Teamwork Bol!quote:
Thnx, krijg ik nu 100 euro voor in me persoonlijke kluis?quote:
Ja toch, heb meteen d'r opmerking in de TT verwerkt.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja toch, heb meteen d'r opmerking in de TT verwerkt.
Gisteravond sprong er een sprinkhaan op Geer ze gezicht.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:37 schreef MargrietV het volgende:
Stef gaat de winnaar bepalen, let maar op! Heb de voorzet al gegeven!
dat was stef!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Gisteravond sprong er een sprinkhaan op Geer ze gezicht.
Dan is dat een voorteken
Precies!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Gisteravond sprong er een sprinkhaan op Geer ze gezicht.
Dan is dat een voorteken
Welkom in de COS.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Thnx, krijg ik nu 100 euro voor in me persoonlijke kluis?![]()
Was jullie ineens kwijt hahaha, nieuwe Cos dus
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:40 schreef Blackprinces het volgende:
Snapt Alex eigenlijk wel wat hij daar moet doen?
wilde bijna overschakelen naar die stream maar toen zag ik lauw en alex langsschuivenquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:40 schreef MargrietV het volgende:
en Jo schrijft voor wie op haar mag drukken. Dit is pure chantage!
Weet niet of je weet hoe je een nieuw topic moest openen, ik ben zo brutaal geweest...quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]Maar geeft niet, hij is stoer!!
We wachten op Stef die gaat drukken....quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:41 schreef sjampoeh het volgende:
Hello zit buiten dus geen streams..kvdw nog niet open ???
Sttt neequote:Op zaterdag 2 april 2011 13:41 schreef sjampoeh het volgende:
stef ging gewoon onder de deur doorquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:41 schreef sjampoeh het volgende:
LOL ik had stef ook al opgeslagen ... om later als UI te gebruiken. Goede keuzequote:Op zaterdag 2 april 2011 13:37 schreef MargrietV het volgende:
Stef gaat de winnaar bepalen, let maar op! Heb de voorzet al gegeven!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:41 schreef Flow3r het volgende:
stil protest van Laura's familie? Gisteren alle lantaarnpalen hier uitgevallen, ik zag geen barst
Alex heeft zich ingeschreven voor deelname omdat hij een meisje zoekt...quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:40 schreef Blackprinces het volgende:
Snapt Alex eigenlijk wel wat hij daar moet doen?
Mijn dank is groot. Snap nu net hoe je hier moet posten, moet je het me niet moeilijk maken door een COS te openen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet niet of je weet hoe je een nieuw topic moest openen, ik ben zo brutaal geweest...
en nog wel wereldwijd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:41 schreef Flow3r het volgende:
stil protest van Laura's familie? Gisteren alle lantaarnpalen hier uitgevallen, ik zag geen barst
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:43 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
iedereen opplaats van bestemming
Kee, let op, als je de laatste post hebt;quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:42 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Mijn dank is groot. Snap nu net hoe je hier moet posten, moet je het me niet moeilijk maken door een COS te openen.
Omg toch een die fanatiek is dus . Lolquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
stef ging gewoon onder de deur door![]()
pff nou inderdaadquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En we wachten op hun middag slaapje...
iphone slikt geen flashquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Omg toch een die fanatiek is dus . Lol
Wel handig op iPhone te cossen. Ff checken of ik de streams aankrijg
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik was bijna gevallen, zag geen hand voor ogen, alsof ze iedereen horizontaal willen hebben
Lolquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik was bijna gevallen, zag geen hand voor ogen, alsof ze iedereen horizontaal willen hebben
lul ertussen? Moet ik nu ook nog gaan liplezen, gebarentaal volgen? Geef mij Stef maar, die heeft altijd zijn zender om, nooit gezeik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:43 schreef mcspicy het volgende:
Zien jullie dat flip geheimcode doet met het tangetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |