Dan is dat mii in misere over?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn mii is bijna gered, ik ben nu in de laatste kamer tegen de eindbaas
dat zie ik dan pasquote:
De gekleurde heb je al een keer gedaan. De doorzichtige moet je met een ander voertuig doenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
BAM! Gold op drie sterren in PilotWings nu! Op Platinum nu halverwege ongeveer.
In Free Flight heb ik alle stuntrings al.Weet iemand trouwens hoe ik zie welke balonnen ik al wel en welke ik nog niet heb
Er zijn witte, deze worden doorzichtig als ze een keer gedaan zijn, en gekleurde, deze komen steeds terug
Thnx!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De gekleurde heb je al een keer gedaan. De doorzichtige moet je met een ander voertuig doen
shit zeg...17 juni...ben ik precies op vakantie....zat te hopen dat ie begin juni uitkwam, dan had ie meegekund op vakantie. Echt balen maar niets aan te doenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:43 schreef RaymanNL het volgende:
Kan niet wachten op OOT! Pilotwings is een tussendoor game en met Rayman ben ik ook klaar. 17 juni kan niet snelgenoeg komen!
Op vakantie kopen?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:25 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
shit zeg...17 juni...ben ik precies op vakantie....zat te hopen dat ie begin juni uitkwam, dan had ie meegekund op vakantie. Echt balen maar niets aan te doen
Kan dat? Aangezien ik naar Thailand ga, weet ik niet of het met regio's kan en of ze ook een versie in het Engels hebben hahaquote:
Nee kan niet. 3DS is regio-gebonden.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:01 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Kan dat? Aangezien ik naar Thailand ga, weet ik niet of het met regio's kan en of ze ook een versie in het Engels hebben haha
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thailand ga je wegens de regio's (en de taal) inderdaad niet redden nee.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:01 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Kan dat? Aangezien ik naar Thailand ga, weet ik niet of het met regio's kan en of ze ook een versie in het Engels hebben haha
wil em wil em wil emquote:Op donderdag 14 april 2011 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kijk de hebben dan toch wat aan dat stomme hek gedaan op lon lon ranch XDquote:Op donderdag 14 april 2011 12:18 schreef Operc het volgende:
Ik ookIk hoorde ergens dat er misschien extra content in zou zitten, ben benieuwd hoe ze dat willen doen. Hoop vooral dat het geen afbreuk doet aan het origineel. Maar echt, wát een game!
Met die nep Mario en Luigiquote:Op donderdag 14 april 2011 13:41 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
kijk de hebben dan toch wat aan dat stomme hek gedaan op lon lon ranch XD
XDquote:
Sowieso komt OoT eerder uit, dus is het niet heel gek dat hier op dit moment meer aandacht voor is.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:30 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
XD
Toch vind ik het stom dat dit spel meer aandacht krijgt dan skyward sword.
ze hebben gewoon het origineel genomen en daar meer polygonen in gepompt en de textuur mooier gemaakt. maar de muren zitten nog steeds als stijve blokken aan de grond vast.
en de nep mario heeft het hier wel voor elkaar gekregen om een dochter te krijgen
volgens mij alleen master quests.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:52 schreef Operc het volgende:
Was al bekend, maar toch leuk.
Wat betreft het frontpagebericht over OoT: Geen nieuwe content dus?
Dat is meer damage van monsters enzo?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:02 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
volgens mij alleen master quests.
Allen de tempels zijn anders voor de rest helemaal niks helaasquote:Op donderdag 14 april 2011 17:48 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat is meer damage van monsters enzo?
En dan moet daar nog het 3D effect overheen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:50 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Is niks aan veranderd, zelfde muziek als de N64 versie. Stond in een hands-on.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Zouden ze de muziek ook nog een opfrisbeurt hebben gegeven?
Het zijn mooie deuntjes allemaal in het origineel, maar wel wat erg simpel midi-achtig. Dat zou veel mooier orkestraal kunnen
Was inderdaad leuk geweest, maar het blijft wel een handheld he. Daar zitten ook grenzen aan.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Zouden ze de muziek ook nog een opfrisbeurt hebben gegeven?
Het zijn mooie deuntjes allemaal in het origineel, maar wel wat erg simpel midi-achtig. Dat zou veel mooier orkestraal kunnen
In welk opzicht?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:00 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben bang dat die Zelda gaat tegenvallen.
Ik niet. Puur speculatie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:00 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben bang dat die Zelda gaat tegenvallen.
Vreemd, weinig last van. Misschien zat het allemaal wat mooier in je hoofd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:15 schreef AQuila360 het volgende:
Die games van toen vallen nu altijd tegen helaas![]()
Misschien dat het 3d effect de boel wel red omdat het daardoor nog wel fris aanvoelt.
Ik vond Mario 64 voor de DS een prima game en verwacht daarom dat ze van OoT ook wel iets gaafs kunnen maken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:15 schreef AQuila360 het volgende:
Die games van toen vallen nu altijd tegen helaas![]()
Misschien dat het 3d effect de boel wel red omdat het daardoor nog wel fris aanvoelt.
princess zelda ziet er dan weer niet goed uitquote:Op donderdag 14 april 2011 20:50 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is pas de jonge Zelda he.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:02 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
princess zelda ziet er dan weer niet goed uit
duuuuh ..quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:26 schreef KingLysandus het volgende:
En hoe bevalt de 3DS na een paar weken? Kunnen jullie me al overtuigen eentje aan te schaffen?
5 minuten spelen is niet genoeg, je moet echt even een half uurtje er rustig voor zitten om te kijken welke stand van de slider voor jou het beste is en dan ben je er aan gewend en zie je pas echt alles goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:37 schreef maxmit het volgende:
Ik heb er gisteren eindelijk even mee gespeeld (minuut of 5![]()
) en ik moet zeggen dat ik wel moet wennen hoor. Ik zie in het begin echt dubbel en óf de voorgrond óf de achtergrond scherp, niet beide. Is dit logisch?? volgens mij wel toch?
![]()
Maar goed, stiekem was ik wel een beetje enthausiast. Al komt dat misschien ook wel omdat het 3d toch iets nieuws is.
Pilotwings overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |