die krijgt echt geen baan bij Kim Holland, voor zo een viespeuk belt niemand.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:21 schreef Darklight het volgende:
Moet die stinksnol zich niet eens een keer gaan douchen
en in het kader van net5 zal ze volgende zijn die eruit vliegt...quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:20 schreef Toverheks het volgende:
en wat me opvalt...Sharon net 20 die weet veel en denkt na heel plezierig meisje om te volgen..........
juist, die zijn leuk om te volgen, leuke gesprekken etc etc............. heb geen voorkeur wie er mag *winnen* van die 3, maar Sharon gun ik het het meest........ze gaat ook met haar geld terug naar de Tsunami slachtoffers kind heeft het hart op de goede plekquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
precies, en met geer en karim er bij hoor je tenminste nog interessante zinnige dingen..
Dan heeft ie er 2quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar hij heeft al een vriendje die ook miljonair is
En ook dit getier is vanaf de eerste dag van het bestaan van RLS's een terugkerend iets.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:20 schreef Flashbox het volgende:
Vanaf dag 1 hebben ze al schijt gehad aan de streamers en dat zullen ze blijven doen ook.
u heeft een mooi empathisch vermogenquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juist, die zijn leuk om te volgen, leuke gesprekken etc etc............. heb geen voorkeur wie er mag *winnen* van die 3, maar Sharon gun ik het het meest........ze gaat ook met haar geld terug naar de Tsunami slachtoffers kind het het hart op de goede plek
had ik vroeger ook last van, moest dan altijd echt nodig poepen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:24 schreef Darklight het volgende:
Er wordt weer afgewassen, en Alex is weer nergens te zien
juist, en geer gaat het niet om het geld maar zie hem wel graag in de finale!quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juist, die zijn leuk om te volgen, leuke gesprekken etc etc............. heb geen voorkeur wie er mag *winnen* van die 3, maar Sharon gun ik het het meest........ze gaat ook met haar geld terug naar de Tsunami slachtoffers kind heeft het hart op de goede plek
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
had ik vroeger ook last van, moest dan altijd echt nodig poepen.
hahhhaa dnk je maar het is gewoon zo..................aan Sharon stoorde ik me het meest in het begin met haar gegil etc. maar hoe langer je haar volgt hoe liever ik haar vind. gewoon ze doet zich niet mooier voor dan ze is, gewoon een puur meisjequote:Op zaterdag 2 april 2011 11:24 schreef knagsje het volgende:
[..]
u heeft een mooi empathisch vermogen
Daarom wil ik niet dat ze wint. Op die Tsunami rekening staat nog genoeg en wat eraf is gehaald niemand weet waar het aan besteed is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juist, die zijn leuk om te volgen, leuke gesprekken etc etc............. heb geen voorkeur wie er mag *winnen* van die 3, maar Sharon gun ik het het meest........ze gaat ook met haar geld terug naar de Tsunami slachtoffers kind heeft het hart op de goede plek
krantje erbij?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
had ik vroeger ook last van, moest dan altijd echt nodig poepen.
Eenschquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en als ie wint de helft aan sherrie gevenquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
juist, en geer gaat het niet om het geld maar zie hem wel graag in de finale!
In de keuken?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wat voor opmerking maakt Alex NU weer? Komt ook echt geen zinnig woord uit die jongen he? Hoe hard hij ook probeert
zij gaat persoonlijk wat doen he, niet van die aktie zij wil iets opzetten daarzo gewoon eigen aktie of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:25 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Daarom wil ik niet dat ze wint. Op die Tsunami rekening staat nog genoeg en wat eraf is gehaald niemand weet waar het aan besteed is.
Een grote oplichterij.
Dus ik hou er niet van om te promoten met je goede doel om te winnen
we zitten op 1 lijn denk ik...quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahhhaa dnk je maar het is gewoon zo..................aan Sharon stoorde ik me het meest in het begin met haar gegil etc. maar hoe langer je haar volgt hoe liever ik haar vind. gewoon ze doet zich niet mooier voor dan ze is, gewoon een puur meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |