Straks pasquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:41 schreef Candyfreak het volgende:
Ik gun het Laura niet om een geheim te raden
Ok wou vandaag eens op tijd zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Straks pas
Maar daarna kan het wel een lange lockdown worden ja
Vreselijk, al die afspraken. Net als met de nominaties.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:41 schreef sjampoeh het volgende:
kotsmisselijk word ik hier van. speel je eigen spel, al dat geregel van iedereen
weet je waar ze op gaat drukken ?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:41 schreef Candyfreak het volgende:
Ik gun het Laura niet om een geheim te raden
Ik hoorde haar net dat ze niet op Maik wilde drukken, en Faalex zei dat dat toch eens moest gebeuren...quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:31 schreef Annelies-G het volgende:
Hier zat laura in, zei ze net.
In een serie van negen afleveringen worden alle verwikkelingen achter de schermen van de Miss Nederland 2004 verkiezing op de voet gevolgd. programma genaamd "Missen"
Daarom moet de boel goed op scherp gezet worden en opengebrokenquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreselijk, al die afspraken. Net als met de nominaties.
Ik hoop dat er uberhaupt iets van die week van de waarheid gaat gebeuren.....quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daarom moet de boel goed op scherp gezet worden en opengebroken
Hoop dat de aankomende week "van de waarheid" enigszins gaat helpen daarbij
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:45 schreef Blackprinces het volgende:
Die rot sirene!
Me papegaai probeert hem al na te doen.
Hoor ik over een jaar nog dat ding.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:45 schreef Blackprinces het volgende:
Die rot sirene!
Me papegaai probeert hem al na te doen.
Hoor ik over een jaar nog dat ding.
Precies! Daarom ben ik blij dat de 3 musketiers( Gert, Pietje en Greys) met Alphons gesproken hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:43 schreef BONG4002 het volgende:
Daarom moet de boel goed op scherp gezet worden en opengebroken
Hoop dat de aankomende week "van de waarheid" enigszins gaat helpen daarbij
dan is de kans nog wel aanwezig dat ze het goed heeftquote:
let's hopequote:Op zaterdag 2 april 2011 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies! Daarom ben ik blij dat de 3 musketiers( Gert, Pietje en Greys) met Alphons gesproken hebben.
En dat het wat oplevert.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies! Daarom ben ik blij dat de 3 musketiers( Gert, Pietje en Greys) met Alphons gesproken hebben.
Mee eensquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gun het haar zo niet he..quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:48 schreef sjampoeh het volgende:
kut denk echt dat flaura het geheim weet
Het hoeft nog niet zo te zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:48 schreef sjampoeh het volgende:
Ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:48 schreef sjampoeh het volgende:
dit was toch de bedoeling vanaf week 1 heeft de redactie al over een relatie tussen die 2quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:50 schreef sjampoeh het volgende:
gaat hun veel te erg voor de wind, vink niks aan. janken laura en alex, trek ze uit elkaar goffer![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |