Je snapt het niet?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajacieden willen liever Twente kampioen dan Ajax
Nee hoor, het gaat 'm puur om dat ik dat walgelijke PSV niks gunquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Twente kan blijkbaar alleen met penalties winnen...
het is Vind jij, zonder T.quote:
Jij vindt, maar vind jij?quote:
KNEUSquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:12 schreef 3M1N3M het volgende:
Maar wtf,we hebben het over voetbal dus NEVER MIND
NEE MAN KNEUSquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:12 schreef 3M1N3M het volgende:
Maar wtf,we hebben het over voetbal dus NEVER MIND
En zonder spelfouten in het woord dat je probeert te verbeteren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:13 schreef Elusive het volgende:
[..]
[..]
als je het nodig vindt om te mierenneuken formuleer dan ook een fatsoenlijke zin
vinD jij, je zegt toch ook niet loopT of doeT jij?quote:
Nee, gebiedende wijs is alleen stam!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:15 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Het is Soepzak met dt!
Oh dus geen soepzakt? Je weet toch dat Soepzak zich niks laat gebieden, hij is Hongarije's nummer 1, 2 en 3quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:15 schreef Kremers het volgende:
[..]
Nee, gebiedende wijs is alleen stam!
Leuk zeg, een taaloorlog in een VBL topic
Wat is dit voor puberaal geblaat?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:16 schreef 3M1N3M het volgende:
Het is je favoriete oostblok boy,headbanger breng je bitch niet in de buurt van boy ik bang haar!
Mister Polskaaaaa!!!
Ja ik vermaak me kostelijk. Niet echt een goede wedstrijd maar wel boeiend.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:17 schreef TheDutchguy het volgende:
Is het een leuke wedstrijd? Net terug van werk
Even geduld, zal zometeen een halve kilo hoop deponeren.quote:
Het is zeker vermakelijk ja.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:17 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ja ik vermaak me kostelijk. Niet echt een goede wedstrijd maar wel boeiend.
Op z'n PSVs bedoel jequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
1-1 laatste 10 minuten op z'n Twents dan maar?
Dat is op z'n PSVsquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
In de laatste minuut scoren bedoelt hij.
Is dat de laatste speeldag?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:22 schreef Plasterk het volgende:
Twente in de Arena kampioen. Hoe mooi zou dat zijn
Heerlijk, zo'n speler maakt de wedstrijd alleen maar leuker.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is die Ruiz toch een goede baller.²
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
In de laatste minuut scoren bedoelt hij.
Twente het kampioenschap verliezen in de arena zou ook mooi zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:22 schreef Plasterk het volgende:
Twente in de Arena kampioen. Hoe mooi zou dat zijn
Jammer dat veel goede voetballers van die Schwalbekoningen zijn..quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:22 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n speler maakt de wedstrijd alleen maar leuker.
Zeker, voor spelers als hij en Chadli kijk je naar voetbal.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:22 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n speler maakt de wedstrijd alleen maar leuker.
Op z'n PSV's is dit seizoen aanvallend de nul houden in toppersquote:
iddquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:23 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Op z'n PSV's is dit seizoen aanvallend de nul houden in toppers
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ja goede technische speler die Ruiz. Maar goed aan Twente is dat het zelfs zonder Ruiz zo goed gepresteerd heeft. Twente is het nieuwe Feyenoord.
Eens, echter misschien ook een vorm van zelfbescherming gezien het aantal schoppen wat dit type voetballers krijgt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:23 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Jammer dat veel goede voetballers van die Schwalbekoningen zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Hier draaft hij even door als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Janssen beste speler van de Eredivisie, zonder twijfel"
Het is geen Marokkaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hier draaft hij even door als je het mij vraagt.²
Verdikkie BSB, ben het alweer met je eens. Eerder beste teamspeler, individueel zijn er vele betere te noemen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Én voor PSV.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Kut, nu is het seizoen voor Ajax voorbij
Als jullie laatste wedstrijd even winnen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Beter dan El Ham en Chadli in ieder gevalquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
beeldmateriaal?!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:29 schreef Jojoortje het volgende:
WAT een goal, echt unbelievableKwam een beetje klaar.
Asjeblieft, oale wief, hoalum stieffffquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:28 schreef TheDutchguy het volgende:
Wat zeggen de supporters nadat de omroeper zegt: Dank jullie wel. ?
Zo'n zachte rilling in je onderbuik?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:29 schreef Jojoortje het volgende:
WAT een goal, echt unbelievableKwam een beetje klaar.
Voor een gelijk spel gaan natuurlijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als jullie laatste wedstrijd even winnen...
Nog niet manquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Asjeblieft, oale wief, hoalum stieffff
We moeten nog tegen Twente?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Een El Hamdaoui in vorm lacht Jansen keihard uit in zijn iele gezichtje. Dat weet jij ook.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beter dan El Ham en Chadli in ieder geval
Neequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een El Hamdaoui in vorm lacht Jansen keihard uit in zijn iele gezichtje. Dat weet jij ook.²
Alleen vergeet je PSV nog...quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nouja, als Ajax nu alles wint. Twente verliest bij Ado en bij Ajax. Het kan nog!
Twente hoeft één keer gelijk te spelen en te verliezen van Ajax toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nouja, als Ajax nu alles wint. Twente verliest bij Ado en bij Ajax. Het kan nog!
Morgen als Ajax thuis verliest van Heraclesquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
neem je rotzooi mee?quote:
Verliezen tegen Heerenveen en Groningen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die spelen 1x gelijk en verliezen 1x tegen Heerenveen en Groningen
Oh ja, klopt. Dan staan we gelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Twente hoeft één keer gelijk te spelen en te verliezen van Ajax toch?
Ik gun ze het allebei niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik gun het Twente trouwens meer dan PSV.²
Je gunt het Willem II? Draai ik speciaal voor jou de TV en PC om.quote:
Leonardo is wel een mongool voor de rest.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:33 schreef Stofje het volgende:
NAC staat ook voor, Leonardo. Ik gun het NAC wel.
Twente moet nog naar Den Haag en Amsterdam...quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:33 schreef FL_Freak het volgende:
Na deze wedstrijd dus sowieso alles winnen, en hopen dat Twente een keer verliest nog, maar dit is echt pijnlijk dit
Ja iddquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:33 schreef Wilskracht het volgende:
Met de verdediging die Ajax morgen gaat opstellen hou ik mijn hart vast morgen.
De goal van vanavond gaat de wereld over, een topclub uit Quatar legt 12 miljoen voor 'm weg en Theo Mommers is ineens een regelrechte held.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Leonardo is wel een mongool voor de rest.
Nee.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hoe zit het met Ajax dan? Die kan CL nu wel op de buik schrijven.
Leonardo te koop voor niks NAC wil er graag van af.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:33 schreef Stofje het volgende:
NAC staat ook voor, Leonardo. Ik gun het NAC wel.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Twente moet nog naar Den Haag en Amsterdam...
Wij alleen Feyenoord uit, rest moet gewoon gewonnen worden...
Munsterman ís twente.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Wat moet die kneus van een Munsterman nou weer op dat veld..
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Aandachtsgeil.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ah gussiequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 persoon staat daar en jij moet meteen zakdoekjes en supporters posten...
Feyenoordquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Wilskracht het volgende:
Nu moet kiezen Inter-AC Milan of Feyenoord-AZ
HIer ook, ik ga netjes naar Canal+quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Wilskracht het volgende:
Geeft niets hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Huh?
Ga jij nou maar een club kiezen....
TWENTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Huh?
Is dat zo moeilijk?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Wilskracht het volgende:
Oeij dat is wel hhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Wilskracht het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Huh?
Hoezo?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:41 schreef Wilskracht het volgende:
Perez is een eikel
Perez is een eikel
Perez is een eikel
Perez is een eikel
Perez is een eikel
PSV moet nog naar FC Groningen uit, die dan wel over Matavz e.a. beschikken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:36 schreef flexza het volgende:
[..]Psv moet het gaan hebben van Amsterdammers en Hagenezen. Mooi stukje.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:41 schreef Wilskracht het volgende:
Engelaar Perez is een eikel
Perez vond het geen penalty en zei dat de scheids aan het marchanderen was.quote:
En had ook gelijk, was een Schwalbe.. eerste helft was het wel een pingel!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:43 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Perez vond het geen penalty en zei dat de scheids aan het marchanderen was.
Heeft ie m.i. gelijk in, ik vond het een duidelijk goedmakertje voor de 12e minuut.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:43 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Perez vond het geen penalty en zei dat de scheids aan het marchanderen was.
Ja dit was duidelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:43 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Heeft ie m.i. gelijk in, ik vond het een duidelijk goedmakertje voor de 12e minuut.
Ajax moet de beker winnen, dan kunnen ze nog Europa League spelen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:44 schreef Jojoortje het volgende:
Leuk voor Twente dit. Natuurlijk liever Twente bovenaan dan PSV.
Alleen het wordt voor Ajax wel heel beroerd zo
Nee joh. Winst of gelijkt voor twente maakt helemaal niets uit voor Ajax. Winst kan misschien nog wel beter zijn als Ado wint van Twente.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:44 schreef Jojoortje het volgende:
Leuk voor Twente dit. Natuurlijk liever Twente bovenaan dan PSV.
Alleen het wordt voor Ajax wel heel beroerd zo
Uhh, ik kijk gratis?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:44 schreef Kwek. het volgende:
Ja hoeren, willen ze me laten betalen voor de nabeschouwing op internet terwijl we elive op tv hebben?
Perez heeft nooit gelijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:43 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Heeft ie m.i. gelijk in, ik vond het een duidelijk goedmakertje voor de 12e minuut.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:45 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ajax moet de beker winnen, dan kunnen ze nog Europa League spelen.
[..]
[..]
Kulargument, niet gebaseerd op enig hard feit maar slechts aannames op onderbuikgevoelens en misschien wel persoonlijke wrok.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:45 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Perez heeft nooit gelijk
Als een speler vasthoud kan hij een penalty geven.
Nee gebasseerd op de analyticus Perez . Een arrogante voetballer dat kan maar een arrogante analyticus dat kan niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Kulargument, niet gebaseerd op enig hard feit maar slechts aannames op onderbuikgevoelens en misschien wel persoonlijke wrok.
Ja en 95 van de 100 keer gebeurt het niet, nu kun je gewoon op het moment wachten dat er "iets" gebeurt in de "16".
Vind hem geen topper onder de analytici, maar in dit geval vond ik dat hij gewoon gelijk heeft. Ik dacht en tikte namelijk (in iets andere bewoordingen) precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:55 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Nee gebasseerd op de analyticus Perez . Een arrogante voetballer dat kan maar een arrogante analyticus dat kan niet.
Feijenoord zit er lekker fel bovenop, alleen de voorzetten zijn nog ondermaats.quote:
Overdrijven is ook een vakquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:58 schreef Ausputzert het volgende:
Wat een pak slaag kreeg psv toch in Enschede.
Idd, zolang AZ maar wintquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:58 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Feijenoord zit er lekker fel bovenop, alleen de voorzetten zijn nog ondermaats.
Geef toch toe dat psv een oorwassing heeft gekregen!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:59 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak
PSV kreeg een lesje effectiviteit en liet zien in topwedstrijden heel consequent te zijn door voorin keurig de "nul" te houden.
Ja was het zo erg, kunnen ze nog zitten op de terug reis?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:58 schreef Ausputzert het volgende:
Wat een pak slaag kreeg psv toch in Enschede.
Nee, een 2-0 nederlaag is in mijn optiek geen oorwassing. Dan had Twente in de slotfase tot 4-0 uit moeten lopen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:02 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Geef toch toe dat psv een oorwassing heeft gekregen!!
Ze moeten ook nog uit tegen De Graafschap.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Skv het volgende:
Twente moet alleen nog uit tegen ADO en Ajax (resp de nummers 5 en 3).
PSV moet gewoon winnen van Vitesse en Heracles. Groningen en Heerenveen zijn op dit moment ook niks.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Skv het volgende:
Twente moet alleen nog uit tegen ADO en Ajax (resp de nummers 5 en 3).
Net alsof wij PSV aan het kampioenschap gaan helpenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Twente moet nog naar Den Haag en Amsterdam...
Wij alleen Feyenoord uit, rest moet gewoon gewonnen worden...
Mochten wij op de laatste speeldag nou sowieso vast zitten op de derde plek, zou ik er niet veel moeite mee hebben als Twente in Amsterdam kampioen zou worden. Welke Ajacied wil in godsnaam liever PSV dan Twente kampioen zien worden?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:05 schreef GGMM het volgende:
Ondanks dat ik de club PSV minder gun dan Twente, hoop ik dat als het van toepassing is Ajax gewoon wint op de laatste speelronde. Feyenoord nadoen zou wel heel triest zijn.
QFTquote:Op zondag 3 april 2011 00:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mochten wij op de laatste speeldag nou sowieso vast zitten op de derde plek, zou ik er niet veel moeite mee hebben als Twente in Amsterdam kampioen zou worden. Welke Ajacied wil in godsnaam liever PSV dan Twente kampioen zien worden?
Het wordt een ander verhaal als wij nog voor plek 2 kunnen gaan.
Wat maakt het uit of de ene provincieclub of de andere kampioen wordt?quote:Op zondag 3 april 2011 00:17 schreef Saekerhett het volgende:
Welke Ajacied wil in godsnaam liever PSV dan Twente kampioen zien worden?
Ajax moet iedere wedstrijd spelen om te winnen. Daarbij maakt het geen klap uit hoe de ranglijst er verder uitziet.quote:Op zondag 3 april 2011 00:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mochten wij op de laatste speeldag nou sowieso vast zitten op de derde plek, zou ik er niet veel moeite mee hebben als Twente in Amsterdam kampioen zou worden. Welke Ajacied wil in godsnaam liever PSV dan Twente kampioen zien worden?
Het wordt een ander verhaal als wij nog voor plek 2 kunnen gaan.
Ik heb gewoon een tyfushekel aan PSV. En daarbij kom ik uit Twente en heb wel sympathie voor de club.quote:Op zondag 3 april 2011 00:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of de ene provincieclub of de andere kampioen wordt?
Toch niet heel raar? 100% penalty en rode kaart ontnomen, weet je als PSV'er gewoon dat je je rustig moet houden in het strafschopgebied. Gewoon stom... het was vasthouden dus penalty. Het was tegen de regels, maakt niet uit of hij normaal wel of niet gegeven wordt.....quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Kulargument, niet gebaseerd op enig hard feit maar slechts aannames op onderbuikgevoelens en misschien wel persoonlijke wrok.
Ja en 95 van de 100 keer gebeurt het niet, nu kun je gewoon op het moment wachten dat er "iets" gebeurt in de "16".
Als het aan mij ligt niet.. zelfs niet mochten we kampioen worden.quote:Op zondag 3 april 2011 01:29 schreef Ausputzert het volgende:
Fred begon na de wedstrijd wel wat vaag te brabbelen over volgend seizoen, maar ik moet nog maar eens zien of hij volgend jaar trainer is in Eindhoven.
Als je mijn posts ooit leest weet je dat het niet uit het niets komt maargoed.quote:Op zondag 3 april 2011 01:31 schreef GGMM het volgende:
Triest dat mensen nu opeens uit het niets kritiek op Rutten hebben.
Volgend mij is dat in Eindhoven niet bepaald iets van de laatste weken. Op diverse niveau's binnen Psv heeft men al een stuk langer z'n bedenkingen bij zijn functioneren.quote:Op zondag 3 april 2011 01:31 schreef GGMM het volgende:
Probeer ik zo veel mogelijk te vermijden. Ik had het meer in z'n algemeenheid over PSV-supporters, zoals dat met witte zakdoekjes zwaaien bijvoorbeeld.quote:
2 jaar lang 2 jaarquote:Op zondag 3 april 2011 01:31 schreef GGMM het volgende:
En vorige jaar zoveel feyenoorders haten maar zelf doen ze het ookquote:Op zondag 3 april 2011 00:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Net alsof wij PSV aan het kampioenschap gaan helpen
1000x liever Twente dan PSV.
Hypocriet, onsportief.. maar geef ze eens ongelijkquote:Op zondag 3 april 2011 01:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En vorige jaar zoveel feyenoorders haten maar zelf doen ze het ook
Tja, ze staan geen eerste meer.quote:Op zondag 3 april 2011 01:31 schreef GGMM het volgende:
Wij hebben echter nog een troef achter de hand. Als wij kansloos zijn in de competitie: Twente laten winnen in Amsterdam en wij winnen van Twente in Rotterdamquote:Op zondag 3 april 2011 01:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En vorige jaar zoveel feyenoorders haten maar zelf doen ze het ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |