en in het kader van net5 zal ze volgende zijn die eruit vliegt...quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:20 schreef Toverheks het volgende:
en wat me opvalt...Sharon net 20 die weet veel en denkt na heel plezierig meisje om te volgen..........
juist, die zijn leuk om te volgen, leuke gesprekken etc etc............. heb geen voorkeur wie er mag *winnen* van die 3, maar Sharon gun ik het het meest........ze gaat ook met haar geld terug naar de Tsunami slachtoffers kind heeft het hart op de goede plekquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
precies, en met geer en karim er bij hoor je tenminste nog interessante zinnige dingen..
Dan heeft ie er 2quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar hij heeft al een vriendje die ook miljonair is
En ook dit getier is vanaf de eerste dag van het bestaan van RLS's een terugkerend iets.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:20 schreef Flashbox het volgende:
Vanaf dag 1 hebben ze al schijt gehad aan de streamers en dat zullen ze blijven doen ook.
u heeft een mooi empathisch vermogenquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juist, die zijn leuk om te volgen, leuke gesprekken etc etc............. heb geen voorkeur wie er mag *winnen* van die 3, maar Sharon gun ik het het meest........ze gaat ook met haar geld terug naar de Tsunami slachtoffers kind het het hart op de goede plek
had ik vroeger ook last van, moest dan altijd echt nodig poepen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:24 schreef Darklight het volgende:
Er wordt weer afgewassen, en Alex is weer nergens te zien
juist, en geer gaat het niet om het geld maar zie hem wel graag in de finale!quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juist, die zijn leuk om te volgen, leuke gesprekken etc etc............. heb geen voorkeur wie er mag *winnen* van die 3, maar Sharon gun ik het het meest........ze gaat ook met haar geld terug naar de Tsunami slachtoffers kind heeft het hart op de goede plek
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
had ik vroeger ook last van, moest dan altijd echt nodig poepen.
hahhhaa dnk je maar het is gewoon zo..................aan Sharon stoorde ik me het meest in het begin met haar gegil etc. maar hoe langer je haar volgt hoe liever ik haar vind. gewoon ze doet zich niet mooier voor dan ze is, gewoon een puur meisjequote:Op zaterdag 2 april 2011 11:24 schreef knagsje het volgende:
[..]
u heeft een mooi empathisch vermogen
Daarom wil ik niet dat ze wint. Op die Tsunami rekening staat nog genoeg en wat eraf is gehaald niemand weet waar het aan besteed is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juist, die zijn leuk om te volgen, leuke gesprekken etc etc............. heb geen voorkeur wie er mag *winnen* van die 3, maar Sharon gun ik het het meest........ze gaat ook met haar geld terug naar de Tsunami slachtoffers kind heeft het hart op de goede plek
krantje erbij?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
had ik vroeger ook last van, moest dan altijd echt nodig poepen.
Eenschquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en als ie wint de helft aan sherrie gevenquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
juist, en geer gaat het niet om het geld maar zie hem wel graag in de finale!
In de keuken?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wat voor opmerking maakt Alex NU weer? Komt ook echt geen zinnig woord uit die jongen he? Hoe hard hij ook probeert
zij gaat persoonlijk wat doen he, niet van die aktie zij wil iets opzetten daarzo gewoon eigen aktie of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:25 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Daarom wil ik niet dat ze wint. Op die Tsunami rekening staat nog genoeg en wat eraf is gehaald niemand weet waar het aan besteed is.
Een grote oplichterij.
Dus ik hou er niet van om te promoten met je goede doel om te winnen
we zitten op 1 lijn denk ik...quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahhhaa dnk je maar het is gewoon zo..................aan Sharon stoorde ik me het meest in het begin met haar gegil etc. maar hoe langer je haar volgt hoe liever ik haar vind. gewoon ze doet zich niet mooier voor dan ze is, gewoon een puur meisje
Dat vind ik dus ook. Daarbij is ze zich behoorlijk aan 't inslijmen bij de miljonair. Misschien dat die nog wat over heeft voor haar snoepreisje naar Go pipi!quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:25 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Daarom wil ik niet dat ze wint. Op die Tsunami rekening staat nog genoeg en wat eraf is gehaald niemand weet waar het aan besteed is.
Een grote oplichterij.
Ja volgens mij wel, ik kijk ziggo en daar staat al de hele tijd de stream op de slaapkamer met Mo en Jo en Maik.quote:
Je hebt gelijk dat er nog genoeg op 555 staat. (of inmiddels in de dikke auto's van de directeuren zit)quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:25 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Een grote oplichterij.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:27 schreef Toverheks het volgende:
En nu ga ik lekker van het zonnetje genieten.........veel streamplezier hier en tot vanavond
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:27 schreef Toverheks het volgende:
En nu ga ik lekker van het zonnetje genieten.........veel streamplezier hier en tot vanavond
tot vanavond heksjequote:Op zaterdag 2 april 2011 11:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zij gaat persoonlijk wat doen he, niet van die aktie zij wil iets opzetten daarzo gewoon eigen aktie of iets dergelijks.
Hij maakte daar de opmerking tegen Laura; kom schat, we gaan de bedden verschonen, waarop hij commentaar kreeg dat ie dat zelf kon doen. En toen gaf ie een pets op haar kont.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, ik kijk ziggo en daar staat al de hele tijd de stream op de slaapkamer met Mo en Jo en Maik.
Als ze het zo doet, vooruit dan maarquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:28 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat er nog genoeg op 555 staat. (of inmiddels in de dikke auto's van de directeuren zit)
Maar wat zij wil doen is anders, ze gaat daarheen en gaat het geld daar zelf besteden.
Dat is wat anders
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:29 schreef MargrietV het volgende:
[..]
wat verbergt ze stiekem in haar doos.
Ze is zelf ook tsunami slachtoffer. Misschien bedoelt ze datquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:28 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat er nog genoeg op 555 staat. (of inmiddels in de dikke auto's van de directeuren zit)
Maar wat zij wil doen is anders, ze gaat daarheen en gaat het geld daar zelf besteden.
Dat is wat anders
inslijmen vind ik niet kloppen, geer en sherrie hebben altijd al een gopede band gehadquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Daarbij is ze zich behoorlijk aan 't inslijmen bij de miljonair. Misschien dat die nog wat over heeft voor haar snoepreisje naar Go pipi!
schimmel????quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:29 schreef MargrietV het volgende:
[..]
wat verbergt ze stiekem in haar doos.
misschien, maar ik denk dat ze oprecht is. Bij jaap heb ik het nooit serieus genomen dat ie er ook maar 1 goed doel mee zou steunenquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:30 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze is zelf ook tsunami slachtoffer. Misschien bedoelt ze datNet zoals bij Jaap: Stichting (j) aap.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:30 schreef SecretStoryWous het volgende:
KOTS, KLEFFIE EN BEFFIE WEER
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:30 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze is zelf ook tsunami slachtoffer. Misschien bedoelt ze datNet zoals bij Jaap: Stichting (j) aap.
ze zijn bijna net zo erg als mo en maquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:30 schreef SecretStoryWous het volgende:
KOTS, KLEFFIE EN BEFFIE WEER
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze zijn bijna net zo erg als mo en ma
Mo en Maik zijn m.i. minder erg.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze zijn bijna net zo erg als mo en ma
daar zal toen der tijd toch ook veel over geklaagt zijn denk ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ja dat was toen ook een geweldig actie eigenijk
Wat heb ik toen gelachen zeg
Flaura en Falex wat leuke beelden gaat opleveren? Nou ik ben errug benieuwd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen zo'n week van de waarheid.
Laura is al weken bezig om Gerard zwart te maken. Alex heeft gezegd dat hij Gerard zal gaan bekstekken.
Dat gaat leuke beelden opleveren
ja eigenlijk wel, die ontwijken elkaar overdag nog!quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mo en Maik zijn m.i. minder erg.
Ja vind ik ook. Gerard kan beter Sharon en Karim dicht bij hem houden, die behandelen hem nog precies hetzelfde van toen ze nog niet wisten dat hij miljonair was.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
inslijmen vind ik niet kloppen, geer en sherrie hebben altijd al een gopede band gehad
Vind ik ook, daar zie je nog enigszins iets oprechts, bij Lex en Lau is het Lex die straalverliefd is en Lau die het allemaal wel best vind. Alles voor de winstquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mo en Maik zijn m.i. minder erg.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel, die ontwijken elkaar overdag nog!
juist!quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:32 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Gerard kan beter Sharon en Karim dicht bij hem houden, die behandelen hem nog precies hetzelfde van toen ze nog niet wisten dat hij miljonair was.
Dat kan je van Faalex niet zeggen
Sharon zelf komt niet uit een armlastig gezin, plus zij lijkt te weten dat je moet werken voor je geld.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:32 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Gerard kan beter Sharon en Karim dicht bij hem houden, die behandelen hem nog precies hetzelfde van toen ze nog niet wisten dat hij miljonair was.
Dat kan je van Faalex niet zeggen
Het is dan ook zo'n echte liefde. Die houdt buitenshuis nog geen week stand.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:32 schreef bollokus het volgende:
ja eigenlijk wel, die ontwijken elkaar overdag nog!
Wie zegt dat ie leidinggevende was? Misschien heeft ie er wel gewoon opgezeten en werkte hij er niet, hij maakt alles mooier dan het in werkelijkheid is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Iemand enig idee hoelang Alex op die buitenschoolse opvang als leidinggevende heeft gewerkt? Ik vermoed een blauwe maandag.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie leidinggevende was? Misschien heeft ie er wel gewoon opgezeten en werkte hij er niet, hij maakt alles mooier dan het in werkelijkheid is.
Helaas heb ik een website gezien waar hij werd voorgesteld als 'de nieuwe leidinggevende' dus gewerkt heeft ie er wel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie leidinggevende was? Misschien heeft ie er wel gewoon opgezeten en werkte hij er niet, hij maakt alles mooier dan het in werkelijkheid is.
Ik geloof er geen ruk vanquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Helaas heb ik een website gezien waar hij werd voorgesteld als 'de nieuwe leidinggevende' dus gewerkt heeft ie er wel.
Chef Legoquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Kijk hier maar even; http://www.triaskinderopv(...)904_nieuwsbrief.htmlquote:
Beide , plus obsessie voor Jo zelfquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:38 schreef knagsje het volgende:
[..]
een obsessie voor camera's of gewoon camera geil?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:39 schreef Niki.P het volgende:
De jongens hebben hun meisje vertelt dat ze verliefd zijn aaah
wie stopt zn lul nou in een tuinhek?????quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:34 schreef Darklight het volgende:
Oh Maik heeft gezged dat hij verliefd is
Dat was zeker voor het neuken
doe isssssssssssssssquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:40 schreef kaatje50 het volgende:
ik hoop dat de bewoners vandaag het filmpje gaan zien dat Jo en Maik samen op die zolder zaten. Mo gaat over de rooie, zeker weten![]()
volgens mij weet ze al dat jo daar ook zatquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:40 schreef kaatje50 het volgende:
ik hoop dat de bewoners vandaag het filmpje gaan zien dat Jo en Maik samen op die zolder zaten. Mo gaat over de rooie, zeker weten![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex vindt het zo knap gecast dat er 2 liefdeskoppels in zitten , die echt verliefd zijn op elkaar...
Heeft Lexje het aan Laura gezegd?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:39 schreef Niki.P het volgende:
De jongens hebben hun meisje vertelt dat ze verliefd zijn aaah
denk het niet hoor, ze is steeds aan het gissen, gewoon omdat ze bang is dat het waar isquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:40 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
volgens mij weet ze al dat jo daar ook zat
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kijk hier maar even; http://www.triaskinderopv(...)904_nieuwsbrief.html
Het blijft ook gewoon een schatje he? Zal zijn moeder trots op hem zijn?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex vindt het zo knap gecast dat er 2 liefdeskoppels in zitten , die echt verliefd zijn op elkaar...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo zei net tegen Alex en Lau dat Maik tegen haar had gezegd dat hij verliefd op haar is, toen zei Alex dat heb ik gisteren ook tegen Laura vertelt ik heb het ze dus niet echt horen zeggenquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heeft Lexje het aan Laura gezegd?
Hoe reageerde ze?
Mo moest zeker janken?
Moet dat?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:42 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
De Startbaan gaat opvang bieden aan 30 kinderen per middag en de Overplaats en de
Springplank zullen plaats hebben voor 20 kinderen per middag. Trias Kinderopvang gaat zich in de 3 scholen huisvesten in speciaal daarvoor ingerichte ruimten. De kinderen zullen hier overblijven tussen de middag en na schooltijd hun vrijetijd spenderen. Voorschoolse opvang biedt Trias ook aan maar dan in de Toren op de Antoniuslaan.
Trias kinderopvang heeft inmiddels een leidinggevende voor de nieuwe locatie aangenomen. Alexander Varga is zijn naam. Alexander heeft Sociaal pedagogische hulpverlening gestudeerd en is 28 jaar. [ afbeelding ]
Waarom is ie daar alweer gestopt, of heeft ie een time-out?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:42 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
De Startbaan gaat opvang bieden aan 30 kinderen per middag en de Overplaats en de Springplank zullen plaats hebben voor 20 kinderen per middag. Trias Kinderopvang gaat zich in de 3 scholen huisvesten in speciaal daarvoor ingerichte ruimten. De kinderen zullen hier overblijven tussen de middag en na schooltijd hun vrijetijd spenderen. Voorschoolse opvang biedt Trias ook aan maar dan in de Toren op de Antoniuslaan.
Trias kinderopvang heeft inmiddels een leidinggevende voor de nieuwe locatie aangenomen. Alexander Varga is zijn naam. Alexander heeft Sociaal pedagogische hulpverlening gestudeerd en is 28 jaar. [ afbeelding ]
Ohw hij is echt dom.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Ok, dan weet ik al weer genoeg...quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:42 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Mo zei net tegen Alex en Lau dat Maik tegen haar had gezegd dat hij verliefd op haar is, toen zei Alex dat heb ik gisteren ook tegen Laura vertelt ik heb het ze dus niet echt horen zeggen
Ja, hij denkt vast dat ze gelijk wil samenwonen denk ik, als ze zo reageert.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohw hij is echt dom.
Lijzige Laura uitnodigen om na het huis elkaar in een weekend te treffen en met elkaar door te brengen.
Haar antwoord: uhh moet ik dat nu al vastleggen, daar heb ik nog geen zin in.
En dan nog geloven dat iemand helemaal stapel op je is
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sharon heeft de zadelafdrukken nog in haar billen staan
Denk dat ie de proeftijd niet heeft afgemaaktquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Waarom is ie daar alweer gestopt, of heeft ie een time-out?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Denk dat ie de proeftijd niet heeft afgemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |