flipje in de kamerquote:
stefquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:16 schreef MargrietV het volgende:
en de stofzuiger wordt weer ingeleverd.
Leuke Ava, Margiet!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:16 schreef MargrietV het volgende:
Dat vind ik dan weer wat minder. Mannen in trainingspakken zijn zo niet cool!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Geer loopt thuis ook gewoon in trainingspak. Weg onzinverhalen dat ie zich anders zou kleden vanwege zijn geheim.
en nu weten jullie dat ik idolaat ben van Stefke!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:16 schreef MargrietV het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:16 schreef MargrietV het volgende:
Ging om het feit dat in het huis beweerd werd dat...quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wat minder. Mannen in trainingspakken zijn zo niet cool!!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:16 schreef MargrietV het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en nu weten jullie dat ik idolaat ben van Stefke!
Ja weet ik. Maar denk niet dat ze hem nu wel geloven hoor. Die hebben een beeld van hem in hun hoofd en dat gaat er niet meer uitquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ging om het feit dat in het huis beweerd werd dat...
Waarschijnlijk omdat ze zo druk bezig zijn met zichzelf anders willen neerzetten dan ze zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:18 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar denk niet dat ze hem nu wel geloven hoor. Die hebben een beeld van hem in hun hoofd en dat gaat er niet meer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |