quote:
tl;drquote:Op zondag 3 april 2011 23:16 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
"Gewoon Doen", http://www.scp.nl/dsresource?objectid=20597&type=org. Gaat ook over de acceptatie van homo's in de sport, bank- en verzekeringssector en het leger. En het is leuk om te lezen.
Hi, een heel interessant topic wat je hebt aangemaakt.quote:Hi,
Ik heb me vandaag aangemeld hier bij FOK,
in eerste instantie een leuk en interessant forum.
Totdat mij opviel hoeveel mensen hier homofoob zijn, homo's vies vinden en sommige zelfs homo's het liefste dood wenste.. Hier ben ik best wel van geschrokken!
Ik vraag mij af hoe dit komt? Door geloof? Onwetendheid? Bang?
Interessant, bedankt!quote:Op zondag 3 april 2011 23:16 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
"Gewoon Doen", http://www.scp.nl/dsresource?objectid=20597&type=org. Gaat ook over de acceptatie van homo's in de sport, bank- en verzekeringssector en het leger. En het is leuk om te lezen.
Een hetero man kan zich prima verplaatsen in ieder van de zoenende vrouwen, met een gevoel van opwinding.quote:Op zondag 3 april 2011 23:26 schreef gastwatdefok het volgende:
daar word ik trouwens zo schijt ziek van, als mannen 2 vrouwen zien zoenen zitten ze keihard te fappen, en als 2 mannen het doen komt het te dichtbij voor hun ofzo?
kan iemand die hetero is dit mij alsjeblieft uitleggen?
En/of.... Ik benoemde gewoon wat voor mij een fatsoenlijke discussie is.quote:
Mss dat dat meer in ONZ en KLB is? Of de frontpage? Mij is het ook nooit zo opgevallen. Ik kom dan sowieso niet echt in die fora, maar kan ook zijn dat het wordt weggemod.quote:Sorry, dat weiger ik toch te geloven. Loop hier best wel een paar jaartjes rond. Homohaat zie ik niet.
Toon het maar aan. Zou het wel kwalijk vinden trouwens.
Ik vind het wel meevallen, zeker niet meer dan IRL en dan zijn veel mensen op Fok! anoniem.quote:Op maandag 4 april 2011 03:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mss dat dat meer in ONZ en KLB is? Of de frontpage? Mij is het ook nooit zo opgevallen. Ik kom dan sowieso niet echt in die fora, maar kan ook zijn dat het wordt weggemod.
Juist van echte homohaat trek ik me wat aan, die kutgrappen in ONZ doen mij echt niks.quote:Op maandag 4 april 2011 14:48 schreef welkominspace het volgende:
Maar al die vage homo-bash opmerkingen kun je toch zeker niet serieus nemen?![]()
snap best dat er mensen zijn die er een beetje ongemakkelijk van worden,net als sommige mensen met het ziekenhuis of de tandarts hebben.
Maar echte homohaat trek je je toch niks van aan?
Ik vind dit geen redelijke discussie als iemand zegt dat homoseksuelen geen directeur zouden kunnen zijn van een bedrijf.quote:Op maandag 4 april 2011 01:15 schreef gastwatdefok het volgende:
wat ik tot nu toe heb gezien, vind ik een redelijke discussie, er wordt niet gescholden, naamverwijzingen, en er worden meningen gedeeld en argumenten gegeven, die dan weer bekritiseerd worden, oftewel een normale discussie.
dus ga niet zeggen dat dit geen fatsoenlijke discussie is, want die kan ik je zo laten zien hoor
( en ja ik probeer hier slim te lijken, maar mijn grammatica laat nogal te wensen over soms)
waarschijnlijk worden de mensen die dit soort meningen hebben, ook nooit in hoge functies gezetquote:Op maandag 4 april 2011 16:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind dit geen redelijke discussie als iemand zegt dat homoseksuelen geen directeur zouden kunnen zijn van een bedrijf.
Maak je maar geen illusies hoor. Kun je nog wat anders (bv. inhoudelijke discussie voeren) in plaats van te trollen en zielige verhaaltjes op te hangen?quote:Op zondag 3 april 2011 15:13 schreef sararaats het volgende:
Volgens mij is Halcon zo'n homofoob met een roze kantje.
Ik weet wat het is om gediscrimineerd te worden. Ik ben verschillende keren in elkaar gemept door homofobe medescholieren.
Ik ben lesbisch en ben er trots op.
Je bent wel aan het trollen en daarnaast hang je (irrelevante) zielige verhaaltjes op.quote:Op maandag 4 april 2011 17:32 schreef sararaats het volgende:
Pardon? Ik troll niet. Ik zeg mijn mening.
Als het gaat om op inhoudelijke en relevante wijze bijdragen een de discussie leg je het af tegen een kind van 6 jaar oud.quote:Op maandag 4 april 2011 17:47 schreef sararaats het volgende:
Ik snap dat je een probleem hebt met mij maar ik ben veel ouder dan jou.
Je hoeft met zo iemand ook helemaal geen discussie te voeren, het is niet de moeite waard om op zo iemand te reageren.quote:Op maandag 4 april 2011 16:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind dit geen redelijke discussie als iemand zegt dat homoseksuelen geen directeur zouden kunnen zijn van een bedrijf.
Zielige verhaaltjes? Jammer dat ze die moet ophangen, zou eigenlijk anders moeten zijn he.quote:Op maandag 4 april 2011 17:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maak je maar geen illusies hoor. Kun je nog wat anders (bv. inhoudelijke discussie voeren) in plaats van te trollen en zielige verhaaltjes op te hangen?
Daar valt bij voorbaat al niets tegen in te brengen omdat het zo absurd is.quote:Op maandag 4 april 2011 16:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |