Nee, gebiedende wijs is alleen stam!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:15 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Het is Soepzak met dt!
Oh dus geen soepzakt? Je weet toch dat Soepzak zich niks laat gebieden, hij is Hongarije's nummer 1, 2 en 3quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:15 schreef Kremers het volgende:
[..]
Nee, gebiedende wijs is alleen stam!
Leuk zeg, een taaloorlog in een VBL topic
Wat is dit voor puberaal geblaat?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:16 schreef 3M1N3M het volgende:
Het is je favoriete oostblok boy,headbanger breng je bitch niet in de buurt van boy ik bang haar!
Mister Polskaaaaa!!!
Ja ik vermaak me kostelijk. Niet echt een goede wedstrijd maar wel boeiend.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:17 schreef TheDutchguy het volgende:
Is het een leuke wedstrijd? Net terug van werk
Even geduld, zal zometeen een halve kilo hoop deponeren.quote:
Het is zeker vermakelijk ja.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:17 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ja ik vermaak me kostelijk. Niet echt een goede wedstrijd maar wel boeiend.
Op z'n PSVs bedoel jequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
1-1 laatste 10 minuten op z'n Twents dan maar?
Dat is op z'n PSVsquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
In de laatste minuut scoren bedoelt hij.
Is dat de laatste speeldag?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:22 schreef Plasterk het volgende:
Twente in de Arena kampioen. Hoe mooi zou dat zijn
Heerlijk, zo'n speler maakt de wedstrijd alleen maar leuker.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is die Ruiz toch een goede baller.˛
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
In de laatste minuut scoren bedoelt hij.
Twente het kampioenschap verliezen in de arena zou ook mooi zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:22 schreef Plasterk het volgende:
Twente in de Arena kampioen. Hoe mooi zou dat zijn
Jammer dat veel goede voetballers van die Schwalbekoningen zijn..quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:22 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n speler maakt de wedstrijd alleen maar leuker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |