Ik ben er ook zoeenquote:
Mart Smeets, Mart Smeets, Mart Smeets, Mart Smeets, Mart Smeets, Mart Smeets, Mart Smeets, Mart Smeets, Mart Smeets, Mart Smeets, Mart Smeets, Mart Smeets, Mart Smeets, Mart Smeets, Mart Smeets, Mart Smeets, Mart Smeets, Mart Smeets, Mart Smeets, Mart Smeets, Mart Smeets, Mart Smeets, Mart Smeets, Mart Smeets, Mart Smeets, Mart Smeets, Mart Smeets, Mart Smeets, Mart Smeets.quote:
Zeer slecht plan.quote:Op zondag 3 april 2011 12:53 schreef Tem het volgende:
De wereld op z'n kop. Mient Jan Faber die de rebellen wil bewapenen.
Valt wel mee. Hij was ook voor de Westerse agressie tegen Irak en volgens mij ook voor de Kosovo-oorlog.quote:Op zondag 3 april 2011 12:53 schreef Tem het volgende:
De wereld op z'n kop. Mient Jan Faber die de rebellen wil bewapenen.
http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-12950258quote:Sheen opened with a monologue saying: "I am finally here to identify and train the Vatican assassin locked inside each and every one of you."
After talking about his "napalm dripping brain" and describing himself as "a giant and leaky bag of mayhem", he added: "Is anybody else as confused by this as I am?"
Lekkere vredesactivist.quote:Op zondag 3 april 2011 12:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hij was ook voor de Westerse agressie tegen Irak en volgens mij ook voor de Kosovo-oorlog.
Tsja. Hij doet het met het idee dat het de levens van de bevolking uiteindelijk zal verbeteren. Heel neocon allemaal.quote:
Goede man.quote:Op zondag 3 april 2011 12:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tsja. Hij doet het met het idee dat het de levens van de bevolking uiteindelijk zal verbeteren. Heel neocon allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |