Ajax moet de beker winnen, dan kunnen ze nog Europa League spelen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:44 schreef Jojoortje het volgende:
Leuk voor Twente dit. Natuurlijk liever Twente bovenaan dan PSV.
Alleen het wordt voor Ajax wel heel beroerd zo
Nee joh. Winst of gelijkt voor twente maakt helemaal niets uit voor Ajax. Winst kan misschien nog wel beter zijn als Ado wint van Twente.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:44 schreef Jojoortje het volgende:
Leuk voor Twente dit. Natuurlijk liever Twente bovenaan dan PSV.
Alleen het wordt voor Ajax wel heel beroerd zo
Uhh, ik kijk gratis?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:44 schreef Kwek. het volgende:
Ja hoeren, willen ze me laten betalen voor de nabeschouwing op internet terwijl we elive op tv hebben?
Perez heeft nooit gelijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:43 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Heeft ie m.i. gelijk in, ik vond het een duidelijk goedmakertje voor de 12e minuut.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:45 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ajax moet de beker winnen, dan kunnen ze nog Europa League spelen.
[..]
[..]
Kulargument, niet gebaseerd op enig hard feit maar slechts aannames op onderbuikgevoelens en misschien wel persoonlijke wrok.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:45 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Perez heeft nooit gelijk
Als een speler vasthoud kan hij een penalty geven.
Nee gebasseerd op de analyticus Perez . Een arrogante voetballer dat kan maar een arrogante analyticus dat kan niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Kulargument, niet gebaseerd op enig hard feit maar slechts aannames op onderbuikgevoelens en misschien wel persoonlijke wrok.
Ja en 95 van de 100 keer gebeurt het niet, nu kun je gewoon op het moment wachten dat er "iets" gebeurt in de "16".
Vind hem geen topper onder de analytici, maar in dit geval vond ik dat hij gewoon gelijk heeft. Ik dacht en tikte namelijk (in iets andere bewoordingen) precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:55 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Nee gebasseerd op de analyticus Perez . Een arrogante voetballer dat kan maar een arrogante analyticus dat kan niet.
Feijenoord zit er lekker fel bovenop, alleen de voorzetten zijn nog ondermaats.quote:
Overdrijven is ook een vakquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:58 schreef Ausputzert het volgende:
Wat een pak slaag kreeg psv toch in Enschede.
Idd, zolang AZ maar wintquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:58 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Feijenoord zit er lekker fel bovenop, alleen de voorzetten zijn nog ondermaats.
Geef toch toe dat psv een oorwassing heeft gekregen!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:59 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak
PSV kreeg een lesje effectiviteit en liet zien in topwedstrijden heel consequent te zijn door voorin keurig de "nul" te houden.
Ja was het zo erg, kunnen ze nog zitten op de terug reis?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:58 schreef Ausputzert het volgende:
Wat een pak slaag kreeg psv toch in Enschede.
Nee, een 2-0 nederlaag is in mijn optiek geen oorwassing. Dan had Twente in de slotfase tot 4-0 uit moeten lopen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:02 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Geef toch toe dat psv een oorwassing heeft gekregen!!
Ze moeten ook nog uit tegen De Graafschap.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Skv het volgende:
Twente moet alleen nog uit tegen ADO en Ajax (resp de nummers 5 en 3).
PSV moet gewoon winnen van Vitesse en Heracles. Groningen en Heerenveen zijn op dit moment ook niks.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Skv het volgende:
Twente moet alleen nog uit tegen ADO en Ajax (resp de nummers 5 en 3).
Net alsof wij PSV aan het kampioenschap gaan helpenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Twente moet nog naar Den Haag en Amsterdam...
Wij alleen Feyenoord uit, rest moet gewoon gewonnen worden...
Mochten wij op de laatste speeldag nou sowieso vast zitten op de derde plek, zou ik er niet veel moeite mee hebben als Twente in Amsterdam kampioen zou worden. Welke Ajacied wil in godsnaam liever PSV dan Twente kampioen zien worden?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:05 schreef GGMM het volgende:
Ondanks dat ik de club PSV minder gun dan Twente, hoop ik dat als het van toepassing is Ajax gewoon wint op de laatste speelronde. Feyenoord nadoen zou wel heel triest zijn.
QFTquote:Op zondag 3 april 2011 00:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mochten wij op de laatste speeldag nou sowieso vast zitten op de derde plek, zou ik er niet veel moeite mee hebben als Twente in Amsterdam kampioen zou worden. Welke Ajacied wil in godsnaam liever PSV dan Twente kampioen zien worden?
Het wordt een ander verhaal als wij nog voor plek 2 kunnen gaan.
Wat maakt het uit of de ene provincieclub of de andere kampioen wordt?quote:Op zondag 3 april 2011 00:17 schreef Saekerhett het volgende:
Welke Ajacied wil in godsnaam liever PSV dan Twente kampioen zien worden?
Ajax moet iedere wedstrijd spelen om te winnen. Daarbij maakt het geen klap uit hoe de ranglijst er verder uitziet.quote:Op zondag 3 april 2011 00:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mochten wij op de laatste speeldag nou sowieso vast zitten op de derde plek, zou ik er niet veel moeite mee hebben als Twente in Amsterdam kampioen zou worden. Welke Ajacied wil in godsnaam liever PSV dan Twente kampioen zien worden?
Het wordt een ander verhaal als wij nog voor plek 2 kunnen gaan.
Ik heb gewoon een tyfushekel aan PSV. En daarbij kom ik uit Twente en heb wel sympathie voor de club.quote:Op zondag 3 april 2011 00:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of de ene provincieclub of de andere kampioen wordt?
Toch niet heel raar? 100% penalty en rode kaart ontnomen, weet je als PSV'er gewoon dat je je rustig moet houden in het strafschopgebied. Gewoon stom... het was vasthouden dus penalty. Het was tegen de regels, maakt niet uit of hij normaal wel of niet gegeven wordt.....quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Kulargument, niet gebaseerd op enig hard feit maar slechts aannames op onderbuikgevoelens en misschien wel persoonlijke wrok.
Ja en 95 van de 100 keer gebeurt het niet, nu kun je gewoon op het moment wachten dat er "iets" gebeurt in de "16".
Als het aan mij ligt niet.. zelfs niet mochten we kampioen worden.quote:Op zondag 3 april 2011 01:29 schreef Ausputzert het volgende:
Fred begon na de wedstrijd wel wat vaag te brabbelen over volgend seizoen, maar ik moet nog maar eens zien of hij volgend jaar trainer is in Eindhoven.
Als je mijn posts ooit leest weet je dat het niet uit het niets komt maargoed.quote:Op zondag 3 april 2011 01:31 schreef GGMM het volgende:
Triest dat mensen nu opeens uit het niets kritiek op Rutten hebben.
Volgend mij is dat in Eindhoven niet bepaald iets van de laatste weken. Op diverse niveau's binnen Psv heeft men al een stuk langer z'n bedenkingen bij zijn functioneren.quote:Op zondag 3 april 2011 01:31 schreef GGMM het volgende:
Probeer ik zo veel mogelijk te vermijden. Ik had het meer in z'n algemeenheid over PSV-supporters, zoals dat met witte zakdoekjes zwaaien bijvoorbeeld.quote:
2 jaar lang 2 jaarquote:Op zondag 3 april 2011 01:31 schreef GGMM het volgende:
En vorige jaar zoveel feyenoorders haten maar zelf doen ze het ookquote:Op zondag 3 april 2011 00:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Net alsof wij PSV aan het kampioenschap gaan helpen
1000x liever Twente dan PSV.
Hypocriet, onsportief.. maar geef ze eens ongelijkquote:Op zondag 3 april 2011 01:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En vorige jaar zoveel feyenoorders haten maar zelf doen ze het ook
Tja, ze staan geen eerste meer.quote:Op zondag 3 april 2011 01:31 schreef GGMM het volgende:
Wij hebben echter nog een troef achter de hand. Als wij kansloos zijn in de competitie: Twente laten winnen in Amsterdam en wij winnen van Twente in Rotterdamquote:Op zondag 3 april 2011 01:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En vorige jaar zoveel feyenoorders haten maar zelf doen ze het ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |