niets te hebben.
Ow het is niet zo dat we ons zorgen maken hoor!! Volgens Peace eet hij ook wel de harde brokjes... en hij gedraagt zich verder ook gewoon normaal.quote:Op zondag 3 april 2011 23:48 schreef moussy het volgende:
[..]
Gewoon doen, misschien mankeert ie wel wat aan de bek wat je zo niet ziet.
[zeik] Ik begrijp het niet, eerst dikke stress dat ie weg is en dan nu afwachtend, terwijl hij aangeeft iets anders te doen/hebben dan voor hij weg was. Een kat met honger schrokt alsof zn leven er van af hangt, dus er is een kans dat hij wat mankeert [/zeik]
3 volwassenen?quote:Op maandag 4 april 2011 13:01 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja hij is groot maar dat moet ook wel. We wonen er straks met 3 kinderen en 3 volwassenen. Tis niet het huis aan het kanaal. Haha we konden ook deze en deze is zovel mooier. En ligt in een iets kindvriendelijke buurt. Had er een paar keer wakker van gelegen dat ik bang was dat in dat andere huis Leander me ervandoor zou gaan en dat ik hem in het kanaal zou vinden
Of als je dr zat bent, stuur je dr naar dr eigen hokquote:Op maandag 4 april 2011 14:11 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja we kunnen het heel goed met elkaar vinden. Anders had ik het ook niet aangedurfd.
En het scheeld dat ze een hele tuime zolder krijgt waar ze ook een zithoekje kan maken. Als het te druk word en ze wil even alleen dan kan dat ook gewoon.
quote:Op maandag 4 april 2011 14:11 schreef moussy het volgende:
Estrys, kom dr maar in!
Wel een tof huis zo aan de buitenkant Menicole!
Ja dat dacht ik ookquote:Op maandag 4 april 2011 14:11 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja we kunnen het heel goed met elkaar vinden. Anders had ik het ook niet aangedurfd.
En het scheeld dat ze een hele tuime zolder krijgt waar ze ook een zithoekje kan maken. Als het te druk word en ze wil even alleen dan kan dat ook gewoon.
Pff dat klinkt echt als niet fijn... maar idd je kunt vooralsnog niet meer dan afwachten. Hopelijk valt het mee!!quote:Op maandag 4 april 2011 16:00 schreef Books het volgende:
Nou ik zie er nu al als een berg tegenop want (ik ben niet snel bangig of iets) maar laseren is meteen afgeschreven want het is geen rechte ader maar een soort berglandschap zeg maar en strippen kan niet met de eds dus blijft eigenlijk inspuiten zonder verdoving over en inderdaad eerst een week dag en nacht zo'n kous en dan nog vijf weken overdag. Lollig hoor!
Maar goed ik wacht het maar af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |