SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENChase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:21 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.plaats.nl/geme(...)T_bxt0/kees-flodder/
schitterend fragmentje van kees flodder!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:32 schreef Morthill het volgende:
waarom zou ik bloemen buiten zetten 's avonds? die dingen hebben licht nodig om te groeien
Dat plantje wat die naar binnen gooitquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]!
!
!
Toen kon dat nog gewoon op tv
maar dan wel onkruid neem ik aan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:33 schreef Rossdale het volgende:
Ben net een hele dag bezig geweest met planten uit de tuin te trekken
ga je me nu continu proberen te overtuigen dat PU wel leuk is?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:44 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.pu.nl/pu-tv/Prijzenslag_april_2011.aspx?id=208
Dit is toch funny Morthill?
Jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
ga je me nu continu proberen te overtuigen dat PU wel leuk is?
Dan moet je wel iets laten zien dat leuk is, gelukkig heeft de matkneus er plezier inquote:
Ziet er tof uit kerelquote:
Thnx manquote:
Maar Poit is de baas van alle bazen, dus zulke dingen zijn een eitje voor hem.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:03 schreef AQuila360 het volgende:
Heel gaaf Poit!
Vaak begin je aan zoiets en wordt het meer een mislukte poppenkast o.i.d. maar dit ziet er goed uit.
Ziet er goed uitquote:
Ja het idee was dat we naar de Swing gingen geloof ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:34 schreef Poit het volgende:
Dunno Babe, gare harrie hier.. Ga jij stappen dan?
Dat is hier ongeveer om de hoekquote:
de Swing... Dat klinkt echt als een parenclubquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja het idee was dat we naar de Swing gingen geloof ikHad net wel bizarre koppijn, maar voelt na een roze pil en een uurtje slaap wel wat beter, dus denk dat het wel gaat gebeuren.
[..]
Dat is hier ongeveer om de hoek
Het is Gouda he, daar zijn de winkels niet eens open op zondagquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:14 schreef koei het volgende:
[..]
de Swing... Dat klinkt echt als een parenclub
Whehehe. Best grappige film, voor zover ik 'm me nog kan herinneren dan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:50 schreef Morthill het volgende:
hmm Forgetting Sarah Marshall was totaal niet wat ik ervan verwacht had, maar een verrassend leuke film. Alleen kon ik prima de rest van mijn leven zonder de lul van Jason Segel gezien te hebben
Genoeg te lachen ja, maar absoluut (gelukkig) geen standaard chickflickzwijmelwaanzinquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe. Best grappige film, voor zover ik 'm me nog kan herinneren dan.
het vervolg is beter!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:50 schreef Morthill het volgende:
hmm Forgetting Sarah Marshall was totaal niet wat ik ervan verwacht had, maar een verrassend leuke film. Alleen kon ik prima de rest van mijn leven zonder de lul van Jason Segel gezien te hebben
Samequote:
Hahahahahaha 3 april kikker in je bilquote:
Whahaha. Ja. Ahhuh.quote:Op zondag 3 april 2011 09:25 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hahahahahaha 3 april kikker in je bil
Oh da's balen. Succes koei'kequote:
ik zou best willen werken vandaagquote:
Beter dan dat je een tripje maakt naar je gekapte boom om vervolgens je schoonmoeder aan stukken te zagen.quote:Op zondag 3 april 2011 10:24 schreef Misan het volgende:
mogge! vandaag tripje naar schoonmoeder gepland en daarna thuis de gekapte boom thuis aan stukken zagen
quote:Op zondag 3 april 2011 10:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Beter dan dat je een tripje maakt naar je gekapte boom om vervolgens je schoonmoeder aan stukken te zagen.
Houthakkers blousje aan doen hequote:Op zondag 3 april 2011 10:24 schreef Misan het volgende:
mogge! vandaag tripje naar schoonmoeder gepland en daarna thuis de gekapte boom thuis aan stukken zagen
Moet denk ik allemaal snel snel er op.quote:Op zondag 3 april 2011 10:42 schreef Morthill het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of zit er geen eindredactie bij NRC.nl? Ik haal continu slordige taalfouten uit hun berichtgeving. Nu dit weer:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)r&utm_medium=twitter
Obama de koranverbranding scherp veroordeeld, als ook de dodelijke protesten daartegen in Afghanistan.
Daar mist een persoonsvorm. Dat zie je als ervaren redacteur toch direct
ja prima, maar kom op zeg, je bent een professionele nieuwssite, dan mag je dit soort fouten niet meer maken. Vorige bericht dat ik las stond 'regeeerakkoord'. Goed, minder opvallend, maar ik zie dat toch direct.quote:Op zondag 3 april 2011 10:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Moet denk ik allemaal snel snel er op.
Hoe kan je nou een boom gaan omhakken en zagen zonder zo'n blousjequote:Op zondag 3 april 2011 11:00 schreef Misan het volgende:
[..]
dat soort kleding heb ik niet, ben geen systeembeheerder
Je hebt ook gelijk.quote:Op zondag 3 april 2011 11:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
ja prima, maar kom op zeg, je bent een professionele nieuwssite, dan mag je dit soort fouten niet meer maken. Vorige bericht dat ik las stond 'regeeerakkoord'. Goed, minder opvallend, maar ik zie dat toch direct.
Krant is nog erger, die berichten zijn uitgebreid nagelopen. Foutje moet natuurlijk kunnen, maar dat kan echt nietquote:Op zondag 3 april 2011 11:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk.
Laast stond hier in de krant lijder ipv leider, toen ging iedereen brieven sturen om te klagen
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 13:42 schreef SuperFruitig het volgende:
BISMILLAH NO! WE WILL NOT LET YOU GO!
quote:
quote:
quote:
Maar ik denk dat je daar gewoon overheen leest ofzo? Dat je zelf dat aanvult ofzo.quote:Op zondag 3 april 2011 11:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Krant is nog erger, die berichten zijn uitgebreid nagelopen. Foutje moet natuurlijk kunnen, maar dat kan echt niet
Soms ja, maar ik heb mezelf er redelijk op getraind om dat niet te doen. Kan natuurlijk prima lezen om het lezen en dan valt het me niet zo snel op, maar bij berichten let ik toch vaak op taalgebruik.quote:Op zondag 3 april 2011 14:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar ik denk dat je daar gewoon overheen leest ofzo? Dat je zelf dat aanvult ofzo.
Ja want Zuid Afrika is zoveel minder mooi en minder te doen als Londenquote:Op zondag 3 april 2011 15:07 schreef Morthill het volgende:
verdomme, ouders gaan niet mee naar Londen in 2012 en betalen dus nietze gaan liever met mijn broer naar Zuid-Afrika
verpauperd kutland
Om de beginnen zijn er geen Olympische Spelen volgend jaarquote:Op zondag 3 april 2011 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja want Zuid Afrika is zoveel minder mooi en minder te doen als Londen
Dan ga je toch gezellig met vrienden?quote:Op zondag 3 april 2011 15:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Om de beginnen zijn er geen Olympische Spelen volgend jaar
Damn, je bent kwaad op je ouders omdat ze jouw vakantie niet willen betalen? WTF mijn ouders betalen al ruim 10 geen enkele vakantie van mij. Ze doen veel voor mij maar niet zulke dingen en mij zul je daar dan ook nooit over klagen. Echt je kunt alleen maar in perfect Nederlands klagen he? Eikelquote:Op zondag 3 april 2011 15:07 schreef Morthill het volgende:
verdomme, ouders gaan niet mee naar Londen in 2012 en betalen dus nietze gaan liever met mijn broer naar Zuid-Afrika
verpauperd kutland
Ik geef je ouders groot gelijk! Plus dat zowel jij als je broer nog wel wat zelfstandigheid kunnen gebruiken als jullie de vakantie af laten hangen van jullie ouders en met name hun geld...quote:Op zondag 3 april 2011 15:07 schreef Morthill het volgende:
verpauperd kutland
Die hebben niks met sportquote:Op zondag 3 april 2011 15:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan ga je toch gezellig met vrienden?
Wie heeft het over laten afhangen van? En waaruit concludeer jij dat mijn broer het niet zelf betaalt? Hij wilde gewoon terug naar Z-A en mijn ouders blijkbaar ook, de man betaalt zo'n reisje van zijn fooien alleen al, de rijke lulquote:Op zondag 3 april 2011 15:34 schreef koei het volgende:
[..]
Ik geef je ouders groot gelijk! Plus dat zowel jij als je broer nog wel wat zelfstandigheid kunnen gebruiken als jullie de vakantie af laten hangen van jullie ouders en met name hun geld...
Gewoon een grote jongen worden en zelf gaan! Londen is prima om in je eentje naar toe te gaan als je geen vrienden kunt vinden die mee willen!
Als je klaagt, doe het dan goedquote:Op zondag 3 april 2011 15:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Damn, je bent kwaad op je ouders omdat ze jouw vakantie niet willen betalen? WTF mijn ouders betalen al ruim 10 geen enkele vakantie van mij. Ze doen veel voor mij maar niet zulke dingen en mij zul je daar dan ook nooit over klagen. Echt je kunt alleen maar in perfect Nederlands klagen he? Eikel
Geen idee, ik wilde vooral gaan voor het tennis en dat is wel gaaf. Ga al jaren met mijn vader elk jaar naar een tennistoernooi, vijf keer Roland Garros en een keertje Wimbledon. Elke keer weer geweldig om mee te maken. Af en toe gaan we daarnaast ook nog met moeders erbij naar een kleiner toernooi in NL, vaak Rosmalen en dit jaar Rotterdam.quote:Op zondag 3 april 2011 16:25 schreef AQuila360 het volgende:
Zo'n OS is toch ook niet echt tof ofwel Morthill?
Is wel super duur ofniet?quote:Op zondag 3 april 2011 16:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Geen idee, ik wilde vooral gaan voor het tennis en dat is wel gaaf. Ga al jaren met mijn vader elk jaar naar een tennistoernooi, vijf keer Roland Garros en een keertje Wimbledon. Elke keer weer geweldig om mee te maken. Af en toe gaan we daarnaast ook nog met moeders erbij naar een kleiner toernooi in NL, vaak Rosmalen en dit jaar Rotterdam.
OS zou kers op de taart zijn
jup, de faal is echt episch, wat een ongelofelijke klapmongool zeg. Wat voor mensen vindt dit nu echt leukquote:Op zondag 3 april 2011 16:27 schreef AQuila360 het volgende:
Oke Morthill je had toch gelijk
http://www.gamekings.tv/videos/retro-donny-another-world-3/#
Hier haak ik zelfs af
Wisselt. Toernoois in NL zijn niet heel duur, 20-25 euro per kaartje, Rotterdam wat duurder dan Rosmalen.quote:
Dat valt me nog mee dan.quote:Op zondag 3 april 2011 16:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wisselt. Toernoois in NL zijn niet heel duur, 20-25 euro per kaartje, Rotterdam wat duurder dan Rosmalen.
Roland Garros en Wimbledon zijn heel wat meer aan de prijs, ook omdat je hotel en reis moet betalen natuurlijk. Kaartjes daar zijn al snel 60+ euro.
OS2012 zou nog wat duurder zijn, maar niet veel, rond de 70 euro, maar dat heb ik er natuurlijk wel voor overVoordeel is dat je geen kosten hebt voor de metro, omdat die gratis zijn als je een kaartje hebt voor de Spelen.
De review van Pilot Wings is offline gehaald want die ging ook te ver.quote:Op zondag 3 april 2011 16:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
jup, de faal is echt episch, wat een ongelofelijke klapmongool zeg. Wat voor mensen vindt dit nu echt leuken kunnen we daar geen etnische zuiveringen op toepassen?
Hij ging best ver iddquote:Op zondag 3 april 2011 16:42 schreef Misan het volgende:
Morthill doe concreet etnische zuiveringen voorstelt
Minderwaardige rassen moet je gewoon ruimen, anders komt de mensheid nooit vooruitquote:Op zondag 3 april 2011 16:42 schreef Misan het volgende:
Morthill doe concreet etnische zuiveringen voorstelt
huh?quote:
Lol nee nix met wegmisbruikers waren ze in Boxtelquote:
net gemist danquote:Op zondag 3 april 2011 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lol nee nix met wegmisbruikers waren ze in Boxtel
how come?quote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef koei het volgende:
Wat een rotweekend. Voel me alsof ik totaal geen weekend heb gehad
Aladdin, Little Mermaid, Lion Kingquote:Op zondag 3 april 2011 22:43 schreef koei het volgende:
Ik vind dat echt en van de minst leuke Disney's eigenlijk... Veel te zoetsappig voor mijn smaak.
Alladin of Aladdin
Ik heb net Sucker Punch gekeken, dat was er ook wel een uit de categorie vaag... Maar wel een erg toffe soundtrack!quote:
daar zou ik morgen heengaan maar het wordt nu volgende week!quote:Op zondag 3 april 2011 22:46 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb net Sucker Punch gekeken, dat was er ook wel een uit de categorie vaag... Maar wel een erg toffe soundtrack!
Mjah, ik was enthousiast, tot ik me realiseerde dat Zack Schnyder de regisseur wasquote:Op zondag 3 april 2011 22:46 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb net Sucker Punch gekeken, dat was er ook wel een uit de categorie vaag... Maar wel een erg toffe soundtrack!
Zulke slechte films heeft hij toch niet afgeleverd? Watchmen was een goede film en 300 schijnt ook prima te zijn (heb ik van horen zeggen, heb 'm nog nooit gezien)quote:Op zondag 3 april 2011 22:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mjah, ik was enthousiast, tot ik me realiseerde dat Zack Schnyder de regisseur was
300 was een keertje vermakelijk als je totaal niet wilt nadenken, en dan nog was het niet meer dan aardig. Watchmen trok ik totaaaaaaal niet, al kan dat gelegen hebben aan mijn faalactie door de film in Hoog Catherijne te kijken, wat een flutbioscoop is datquote:Op zondag 3 april 2011 22:54 schreef koei het volgende:
[..]
Zulke slechte films heeft hij toch niet afgeleverd? Watchmen was een goede film en 300 schijnt ook prima te zijn (heb ik van horen zeggen, heb 'm nog nooit gezien)
Serieus, dit maakt gewoon geen sensequote:And yet The Borgias, besides the glaring Tudors parallels, is one of those shows that seems like it might actually be better if it were worse.
Ik vond het een goede film! In de Pathé op het Spui! En hij scoort op imdb ook goed, dus ik ben niet de enige.quote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
300 was een keertje vermakelijk als je totaal niet wilt nadenken, en dan nog was het niet meer dan aardig. Watchmen trok ik totaaaaaaal niet, al kan dat gelegen hebben aan mijn faalactie door de film in Hoog Catherijne te kijken, wat een flutbioscoop is dat
Tsja, imdb is niet heilig voor mijquote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vond het een goede film! In de Pathé op het Spui! En hij scoort op imdb ook goed, dus ik ben niet de enige.
Ik heb trouwens op jouw aanraden toch Mad Men nog verder gekeken en dat is wel echt een toffe serieJammer dat ze zo traag zijn met het opnemen van het nieuwe seizoen... Don speelt ook in Sucker Punch een klein rolletje (maar niet als Don uiteraard)
Ik vond Spider-Man 2 ook leukquote:Op zondag 3 april 2011 23:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, imdb is niet heilig voor mijSpider-Man 2 scoort daar ook goed, maar ik vond hem afschuwelijk slecht.
en Mad Men is zo'n serie die niemand leuk vindt, totdat ze doorzetten en dan is het plots geweldig
ik vond iron man 2 slecht!quote:Op zondag 3 april 2011 23:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, imdb is niet heilig voor mijSpider-Man 2 scoort daar ook goed, maar ik vond hem afschuwelijk slecht.
en Mad Men is zo'n serie die niemand leuk vindt, totdat ze doorzetten en dan is het plots geweldig
ik vond je moeder slechtquote:
Een hel zijn die spiderman films brrr.quote:Op zondag 3 april 2011 23:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
AQuilaquote:Op zondag 3 april 2011 23:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een hel zijn die spiderman films brrr.
spiderman 2 is zeker wel goed, spiderman 3 dat is de kut film in de reeksquote:Op zondag 3 april 2011 23:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dank je Koei.quote:
Nee hoor, er zijn heleboel andere kinderen die dat ook leuk vinden!quote:Op maandag 4 april 2011 00:05 schreef SuperFruitig het volgende:
Ben ik de enige die iCarly oprecht leuk vindt
Ik werk af en toe veelste veel, maarja de rollen die ik meestal krijg zijn wel de moeite waardquote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vond het een goede film! In de Pathé op het Spui! En hij scoort op imdb ook goed, dus ik ben niet de enige.
Ik heb trouwens op jouw aanraden toch Mad Men nog verder gekeken en dat is wel echt een toffe serieJammer dat ze zo traag zijn met het opnemen van het nieuwe seizoen... Don speelt ook in Sucker Punch een klein rolletje (maar niet als Don uiteraard)
Heya Kuuk, alles wel. beetje moe.. hoeissutmetu?quote:
Ook 'n bietje moe.quote:Op maandag 4 april 2011 08:35 schreef Poit het volgende:
Heya Kuuk, alles wel. beetje moe.. hoeissutmetu?
Euhh.. en dan?quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 00:14 schreef koei het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn heleboel andere kinderen die dat ook leuk vinden!
Dan heb ik winstquote:
Was jij de afgelopen paar dagen in Parijs?quote:Op maandag 4 april 2011 09:49 schreef badboynova het volgende:
heel maar dan ook heel erg rustig aan het werk.
Immer tofquote:
Je weet Kuuskequote:
Vandaag moet ik naar Amersfoort om een examen af te leggen. Daarnaast begin ik vanavond met een nieuwe hardloop-reeks.quote:Op maandag 4 april 2011 10:31 schreef Kuukske het volgende:
Hé Falle'ke..
Hoe'st? Wat zijn de plannen vandaag?
quote:Op maandag 4 april 2011 10:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Vandaag moet ik naar Amersfoort om een examen af te leggen. Daarnaast begin ik vanavond met een nieuwe hardloop-reeks.
En voor de rest.... lamballen!
HEt is vooral de vraag hoe snel hij er weer weg kan zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 10:43 schreef Tain het volgende:
[..]Amersfoort!
Waar moet je zijn en hoe laat?
quote:Op maandag 4 april 2011 10:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
HEt is vooral de vraag hoe snel hij er weer weg kan zijn.
GARPJE TAINTJE!quote:
Plotterweg en van een uur of 14:45 tot euh... 17:00.quote:Op maandag 4 april 2011 10:43 schreef Tain het volgende:
[..]Amersfoort!
Waar moet je zijn en hoe laat?
Hellz no, en mijn examen een beetje verknallen zeker....quote:Op maandag 4 april 2011 10:43 schreef Kuukske het volgende:
Oh lamballen... * Kuukske pruilt.
Ik wil ooowwwwk.
Dagje ruilen?
oh ben al voor 17:00 weer weg uit Amersfoort...quote:Op maandag 4 april 2011 10:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Plotterweg en van een uur of 14:45 tot euh... 17:00.
Maar ik vrees dat ik daarna ook meteen weer terug moet ivm hardlopen./
Oh.. ja. Hehe. Niet zo handig hè.quote:Op maandag 4 april 2011 10:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hellz no, en mijn examen een beetje verknallen zeker....
Jij bent ook altijd onderweg hè?quote:Op maandag 4 april 2011 10:53 schreef Tain het volgende:
[..]
oh ben al voor 17:00 weer weg uit Amersfoort...
Mooie prijs en prima vermaak inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2011 10:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh.. ja. Hehe. Niet zo handig hè.
Nah ik ga deze week nog genoeg lamballen met Rock Band Green Day, 15 euro in Engeland. Geen geld, prima doch simpel vermaak.
Ook leuk.quote:
Het is dat je arcade er nu al zo mooi uitziet.... anders....quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 11:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het is dat je arcade er nu al zo mooi uitziet.... anders....
Watch the epicnesssssquote:Op maandag 4 april 2011 11:07 schreef Kuukske het volgende:
Oja, was er nou al een foto ergens gezet van Poit z'n arcadeding? Ik heb het gemist geloof ik.
Anders had ik moeten gaan klussen of is Magic gewoon te nerdy?quote:Op maandag 4 april 2011 11:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het is dat je arcade er nu al zo mooi uitziet.... anders....
quote:Op maandag 4 april 2011 11:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Anders had ik moeten gaan klussen of is Magic gewoon te nerdy?
Ja, ho ho. Ik heb al genoeg uurtjes in dat ding zittenquote:
Zit je niet stiekem aan de paddestoelen??quote:Op maandag 4 april 2011 11:39 schreef Kuukske het volgende:
Soliekske. Soliekske. Lalalalala. Oh Soliekse, soliekske.. lalalalaa la la!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Ook goedemorgenquote:Op maandag 4 april 2011 11:39 schreef Kuukske het volgende:
Soliekske. Soliekske. Lalalalala. Oh Soliekse, soliekske.. lalalalaa la la!
Jij laat een boer en hier gaat het luchtalarm af..quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 12:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij laat een boer en hier gaat het luchtalarm af..
Hmm..
Toeval?
DachtutnietKUUK!
Let volgende keer op aub.. Dit keer liep het met een sisser af maar je weet niet nooit..quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 12:09 schreef Poit het volgende:
Let volgende keer op aub.. Dit keer liep het met een sisser af maar je weet niet nooit..
Boefje..
Hier begint ie te schijnen!quote:
Geef eens terug, zat net zo lekker buitenquote:
Kom maar halen!quote:Op maandag 4 april 2011 12:17 schreef Solique het volgende:
Geef eens terug, zat net zo lekker buiten
Je weet niet nooit jeweet!!quote:
Moet rust nemenquote:
Oh, nou. Dan kom je dat toch ook halen?quote:
Doe er maar 2, kom ik ook langsquote:Op maandag 4 april 2011 12:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, nou. Dan kom je dat toch ook halen?
* Kuukske zet een bedje klaar, een kopje thee.. een koekje.
Nog meer wensen? Moet ik kijken of ik nog een vrijgezel dingetje voor je kan strikken?
Ow leuk. Welke regio?quote:Op maandag 4 april 2011 13:11 schreef Morthill het volgende:
ingeschreven op leuke woning afgelopen week, kwam 9e van de 263 mensen uit de bus. Voor de zomer iets vinden moet dus wel lukken
Oosterparkwijk (Groningen dus)quote:
Suc7!quote:
Ow, zegt me nietsquote:
Mjah, het is denk ik 10 minuten op de fiets naar het Academiegebouw vanaf waar ik had ingeschreven.quote:Op maandag 4 april 2011 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Suc7!
[..]
Ow, zegt me niets. Is dat ver van het centrum af?
Ik ben wel eens een blauw weekend in Groningen geweest. Leuke stad.
Ik woon nu in een studio, rond de 30m2, maar het probleem is dat het heel laag is en dat er gewoon vrijwel geen licht binnenkomt. Qua locatie is het echt subliem, mooiste stukje van Groningen enzo, maar ik wil gewoon wat meer ruimte, minder luidruchtige buren (wonen veel studenten) en meer daglicht.quote:Op maandag 4 april 2011 13:28 schreef Kuukske het volgende:
Ow hehe. Nouja, nog steeds prima loop- danwel fietsbaar lijkt me?
Maar je wil dus verhuizen, mag ik vragen waarom? Of moet je je studentenstek uit??
daaromquote:Op maandag 4 april 2011 13:35 schreef Kuukske het volgende:
Ah oké. Nou, ja. Prima redenen om eens naar een andere voordeur uit te kijken inderdaad.
HOAX!quote:Op maandag 4 april 2011 13:53 schreef Kuukske het volgende:
Hij trekt dan de jurken van zijn vriendin uit de kast, pakt haar pumps en draait rondjes voor de spiegel.
Ahh Kuukske is een Jamberskenner dusquote:Op maandag 4 april 2011 13:53 schreef Kuukske het volgende:
Vandaag, zijn we bij Aquila. Overdag, een normale jongen met een normaal leven.. maar's avonds even na 9en komt hij los. Hij trekt dan de jurken van zijn vriendin uit de kast, pakt haar pumps en draait rondjes voor de spiegel.
Tuurlijk. Wie kent 'm niet?quote:
Ja toch nog wel veel opzich. Hij is natuurlijk al lang van den buis hequote:
Ja, dat is waar. Maar dan zal vooral de jongere generatie (omg zei ik dat echt?) 'm niet kennen.quote:Op maandag 4 april 2011 13:59 schreef AQuila360 het volgende:
Ja toch nog wel veel opzich. Hij is natuurlijk al lang van den buis he
Straks ff kijken dan als je er aandenktquote:Op maandag 4 april 2011 13:58 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb dat stukje wat je net post niet gezien trouwens hoor, want werk ergo geen geluid.
Ik ga m'n best doen. Ik heb al een hele takenlijst voor als ik thuis kom, die begint met "stapel was wegwerken".quote:Op maandag 4 april 2011 14:01 schreef AQuila360 het volgende:
Straks ff kijken dan als je er aandenkt![]()
Het is wel een toffe aflevering, hoe die tegen die ma doet
Koken wel de rest niejquote:Op maandag 4 april 2011 14:07 schreef Kuukske het volgende:
Ow, interessant!
Wil je ook stofzuigen? Koken? WC's poetsen?
Dan moet ik nu op de fiets stappen!quote:Op maandag 4 april 2011 14:15 schreef Kuukske het volgende:
Je bent aangenomen. Ik verwacht je om 4 uur bij mij thuis.
Dat zou ik dan maar doen ja, anders ben je te laat! En telaatkomers, daar hou ik niet van!quote:
Ik heb iets beters!quote:Op maandag 4 april 2011 14:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zou ik dan maar doen ja, anders ben je te laat! En telaatkomers, daar hou ik niet van!
Beter de wind van achter dan van voor.quote:Op maandag 4 april 2011 14:27 schreef Kuukske het volgende:
Volgens mij heb k straks wind mee naar huis op de fiets.
Het is dat..of te laat.quote:Op maandag 4 april 2011 14:27 schreef Kuukske het volgende:
Bwoah, als de buren dát voor de deur zien staan.
Hm, dus zelf de was doen, of laten doen. Nouja, weet je. Ik doe het zelf wel.quote:
Met EmarWii en Flodderquote:Op maandag 4 april 2011 14:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ga vanavond SNES en NES games spelen
QFTquote:
Uhm nee... Ken die gasten niet eensquote:
In de wereld van Jambers weet je het niet. Ook niet bij Aquila.quote:
Terecht ook badboyquote:Op maandag 4 april 2011 14:55 schreef badboynova het volgende:
kerst liedjes modus on, en mensen gaan je gelijk gek aan kijken.
Dat had ik laatst ook.quote:Op maandag 4 april 2011 14:55 schreef badboynova het volgende:
kerst liedjes modus on, en mensen gaan je gelijk gek aan kijken.
quote:Belangrijke mededeling
Geachte klant,
Om ervoor te zorgen uw bescherming, hebben we nu een handicap toegang tot uw rekeningen.
U moet nu opnieuw instellen uw veiligheid. U zult niet in staat zijn om toegang te krijgen tot uw rekeningen totdat je dit gedaan hebt.
Opnieuw instellen van uw beveiliging klik dan op de beveiligde link hieronder.
Als u vragen hebt over dit bericht of Foutcode [E634], neem dan contact op met de klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Bedankt voor uw geduld.
ING Bank
Erg genoeg wel volgens mij.quote:Op maandag 4 april 2011 15:01 schreef Tain het volgende:
SpammailtjesZouden er mensen zijn die nog in zo'n mailtje zouden trappen?
[..]
quote:Op maandag 4 april 2011 15:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Ff mailtje sturen en meespelen das altijd kickquote:Op maandag 4 april 2011 15:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Gratsquote:
maandag = vrije dag = bijna voorbijquote:Op maandag 4 april 2011 16:25 schreef SuperFruitig het volgende:
maandagmaandag
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND
ITS GONE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
op naar dinsdag!
Jeeee!quote:
Ik heb nu de touchversie maar zal straks eens op de pc kijken.quote:Op maandag 4 april 2011 16:43 schreef Kuukske het volgende:
Hebben jullie ook nieuwe icoontjes in je MyAt?
Yeah, ziet er wel ok uit!quote:Op maandag 4 april 2011 16:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het ook wel sechsy.quote:
ja lijkjt op die mobile layout ofniertquote:Op maandag 4 april 2011 16:43 schreef Kuukske het volgende:
Geen idee, mobiel heb ik nog steeds die oranje layout.quote:Op maandag 4 april 2011 16:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ja lijkjt op die mobile layout ofniert
Het is moderniserend.quote:Op maandag 4 april 2011 17:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik vind het FOKKING lelijk.
Kan er niks mee.
Als jij het zou maken zou het veel mooier zijn!quote:Op maandag 4 april 2011 17:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik vind het FOKKING lelijk.
Kan er niks mee.
Allemaal foto's van Lotjequote:Op maandag 4 april 2011 17:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als jij het zou maken zou het veel mooier zijn!
Idee voor een browser skin/theme.quote:
3D?quote:Op maandag 4 april 2011 17:32 schreef Fallen het volgende:
Ow, en thanks all. Als beloning ergens deze week een nieuwe tv kopen voor het slagen en mijn verjaardag.
Doe maar niet.. Dan werk ik helemaal niet meerquote:
3Dquote:
ik heb nog niks gezien van 3D dat ook maar iets meer dan een geinige toevoeging was. Vaak is het slechter beeld en zeker met bril een gruwelijke hel om te kijken. De grootste verspilling van geld is een 3D-TVquote:
Die brillen zijn kut ja en de reden dat ik nu geen 3D TV wil hebbenquote:Op maandag 4 april 2011 18:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik heb nog niks gezien van 3D dat ook maar iets meer dan een geinige toevoeging was. Vaak is het slechter beeld en zeker met bril een gruwelijke hel om te kijken. De grootste verspilling van geld is een 3D-TV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |