ja dat is schrikken hequote:Op zaterdag 2 april 2011 13:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ben stomverbaasd!!Er ligt nog niemand in bed
stef is eerlijk, konkelt niet, maakt geen nominatieafspraken en doet voor de rest zijn behoefte buiten,quote:
Laura ook niet in het nest van Alex?quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
Echt niet?quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
Die Zondageditie is jaren geleden toch al geflopt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Echt niet?
Staat dan morgen in de telegraaf denk ik...
Zou tijd worden als daar ook eens wat aan gedaan wordt.
oooohhhhquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en nu weten jullie dat ik idolaat ben van Stefke!
Oh ja het is zaterdagquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die Zondageditie is jaren geleden toch al geflopt?
Hulde voor Karim, eindelijk iemand die zijn dekbed lucht!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:22 schreef Chanel5 het volgende:
Lekker btje luchten
[ link | afbeelding ]
Morgen in de televaag.... bewoner Stef gaat winnen, speelt het spel uitermate tactisch.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Echt niet?
Staat dan morgen in de telegraaf denk ik...
Zou tijd worden als daar ook eens wat aan gedaan wordt.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:23 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Morgen in de televaag.... bewoner Stef gaat winnen, speelt het spel uitermate tactisch.
Nee, die is de keuken aan het schoonmaken...quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laura ook niet in het nest van Alex?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee, die is de keuken aan het schoonmaken...
Mag ik van mijn stoel vallen!?quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee, die is de keuken aan het schoonmaken...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag ik van mijn stoel vallen!?
Leg ze eerst een kussen op de grond dat je niks breekt, dan mag hetquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En mijn kin op de grond zakken?quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |