Teamwork Bol!quote:
Thnx, krijg ik nu 100 euro voor in me persoonlijke kluis?quote:
Ja toch, heb meteen d'r opmerking in de TT verwerkt.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja toch, heb meteen d'r opmerking in de TT verwerkt.
Gisteravond sprong er een sprinkhaan op Geer ze gezicht.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:37 schreef MargrietV het volgende:
Stef gaat de winnaar bepalen, let maar op! Heb de voorzet al gegeven!
dat was stef!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Gisteravond sprong er een sprinkhaan op Geer ze gezicht.
Dan is dat een voorteken
Precies!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Gisteravond sprong er een sprinkhaan op Geer ze gezicht.
Dan is dat een voorteken
Welkom in de COS.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Thnx, krijg ik nu 100 euro voor in me persoonlijke kluis?![]()
Was jullie ineens kwijt hahaha, nieuwe Cos dus
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:40 schreef Blackprinces het volgende:
Snapt Alex eigenlijk wel wat hij daar moet doen?
wilde bijna overschakelen naar die stream maar toen zag ik lauw en alex langsschuivenquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:40 schreef MargrietV het volgende:
en Jo schrijft voor wie op haar mag drukken. Dit is pure chantage!
Weet niet of je weet hoe je een nieuw topic moest openen, ik ben zo brutaal geweest...quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]Maar geeft niet, hij is stoer!!
We wachten op Stef die gaat drukken....quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:41 schreef sjampoeh het volgende:
Hello zit buiten dus geen streams..kvdw nog niet open ???
Sttt neequote:Op zaterdag 2 april 2011 13:41 schreef sjampoeh het volgende:
stef ging gewoon onder de deur doorquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:41 schreef sjampoeh het volgende:
LOL ik had stef ook al opgeslagen ... om later als UI te gebruiken. Goede keuzequote:Op zaterdag 2 april 2011 13:37 schreef MargrietV het volgende:
Stef gaat de winnaar bepalen, let maar op! Heb de voorzet al gegeven!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:41 schreef Flow3r het volgende:
stil protest van Laura's familie? Gisteren alle lantaarnpalen hier uitgevallen, ik zag geen barst
Alex heeft zich ingeschreven voor deelname omdat hij een meisje zoekt...quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:40 schreef Blackprinces het volgende:
Snapt Alex eigenlijk wel wat hij daar moet doen?
Mijn dank is groot. Snap nu net hoe je hier moet posten, moet je het me niet moeilijk maken door een COS te openen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet niet of je weet hoe je een nieuw topic moest openen, ik ben zo brutaal geweest...
en nog wel wereldwijd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:41 schreef Flow3r het volgende:
stil protest van Laura's familie? Gisteren alle lantaarnpalen hier uitgevallen, ik zag geen barst
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:43 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
iedereen opplaats van bestemming
Kee, let op, als je de laatste post hebt;quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:42 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Mijn dank is groot. Snap nu net hoe je hier moet posten, moet je het me niet moeilijk maken door een COS te openen.
Omg toch een die fanatiek is dus . Lolquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
stef ging gewoon onder de deur door![]()
pff nou inderdaadquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En we wachten op hun middag slaapje...
iphone slikt geen flashquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Omg toch een die fanatiek is dus . Lol
Wel handig op iPhone te cossen. Ff checken of ik de streams aankrijg
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik was bijna gevallen, zag geen hand voor ogen, alsof ze iedereen horizontaal willen hebben
Lolquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik was bijna gevallen, zag geen hand voor ogen, alsof ze iedereen horizontaal willen hebben
lul ertussen? Moet ik nu ook nog gaan liplezen, gebarentaal volgen? Geef mij Stef maar, die heeft altijd zijn zender om, nooit gezeik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:43 schreef mcspicy het volgende:
Zien jullie dat flip geheimcode doet met het tangetje?
staat ze goed in beeldquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:48 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarom zit joanna 24/7 in de slaapkamer?
Om Flop te teasen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:48 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarom zit joanna 24/7 in de slaapkamer?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura vraagt aan Maik of zijn badjas niet eens in de was moet.. 'O, nee, je kunt hem niet zo lang missen'
juistquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura vraagt aan Maik of zijn badjas niet eens in de was moet.. 'O, nee, je kunt hem niet zo lang missen'
je mist niks iddquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:50 schreef sjampoeh het volgende:
Kut.. Klopt wil niet op aaifoon![]()
![]()
Maar ik mis niks geloof ik ... Snurk zaag enz
Omg domme doos aaarghquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:50 schreef MargrietV het volgende:
Laura over lezen, 1 boek doet ze 25 jaar over, ze is dus van de luisterboeken en gilt daarom steeds luisteren,,,,,,,,,,,,,,,,,
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:50 schreef sjampoeh het volgende:
Kut.. Klopt wil niet op aaifoon![]()
![]()
Maar ik mis niks geloof ik ... Snurk zaag enz
daarom had ze zo een goede band met haar vader, las haar elke avond voor, toen hadden ze die luisterboeken nog niet,quote:
quote:
ow ow ow wat zijn we weer positief!quote:
nee dat heet realistischquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
ow ow ow wat zijn we weer positief!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Oja, Laura geeft Mo een weekendje weg als ze bij de laatste 3 zit, Alex dringt zich weer op en maakt er een weekendje weg voor 4 van.Hij moet en zal ook overal bij zijn.
Dringt zich overal op, mengt zich in gesprekken en zoemt dan ook meequote:Op zaterdag 2 april 2011 13:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Oja, Laura geeft Mo een weekendje weg als ze bij de laatste 3 zit, Alex dringt zich weer op en maakt er een weekendje weg voor 4 van.Hij moet en zal ook overal bij zijn.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:56 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
het tocht enorm in het huis en als stoere ridder moet je je jonkvrouw goed vasthouden. anders waait ze weg
Dat zoemen van jou is het juiste woord voor dat sneue lijzige gelul.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dringt zich overal op, mengt zich in gesprekken en zoemt dan ook mee
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex'we hebben met zijn 4-en 1 ding gemeen, we zijn alle 4 verliefd, nanananana'
Hoe reageerde Laura er op, zij heeft het toch nog niet gezegd??quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex'we hebben met zijn 4-en 1 ding gemeen, we zijn alle 4 verliefd, nanananana'
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ga maar eens van de zon genieten, bye bye.
ik doe het al de hele morgen en middagquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Geniet ze....quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Uh.. zij zei iets van dat je alex geen geheim kunt vertellen omdat ie alles doorlult, maar dat sloeg meer op dat het alex ter ore was gekomen dat maik had gezegd dat hij verliefd is op mo. Ik heb laura nog niet horen zeggen dat zij verliefd is op de stakker.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hoe reageerde Laura er op, zij heeft het toch nog niet gezegd??
Is ze ook niet, zij denkt gewoon dat stelletjes het goed doen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uh.. zij zei iets van dat je alex geen geheim kunt vertellen omdat ie alles doorlult, maar dat sloeg meer op dat het alex ter oren was gekomen dat maik had gezegd dat hij verliefd is op mo. Ik heb laura nog niet horen zeggen dat zij verliefd is op de stakker.
daarom moet zij maar snel fietsen gaan stelen op het Damrak en ja... die lipstick die ze al eens jatte bij de Etos...... ze is echt een zakkenvulster.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Is ze ook niet, zij denkt gewoon dat stelletjes het goed doen.
Gisteravond zei ze als Alex eruit gaat zie ik m over 6 weken wel weer hoor..
willowquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:03 schreef Reksie1981 het volgende:
Welke film had Faalsex het over ?
Milo vond hij de beste film ofzo?
quote:
Neuh je mist niks.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:07 schreef waxmask het volgende:
Kom even langs wippen, maar de eerste paar COSsen zeggen me dat ik wederom niks gemist heb en de streams nog uit kan laten...
goed gezienquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:07 schreef waxmask het volgende:
Kom even langs wippen, maar de eerste paar COSsen zeggen me dat ik wederom niks gemist heb en de streams nog uit kan laten...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Neuh je mist niks.
Stef daarintegen is snode plannen aan het beramen....
Nog verse caps van Stef dan of is hij nog in de geheime bosjes?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Neuh je mist niks.
Stef daarintegen is snode plannen aan het beramen....
Ik denk eerst dat hij zijn geheime missie nog moet afronden..quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nog verse caps van Stef dan of is hij nog in de geheime bosjes?
Ow neee...hebben ze hem de "probeer het huis te vluchten in Aaf zijn d'r kut" missie toch gegeven? R.I.P. Stef....quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik denk eerst dat hij zijn geheime missie nog moet afronden..
en dan krijgen we pasen ook nog, krijgen ze binnenkort nog een eieropstopping.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:10 schreef Blackprinces het volgende:
Mijn god, gaan ze nou weer eieren eten?
Gisteravond moest hij in Geer ze gezicht springen, missie geslaagd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow neee...hebben ze hem de "probeer het huis te vluchten in Aaf zijn kut" missie toch gegeven? R.I.P. Stef....
alweer dat kan nooit goed zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:10 schreef Blackprinces het volgende:
Pas maar op anders maak ik gehakt van je.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow neee...hebben ze hem de "probeer het huis te vluchten in Aaf zijn d'r kut" missie toch gegeven? R.I.P. Stef....
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:10 schreef Blackprinces het volgende:
dit dusquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:12 schreef Kwaliteit het volgende:
Hoe zet je die klote copy - schermpjes uit op FOK?![]()
![]()
![]()
ja dat wil ik ook wel weten!quote:
Nee geen zorgen, heb me voorgenomen het niet over Sharon zij die een paar pondjes te veel heeft te gaan hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:12 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Pas maar op anders maak ik gehakt van je.
zie De deelnemers: Stef(1)quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Gisteravond moest hij in Geer ze gezicht springen, missie geslaagd.
Wat vandaag is weet ik nog niet, zien we in de daily wel.
En hij wacht tot de kvdw open is zodat hij geheimen kan raden.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:17 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo even een Ui gemaakt van mijn idool..
Wat is ie toch goed bezig vandaag he..
Zeker, ik hoor contstant zijn gezoemquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:17 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo even een Ui gemaakt van mijn idool..
Wat is ie toch goed bezig vandaag he..
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
gevonden
bij instelingen
[ link | afbeelding ]
Die andere bewoner die soms komt aanvliegen moet ook nog erin...ben haar naam kwijt d8 iets van Essie?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:20 schreef MargrietV het volgende:
Stef moet dan ook nog in deelnemersschema.
al in het topic van laura gekeken?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:17 schreef Stability het volgende:
mag ik ff wat vragen? ben al de hele tijd aan het cossen en capstopics aan het doorzoeken, maar kan niet vinden wat ik zoek....heeft iemand een duidelijke cap voor mij van laura waar ze breeduit aan het gapen is? het gaat om haar hele hoofd van de voorkant, dus close up zeg maar. wel een compleet hoofd, geen gedeelte......mijn dank is groot
ik heb een stuk of 20 topics afgezocht, ze moeten er zijn, kan niet anders hahaaquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:22 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
al in het topic van laura gekeken?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:22 schreef Stability het volgende:
iemand die me aan zo'n cap kan helpen?
ok thanksquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
hjeb door mijn caps gekeken en heb hem gewoonniet
over een uurtje kan ik je wel helpen
Ja een vette bonje en dan de sst scheidingquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:24 schreef sjampoeh het volgende:
ik ben inmiddels weer thuis en heb de tv aan en zie faalsex en flaura grappenoh wat zijn we grappig, volgens mij denken die 2 dat ze al half gewonnen hebben omdat ze 'getrouwd'zijn en de kluis moeten delen. ik denk dat het (hopelijk) nog dikke ruzie wordt als faalex willen drukken en mag niet van flaura
Ik heb wel deze voor je, met dank aan mazaru.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:22 schreef Stability het volgende:
is ze alweer moe dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:22 schreef Stability het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb wel deze voor je, met dank an mazaru.
[ afbeelding ]
ok thanks , ik haal hem ff uitelkaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eigenlijk is die stoïcijnse Alex nog het mooist...helemaal Alex....quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wil je een ava van laura of alex ?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:25 schreef Stability het volgende:
[..]
ok thanks , ik haal hem ff uitelkaar
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog even en ze heeft een kaakluxatie. Kan alleen verholpen worden met enorme klap onder kinquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb wel deze voor je, met dank aan mazaru.
[ afbeelding ]
haaha nee asjeblieft zeg ! ik wil iets maken van gapende laura....gewoon, zoals ze isquote:
ik schrok alquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:27 schreef Stability het volgende:
[..]
haaha nee asjeblieft zeg ! ik wil iets maken van gapende laura....gewoon, zoals ze is
joe know mie he? hahaha stel je voor zeg!quote:
voelde net of ik zelf in sst zat en gebekstekt werdquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:28 schreef Stability het volgende:
[..]
joe know mie he? hahaha stel je voor zeg!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
voelde net of ik zelf in sst zat en gebekstekt werd
Niet helemaal want Stef is als enigste benoemt tot bewoner van het huis door alle andere bewonersquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die andere bewoner die soms komt aanvliegen moet ook nog erin...ben haar naam kwijt d8 iets van Essie?
zou ik noooooooooit doenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
voelde net of ik zelf in sst zat en gebekstekt werd
is toch ook zo, niemand snapt hemquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:31 schreef sjampoeh het volgende:
hoor ik flex nu zetten dat jo zijn grappen niet snapt ?
Niemand daar snapt zijn grappen, inclusief hijzelf nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:31 schreef sjampoeh het volgende:
hoor ik flex nu zetten dat jo zijn grappen niet snapt ?
Ja dat ook inddquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:32 schreef AYLI het volgende:
Ze snappen 'm wel, hij is gewoon niet grappig.
Waren dat grappen? Ik dacht dat hij gewoon saai aan het ouwehoeren was altijd...beter opletten volgende keer....quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Niemand daar snapt zijn grappen, inclusief hijzelf niet
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Waren dat grappen? Ik dacht dat hij gewoon saai aan het ouwehoeren zoemen was altijd...beter opletten volgende keer....
ja hij zei dat ze geen kaas had gegeten van zijn grappen, dat ze ze nooit snaptequote:
Nee heb me niet voorgesteld nog, wel heb ik vermeld dat ik bijna heel de dag hier mee lees en dat ik me dan maar net zo goed kon registreren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hebt u zich al voorgesteld btw of een kloon?
Hahahah No fakking Way....sneaky hoor maar we hebben je al door..... JIJ BENT CYNTHIA.....quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee heb me niet voorgesteld nog, wel heb ik vermeld dat ik bijna heel de dag hier mee lees en dat ik me dan maar net zo goed kon registreren.
Wat een kloon is weet ik niet precies, als dat een compliment is dan wel, als het geen compliment is dan niet..
Thnx, Jo regelt haar zaakjes altijd prima he??quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:37 schreef beequeen het volgende:
Ik kon het niet goed verstaan, maar Jo wil via haar moeder iets regelen voor Mo. Het zal ook niet..
Welkom op FOK! blackprinces.
scherpquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahahah No fakking Way....sneaky hoor maar we hebben je al door..... JIJ BENT CYNTHIA.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
cup K en dan in het grote tietenboekquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:37 schreef beequeen het volgende:
Ik kon het niet goed verstaan, maar Jo wil via haar moeder iets regelen voor Mo. Het zal ook niet..
Welkom op FOK! blackprinces.
Aaaaaaaaaaah nou hoor, waren er haren in de cos gevonden van me???quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahahah No fakking Way....sneaky hoor maar we hebben je al door..... JIJ BENT CYNTHIA.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me niet, heb nog geen spelfouten gezien.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaah nou hoor, waren er haren in de cos gevonden van me???
ja dat maakt het wel meteen onmogelijk inderdaadquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:39 schreef AYLI het volgende:
[..]
Lijkt me niet, heb nog geen spelfouten gezien.
YW.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:38 schreef Blackprinces het volgende:
Thnx, Jo regelt haar zaakjes altijd prima he??
Precies, heb hetzelfde idee.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW.
Ja, laat mamajo maar schuiven. Ze is bijna onderdeel van de reaktie van SST.
Btw, ik geloof niks van het verhaal van Dennis. Puur promotie voor Jo.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaah nou hoor, waren er haren in de cos gevonden van me???
of het nou waar is of niet, het blijft triest dat het zo voor promotie gebruikt wordtquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW.
Btw, ik geloof niks van het verhaal van Dennis. Puur promotie voor Jo.
dat dusquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW.
[b]Btw, ik geloof niks van het verhaal van Dennis. Puur promotie voor Jo.[/b]
Dat dus zeker indd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:41 schreef Vultarian het volgende:
[..]
of het nou waar is of niet, het blijft triest dat het zo voor promotie gebruikt wordt
Hoewel, princes is wel met twee s'en..quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:39 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja dat maakt het wel meteen onmogelijk inderdaad
Da's dus een clou van me die je gevonden hebt.quote:
Het zijn natuurlijk geruchten maar lees dit maar eens.quote:
Ik hou je in de gaten....quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Da's dus een clou van me die je gevonden hebt.
Spelfouten ga je zeker van me vinden hoor
Maar ik ben Cynthia niet dus.
beppie op haar prive cammetje ja.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maik probeert een vaderlijke opmerking te maken over het binnenspelen met een bal en Betty B. moet het natuurlijk overnemen.
Heel goed!quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:37 schreef dimi1972 het volgende:
Maar ff getweet
dimienbianca Dimi
#sstnl Nu officieel nieuwe bewoner van het huis: Stef De deelnemers: Stef(1)
1 minute ago
en als het ons niet lukt halen we onze rechtenstudent erbij hoor, die weet alles over taalquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Da's dus een clou van me die je gevonden hebt.
Spelfouten ga je zeker van me vinden hoor
Maar ik ben Cynthia niet dus.
die shaoarma boer van gisterquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:44 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en als het ons niet lukt halen we onze rechtenstudent erbij hoor, die weet alles over taal
Vooral als je er nog extra op gaat letten. Die hele mimiek van hem. Altijd kijken wat een ander doet of zegt en daarop anticiperen dat hij het er roerend mee eens is.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vooral als je er nog extra op gaat letten. Die hele mimiek van hem. Altijd kijken wat een ander doet of zegt en daarop anticiperen dat hij het er roerend mee eens is.
Ja het zou me dus ook echt niets verbazen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk geruchten maar lees dit maar eens.
Welkom, bijna de hele Gerard fanclub is hier al aanwezigquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee heb me niet voorgesteld nog, wel heb ik vermeld dat ik bijna heel de dag hier mee lees en dat ik me dan maar net zo goed kon registreren.
Thnx, maar ik heb gelijk erbij vermeld dat ik respect heb op het moment voor Gerard, Sharon en Flip he? Dus ik stap (nog) niet in een hokje voor fans..quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:47 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Welkom, bijna de hele Gerard fanclub is hier al aanwezig
waarom flip?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Thnx, maar ik heb gelijk erbij vermeld dat ik respect heb op het moment voor Gerard, Sharon en Flip he? Dus ik stap (nog) niet in een hokje voor fans..
Fans? Zo noemen ze zichzelf...de anderen noemen het glijgleuvendegeldgeilers maar dat terzijde...quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Thnx, maar ik heb gelijk erbij vermeld dat ik respect heb op het moment voor Gerard, Sharon en Flip he? Dus ik stap (nog) niet in een hokje voor fans..
Hij is ook een prettig mens om naar te kijken en te luisteren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:47 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Welkom, bijna de hele Gerard fanclub is hier al aanwezig
Om zijn blauwe ogen, hahaquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Fans? Zo noemen ze zichzelf...de anderen noemen het glijgleuvendegeldgeilers maar dat terzijde...
oke, let maar goed op flip dan......quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Om zijn blauwe ogen, haha
Nee omdat ik op de een of andere vage manier het idee heb dat hij eigenlijk gewoon oprecht is.
Geer vind ik oprecht, Sharon ook. En vind ik van Flip ook.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Fans? Zo noemen ze zichzelf...de anderen noemen het glijgleuvendegeldgeilers maar dat terzijde...
Allereerst welkom op FOKquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee omdat ik op de een of andere vage manier het idee heb dat hij eigenlijk gewoon oprecht is.
Ik probeer objectief naar iedereen te kijken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:51 schreef knagsje het volgende:
[..]
oke, let maar goed op flip dan......
ieder zijn smaak en al kijkende leert men hequote:Op zaterdag 2 april 2011 14:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik probeer objectief naar iedereen te kijken.
Mo heeft het verspeeld bij me, maar dat terzijde.
Flip is een achter de kont aanlopend puppy die de boel ook nog eens manipuleerd (of is dat met T) maar dat is mijn visiequote:Op zaterdag 2 april 2011 14:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik probeer objectief naar iedereen te kijken.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:53 schreef Papiergeld het volgende:
Wow ze hebben eindelijk een bal, nu is het wachten tot er een spiegel aan diggelen gaat
Flip zou eerlijk zijn als hij zijn verliefdheid echt zou opbiechten, maar ja hij is van zijn geloof afgevallen en liegt en omdat hij niet biecht, hoeft hij ook geen 3 weesgegroetjes te bidden, Misschien kan hij een bidsprinkhaan vragen het voor hem te doen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:54 schreef sjampoeh het volgende:
zou vandaag de dag zijn dat joann HET nieuws gaat horen ? of eerst feestje enz. en dan op de saaie zondag het er ff in knallen
Het is daar nu niet zo lekker:quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:50 schreef sjampoeh het volgende:
fijn weertje he hier, daar niet geloof ik ? geer een trui aan
Eensch en met een t.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:54 schreef Annelies-G het volgende:
Flip is een achter de kont aanlopend puppy die de boel ook nog eens manipuleerd (of is dat met T) maar dat is mijn visie
Ja die heeft het afgelopen week flink verbruid bij menigeenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja hallo met mark zegt uw het maar ?????quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:55 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Tringgggggggggggggggggggggggggg
direct naar huis, markquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:56 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ja hallo met mark zegt uw het maar ?????
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:56 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Mark...............ik heb een geheime missie voor je...............quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:56 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Hij is zichzelf niet voor niks tegen gekomen (zoals hijzelf zei gister) Als hij achter Jo aan blijft hobbelen zie ik het somber voor hem in.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Flip is een achter de kont aanlopend puppy die de boel ook nog eens manipuleerd (of is dat met T) maar dat is mijn visie
geheime missies zijn gaafquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:57 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Mark...............ik heb een geheime missie voor je...............
beetje diepvriestype, ijs en ijskoud.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hij is zichzelf niet voor niks tegen gekomen (zoals hijzelf zei gister) Als hij achter Jo aan blijft hobbelen zie ik het somber voor hem in.
Hij moet gewoon wat meer zichzelf zijn denk ik.
Op zich lijkt het me een prima gozer eigenlijk.
Ik beoordeel ze alleen op hoe ze in SST overkomen, geloof best dat ze buiten het huis heel anders zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hij is zichzelf niet voor niks tegen gekomen (zoals hijzelf zei gister) Als hij achter Jo aan blijft hobbelen zie ik het somber voor hem in.
Hij moet gewoon wat meer zichzelf zijn denk ik.
Op zich lijkt het me een prima gozer eigenlijk.
missie voor jou is de komende 6 weken geen cap meer van draakjo plaatsenquote:
Is hij denk ik niet, maar is een muur wat ie om zichzelf heen heeft gebouwd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
beetje diepvriestype, ijs en ijskoud.
Als hij dat 5 min moet volhouden gaat het lukken, een uur is onmogelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:59 schreef sjampoeh het volgende:
misschien is zijn missie laura uit bed houden ? hij wil met haar voetballen
Wat is de sanctie?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:58 schreef knagsje het volgende:
[..]
missie voor jou is de komende 6 weken geen cap meer van draakjo plaatsen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:58 schreef knagsje het volgende:
[..]
missie voor jou is de komende 6 weken geen cap meer van draakjo plaatsen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:01 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
meneer de stem ik zal er er alles aan doen om deze missie tot een goed einde te brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |