Irak was geen goede oorlog. Alle 2 niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat was een goede oorlog, alleen fout in de uitvoering.
Dat is jouw mening, ook al wijzen de feiten juist op het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Irak was geen goede oorlog. Alle 2 niet.
Hun stijgende lijn die ze hadden na "Gulf Oil Spill" stortte in nadat er onrusten ontstonden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
10% verlies aan waarde van aandelen in de tijd dat er onrusten zijn? Maar 10% winst ten opzichte van december 2010.
Dus waar hebben we het over?
Uiteindelijk zijn hoge olieprijzen heel goed voor de waarde van aandelen van oliebedrijven.
Het verband tussen geweld en autoriteit en "orde" zijn mij verre van onbekend. Zo weet ik dat geweld meer geweld kweekt, per definitie, en dat dat inherent slecht is voor enige "orde".
Orde uit Chaos is een oude achterhaalde tactiek in deze tijden van informatieve en digitale revolutie. De chaos zorgt namelijk alleen voor onvrede richting degenen die deze chaos veroorzaakt hebben, het maakt de ruimte voor enige orde alleen maar kleiner.
Post die "feiten" dan:quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ook al wijzen de feiten juist op het tegenovergestelde.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:54 schreef svann het volgende:
Waarom grijpen we in in Libië? #2
Kan dit een topicje verder?
Bij een regime-change is het wel handig als de bevolking het daar ook mee eens is. Anders ben je dictator.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat was een goede oorlog, alleen fout in de uitvoering.
niet als je dit artikel met geloven http://www.depers.nl/buit(...)er-een-genieten.htmlquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:10 schreef revo33 het volgende:
Algerije is next, let op mijn woorden. Achterlijke regering daar.
Dat hebben de meeste wel door maar de rebellie is niet begonnen door het Westen.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:25 schreef Salvad0R het volgende:
Voor alle figuren die nog niet echt doorhebben dat Westerse geheime diensten de rebellen steunen/bewapenen/voeden:
MI6 operatives backed by the SAS are to land in the east around the key rebel stronghold of Benghazi 'within days'.
http://www.dailymail.co.u(...)p-Libyan-rebels.html
Dit was 5 maart. Inmiddels is de "steun" in volle gang.
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:25 schreef Salvad0R het volgende:
Voor alle figuren die nog niet echt doorhebben dat Westerse geheime diensten de rebellen steunen/bewapenen/voeden:
MI6 operatives backed by the SAS are to land in the east around the key rebel stronghold of Benghazi 'within days'.
http://www.dailymail.co.u(...)p-Libyan-rebels.html
Dit was 5 maart. Inmiddels is de "steun" in volle gang.
Deze gast lijkt me ook geen local:quote:Op woensdag 6 april 2011 00:25 schreef zoefbust het volgende:
oeps wie zou dat zijn ?????? geen local [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
di caprio photoshopquote:Op woensdag 6 april 2011 00:28 schreef waht het volgende:
[..]
Deze gast lijkt me ook geen local:
[ afbeelding ]
Nee komt uit Body of Lies, authentieke foto dus.quote:
is dit in het oosten of westen?quote:22:00 Almanara Media source has reported that no less than 50 fuel tankers gathered in the area of As Sakheera in Tunisia preparing to enter Libya.
Het zou bijvoorbeeld -heel saai- één van de vele reporters kunnen zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:25 schreef zoefbust het volgende:
[ afbeelding ]
daar dacht ook in eerste instantie aan gen MI6 ofzo, maarja het ook zo kunnen zijn, omdat het al bevestigd is dat ze er al zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 00:48 schreef svann het volgende:
[..]
Het zou bijvoorbeeld -heel saai- één van de vele reporters kunnen zijn.
Tunesië is in het westen.quote:
maar willen ze naar het oosten of het westen?quote:
Bij dat YouTube filmpje klopt er ook iets niet, in de titel staat Benghazi en in de beschrijving: 'family scream as security forces bomb Brega 04.04.2011.'quote:Op woensdag 6 april 2011 07:53 schreef von_Preussen het volgende:
Zijn Ghadaffi's troepen weer bij Benghazi?
Ik dacht dat ze door de bombardementen definitief waren teruggedreven en niet verder dan Ajdabija kwamen?
In de reacties staat dat de uploader eerst dacht dat het Brega was (dus niet zelf gemaakt?), maar iemand sprak hem erop aan dat het Benghazi zou zijn. Daarop hij hij de titel aangepast maar de beschrijving schijnbaar niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:47 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Bij dat YouTube filmpje klopt er ook iets niet, in de titel staat Benghazi en in de beschrijving: 'family scream as security forces bomb Brega 04.04.2011.'
Ik ben het wel met ze eens hoor, tot op zekere hoogte natuurlijk. Er zijn al tig aanvallen geweest op Misrata, zonder tegenaanvallen van de NAVO. Daar hebben ze het dus wel laten afweten, misschien ook wel door weersomstandigheden.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:23 schreef Monidique het volgende:
Dus nu zijn de rebellen ontevreden over de NAVO, want de NAVO doet niet precies wat de opstandelingen hadden gehoopt. Goh.
Meestal zijn dit leden van special forces of agenten.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:25 schreef zoefbust het volgende:
[ afbeelding ]
Nah, niet alle Libiers zijn zwart of getint. Er zijn ook wel blanken ertussen.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:28 schreef waht het volgende:
[..]
Deze gast lijkt me ook geen local:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |