Hommel inmiddels gered, na een aanval op mijn beenquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:02 schreef Annelies-G het volgende:
oh my. een joekel van een hommel in huis, hoorde hem gewoon brommen. Hij heeft nog net geen valhelm op maar daar is het ook mee gezegd...ppffff
quote:
En het was Alex niet die je hoorde zoemen??quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:02 schreef Annelies-G het volgende:
oh my. een joekel van een hommel in huis, hoorde hem gewoon brommen. Hij heeft nog net geen valhelm op maar daar is het ook mee gezegd...ppffff
Ik heb rustig afgewachtquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:07 schreef Papiergeld het volgende:
Potverdorie Pearl toch, verzaak je gewoon even een nieuwe COS te openen
hahahaha, nee, maar moest daar wel aan denkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En het was Alex niet die je hoorde zoemen??
Tnx voor het openen. Had net pas in de gaten dat ik de lapo had in de vorige COS. Haha..quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hahahaha, nee, maar moest daar wel aan denken
Ik dacht echt dat je Alex bedoelde!quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hahahaha, nee, maar moest daar wel aan denken
Graag gedaan. Heb wel netjes op je gewacht hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tnx voor het openen. Had net pas in de gaten dat ik de lapo had in de vorige COS. Haha..
Hummie die naast het bruidsbed staat om Lau en Falex aan te sporen om te neuken voor de kijkcijfers.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:08 schreef Stability het volgende:
heeft iemand nog photoshop ideetjes? laatmaarweten
Lol, zelfde idee, hier, maar goed, beter 1 te veel dan heel lang geen toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:10 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Graag gedaan. Heb wel netjes op je gewacht hoorwas een na laatste en voelde mij geroepen het over te nemen na een minuut
Als het zo is, dan zou het een hele goede zet zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:09 schreef beequeen het volgende:
Flip heeft dus de missie om iedereen uit de slaapkamer te houden. Gert, Pietje Puk en Greys hebben na de live met Alphons gesproken en hun ongenoegen geuit over al de slaapkamergehang. Het heeft geholpen.
Dat is pas een mooie missiequote:Op zaterdag 2 april 2011 15:09 schreef beequeen het volgende:
Flip heeft dus de missie om iedereen uit de slaapkamer te houden. Gert, Pietje Puk en Greys hebben na de live met Alphons gesproken en hun ongenoegen geuit over al de slaapkamergehang. Het heeft geholpen.
uhh...ik moet het natuurlijk wel maken van bestaande caps ! hummie hoort er nie bijquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hummie die naast het bruidsbed staat om Lau en Falex aan te sporen om te neuken voor de kijkcijfers.
Precies, more boring kan het niet worden. Alleen jammer de saaie Laura en Jo zijn missie proberen te verkloten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:11 schreef BONG4002 het volgende:
Als het zo is, dan zou het een hele goede zet zijn.
Laura heeft er sowieso alles voor over, die wil echt niets actiefs doen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
laten we het hopen, echt flauw hoe ze een ander een missie willen verkloten
Ik vind dat als dat bewust gebeurd de sanctie naar degene mag die het verkloot. Vooral als dit is omdat het niet wordt gegund.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt, of je spekt hun pot door mee te werken, of je werkt tegen door hun pot niet te spekken. Snap je wat ik bedoel?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
bqquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, more boring kan het niet worden.
Hoi Bong.
khad het geluid niet aan, en zag gerard zn haar zo nakijken nu weeerquote:
Geer denkt dat Maik een face-lift heeft gehad en controleert op littekens.quote:
Oooooo lekker. Zijn wezen marktenquote:
hij heeft een ongelukje gehad.... pesten op schoolplein of zo,,,, en toen is er wat met zijn oor gebeurd. Is gehecht door plastisch chirurg.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:15 schreef Stability het volgende:
ow ik hoor ze nu wel....ze willen kijken of ie laporen heeft gehad
De zon is inmiddels weg uit mijn tuintje, dus hier maar weer aangeschoven.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:14 schreef BONG4002 het volgende:
bq![]()
Het is eigenlijk te mooi weer om binnen te zitten achter de PC
Verder is er kennelijk niet heel veel bijzonders gebeurd in het huis der geheimen na het teruglezen van de afgelopen COSSEN.
Ik zie niks op mijn scherm als ik buiten zitquote:
Ik hoop meer dat ze die brief die Jo haar moeder zou schrijven haar laten lezen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ben trouwens ook benieuwd of er vanavond weer een zwaar feestje komt voor de bewoners?
snap je wat ik bedoel hahahahaquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:13 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt, of je spekt hun pot door mee te werken, of je werkt tegen door hun pot niet te spekken. Snap je wat ik bedoel?
Nee, dat komt helaas morgen pas en zal ook gestreamlocked worden, dus maandagavond in de daily is alles pas te zienquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik hoop meer dat ze die brief die Jo haar moeder zou schrijven haar laten lezen.
Maar dat zal wel niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |