Hommel inmiddels gered, na een aanval op mijn beenquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:02 schreef Annelies-G het volgende:
oh my. een joekel van een hommel in huis, hoorde hem gewoon brommen. Hij heeft nog net geen valhelm op maar daar is het ook mee gezegd...ppffff
quote:
En het was Alex niet die je hoorde zoemen??quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:02 schreef Annelies-G het volgende:
oh my. een joekel van een hommel in huis, hoorde hem gewoon brommen. Hij heeft nog net geen valhelm op maar daar is het ook mee gezegd...ppffff
Ik heb rustig afgewachtquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:07 schreef Papiergeld het volgende:
Potverdorie Pearl toch, verzaak je gewoon even een nieuwe COS te openen
hahahaha, nee, maar moest daar wel aan denkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En het was Alex niet die je hoorde zoemen??
Tnx voor het openen. Had net pas in de gaten dat ik de lapo had in de vorige COS. Haha..quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hahahaha, nee, maar moest daar wel aan denken
Ik dacht echt dat je Alex bedoelde!quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hahahaha, nee, maar moest daar wel aan denken
Graag gedaan. Heb wel netjes op je gewacht hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tnx voor het openen. Had net pas in de gaten dat ik de lapo had in de vorige COS. Haha..
Hummie die naast het bruidsbed staat om Lau en Falex aan te sporen om te neuken voor de kijkcijfers.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:08 schreef Stability het volgende:
heeft iemand nog photoshop ideetjes? laatmaarweten
Lol, zelfde idee, hier, maar goed, beter 1 te veel dan heel lang geen toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:10 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Graag gedaan. Heb wel netjes op je gewacht hoorwas een na laatste en voelde mij geroepen het over te nemen na een minuut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |