Hey.... Ik heb blijkbaar iets gemist... Toch maar wat vaker buiten komen voortaan.quote:Op zondag 3 april 2011 16:28 schreef Censuur-152 het volgende:
De economie verslechterde daarnaast en de werkeloosheid steeg aanzienlijk vanwege de recessie waar Nederland zich in bevond. Huishoudens kwamen hierdoor in betalingsproblemen terecht, waardoor zij genoodzaakt waren hun huis te verkopen.
Dat komt nog wel. Ze kunnen de problemen niet eeuwig vooruitschuivenquote:Op zondag 3 april 2011 16:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Hey.... Ik heb blijkbaar iets gemist... Toch maar wat vaker buiten komen voortaan.
Filmpjes die jij post kijk ik standaard niet. (Het zijn er gewoon teveel) Maar als je de HRA bedoelt: Je geeft nu exact de reden aan waarom dat dus niet gaat gebeuren. Tof he?quote:Op zondag 3 april 2011 16:38 schreef Censuur-152 het volgende:
Als straks de kredietkraan dichtgaat zijn alle leenkneusjes de lul.
Aahaha, en we zijn weer drie jaar terug in de tijd. "Dat komt nog wel"quote:
Jullie behoren tot de groep die op de absolute top zijn ingestapt. Ik ben benieuwd hoe jullie over 10 jaar genoemd worden en wie jullie de schud gaan geven van je eigen keuze.quote:Op zondag 3 april 2011 16:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Filmpjes die jij post kijk ik standaard niet. (Dan krijg ik problemen met mijn cognitieve dissonantie)
Dat hebben mijn ouders ooit ook gedaan en nu 30 jaar later staan ze er prima voor.quote:Op zondag 3 april 2011 16:49 schreef Censuur-152 het volgende:
Hoe is het met al die mensen
[..]
Jullie behoren tot de groep die op de absolute top zijn ingestapt. Ik ben benieuwd hoe jullie over 10 jaar genoemd worden en wie jullie de schud gaan geven van je eigen keuze.
Het zit in de familie. Dat moet onderzocht worden.quote:Op zondag 3 april 2011 16:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat hebben mijn ouders ooit ook gedaan en nu 30 jaar later staan ze er prima voor.
Paranoide aluhoedje
Mazzelaars schat ik zo.quote:Op zondag 3 april 2011 16:49 schreef Censuur-152 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe jullie over 10 jaar genoemd worden
Mezelf natuurlijk. Je dacht toch niet dat ik de bank dan nog een extra bloemetje ging sturen?quote:en wie jullie de schud gaan geven van je eigen keuze.
Je bedoeld natuurlijk over 7 jaar toch? Je hebt immers al 3 jaar van je leven verkwist met je onzin?quote:Op zondag 3 april 2011 16:49 schreef Censuur-152 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe jullie over 10 jaar genoemd worden en wie jullie de schud gaan geven van je eigen keuze.
Maak daar maar 2 jaar van dan. CenZuur is al vanaf 2003 bezig met die obsessie van hem.quote:Op zondag 3 april 2011 16:52 schreef Whuzz het volgende:
Je bedoeld natuurlijk over 7 jaar toch? Je hebt immers al 3 jaar van je leven verkwist met je onzin?
Met zijn weblog!! En die is geen onzin!!quote:Op zondag 3 april 2011 16:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je bedoeld natuurlijk over 7 jaar toch? Je hebt immers al 3 jaar van je leven verkwist met je onzin?
lol, serieus?quote:Op zondag 3 april 2011 16:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Maak daar maar 2 jaar van dan. CenZuur is al vanaf 2003 bezig met die obsessie van hem.
Yep, klik.quote:
Die heeft het opgegeven. Die gaf hem uiteindelijk al zijn literatuur mee onder het mom van 'zoek het zelf maar uit'. En gezien de frequente quotes uit die boekjes is hij nog steeds zoekende.quote:Wat zegt zijn behandelend arts daar van?
Onderzoek van The Economist in 2003 :quote:Op zondag 3 april 2011 16:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Maak daar maar 2 jaar van dan. CenZuur is al vanaf 2003 bezig met die obsessie van hem.![]()
Psssstttt.... Het is nog erger.... Dat is zijn eigen site.quote:Op zondag 3 april 2011 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
Alsof een site met zo'n URL ook een onderzoek met een andere uitkomst zou gaan plaatsen.
Je zegt het zelf al. Ze zaten er naast.quote:Op zondag 3 april 2011 17:17 schreef Censuur-152 het volgende:
Onderzoek van The Economist in 2003 :
De prijzen van woonhuizen zakken de komende jaren dramatisch in de VS, Verenigd Koninkrijk, Spanje, Ierland, Australiė en Nederland.
Natuurlijk zaten die dombo's er geheel naast, ze hadden naar de 5 top-hypotheek-experts op fok.nl moeten luisteren.....
quote:Het is allemaal gebaseerd op consumentenvertrouwen
Jouw boekje aub niet verwarren met mijn boekje...quote:Op zondag 3 april 2011 17:34 schreef Censuur-152 het volgende:
Mooie reacties hierboven. Volgens het boekje....
Dit is het boekje van Zuurtje:quote:Op zondag 3 april 2011 17:43 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Jouw boekje aub niet verwarren met mijn boekje...
In jouw boekje staan alleen plaatjes![]()
Gooi het maar uit... tophypotheekje?quote:Op zondag 3 april 2011 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
Het is ook echt het enige item waar jij je mee bezig houdt als ik zo eens in je PH kijk. Het is gewoon zielig eigenlijk.
Weet je; je hebt gelijk![]()
Heb jij ook es wat in je levenWant een eigen huis zit er vast niet in met je pauperbaantje en je huurhut waar het behang waarschijnlijk van de muren krult en je jaren 70 woningbouw keukentje aan alle kanten lekt en kraakt.
En Zuurtje die zelf op de kaft poseert treurig turend door de tralies van zijn huurcel.quote:Op zondag 3 april 2011 17:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dit is het boekje van Zuurtje:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |