De aardigste mensen in het huisquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:29 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
sherrie erbij en het finale team is compleet
Volgens mij is ze stiekum verliefd op Geer, maar ja......quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Heeft Sharron eigenlijk geen gevoelens richting een man?
Dat die strax Karim gaat batsen ofzo
:0
Als ik in het huis zou zitten dan had ik me ook aangesloten bij Karim, Gerard en Sharonquote:
nah denk het niet, zij is 20 en hij ? karim had gevoelens voor flaura maar ja ridder alex heeft haar voor zijn neus weg gekaaptquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Heeft Sharron eigenlijk geen gevoelens richting een man?
Dat die strax Karim gaat batsen ofzo
:0
Dacht dus net hetzelfde!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:29 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
sherrie erbij en het finale team is compleet
Is al tig x gepost hier, maar beter een paar x teveel dan helemaal nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:30 schreef MargrietV het volgende:
http://www.datditkaninned(...)t5-en-familie-joanna
+1.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:31 schreef BONG4002 het volgende:
Als ik in het huis zou zitten dan had ik me ook aangesloten bij Karim, Gerard en Sharon.
Oh ja, hoe kan ik die nou vergeten.quote:
het regent het regent de pannen worden natquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:34 schreef sjampoeh het volgende:
moesten ze naar de rode bank ? of zitten ze daar spontaan
Volgens mij gewoon spontaan, ook omdat ze niet op bed mogen liggen voor zover ik heb begrepen uit de commentaren alhierquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:34 schreef sjampoeh het volgende:
moesten ze naar de rode bank ? of zitten ze daar spontaan
Ik lees wel eens op sst dat er zoveel het erover hebben dat ze dat geslaap smiddags zat zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon spontaan, ook omdat ze niet op bed mogen liggen voor zover ik heb begrepen uit de commentaren alhier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |