quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Oja, Laura geeft Mo een weekendje weg als ze bij de laatste 3 zit, Alex dringt zich weer op en maakt er een weekendje weg voor 4 van.Hij moet en zal ook overal bij zijn.
Dringt zich overal op, mengt zich in gesprekken en zoemt dan ook meequote:Op zaterdag 2 april 2011 13:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Oja, Laura geeft Mo een weekendje weg als ze bij de laatste 3 zit, Alex dringt zich weer op en maakt er een weekendje weg voor 4 van.Hij moet en zal ook overal bij zijn.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:56 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
het tocht enorm in het huis en als stoere ridder moet je je jonkvrouw goed vasthouden. anders waait ze weg
Dat zoemen van jou is het juiste woord voor dat sneue lijzige gelul.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dringt zich overal op, mengt zich in gesprekken en zoemt dan ook mee
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex'we hebben met zijn 4-en 1 ding gemeen, we zijn alle 4 verliefd, nanananana'
Hoe reageerde Laura er op, zij heeft het toch nog niet gezegd??quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex'we hebben met zijn 4-en 1 ding gemeen, we zijn alle 4 verliefd, nanananana'
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ga maar eens van de zon genieten, bye bye.
ik doe het al de hele morgen en middagquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Geniet ze....quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Uh.. zij zei iets van dat je alex geen geheim kunt vertellen omdat ie alles doorlult, maar dat sloeg meer op dat het alex ter ore was gekomen dat maik had gezegd dat hij verliefd is op mo. Ik heb laura nog niet horen zeggen dat zij verliefd is op de stakker.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hoe reageerde Laura er op, zij heeft het toch nog niet gezegd??
Is ze ook niet, zij denkt gewoon dat stelletjes het goed doen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uh.. zij zei iets van dat je alex geen geheim kunt vertellen omdat ie alles doorlult, maar dat sloeg meer op dat het alex ter oren was gekomen dat maik had gezegd dat hij verliefd is op mo. Ik heb laura nog niet horen zeggen dat zij verliefd is op de stakker.
daarom moet zij maar snel fietsen gaan stelen op het Damrak en ja... die lipstick die ze al eens jatte bij de Etos...... ze is echt een zakkenvulster.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Is ze ook niet, zij denkt gewoon dat stelletjes het goed doen.
Gisteravond zei ze als Alex eruit gaat zie ik m over 6 weken wel weer hoor..
willowquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:03 schreef Reksie1981 het volgende:
Welke film had Faalsex het over ?
Milo vond hij de beste film ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |